Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Crazy_boon schreef:Ervaring met iemand dat u verlaat voor zijn career, heb ik nu even voor. Ik vind het vooral moeilijk om te slikken omdat hij nog van mij houdt maar toch nog kiest voor zijn werk
Cer schreef:Ik snap jouw ex wel een beetje Daphara![]()
Hij zegt "laat maar weten wanneer je een baal nodig hebt".
Dus de informatie "mijn baal gaat nog anderhalve week mee" is geen antwoord op de vraag. Een antwoord op de vraag is dan "over anderhalve week".
Hij zegt "geef een paar dagen van tevoren aan wanneer je die baal nodig hebt"
Jij zegt dan "moet ik over een week weer appen?" wat wederom geen antwoord is op zijn vraag/opmerking. Jij had ook kunnen zeggen "ok, is goed" en dan over anderhalve week appen "kom de baal brengen", want dát is wat hij vraagt![]()
Maar dit is een redelijk standaard miscommunicatie ding.. vooral tussen mannen en vrouwen. Het verschil tussen concreet (man) en nietconcreet (vrouw)![]()
Wat ie verder allemaal gedaan heeft weet ik niet, maar niet alles is de schuld van de mannen (of de exen) altijd...
lieveli schreef:Ik denk gewoon dat hij niet zo into you is, als hij van zijn werk zo'n grote prioriteit maakt dat er geen ruimte meer is voor jou. Mijn nichtje is ook zo'n carrièretijger, reist de hele wereld over en moet targets halen en bonussen binnenslepen en ook zij is niet zo op relaties gefocust. Ze wil eerst graag deze ladder beklimmen en daarna settelen.
Ik snap hem dus wel een beetje, maar dat maakt het niet minder pijnlijk voor jou. Sterkte.
_Dreamer schreef:Ik kan dit van beide kanten begrijpen, maar moest er toch wel een beetje om lachen
Daphara schreef:_Dreamer schreef:Ik kan dit van beide kanten begrijpen, maar moest er toch wel een beetje om lachen
Ik snap het ook wel, hij kan gewoon bijna niets vooruit plannen, hij is er echt één die van dag tot dag leeft. We botsten daarin ook in onze relatie best wel eens. Ik heb ook een druk leven, mijn eigen dingen, paarden enz. Bij hem was alles last minute en hij kon bij dingen die moeten gebeuren dan onwijs stressen. Ik ben meer van het plannen, dus ik hield rekening met hem, het trainingsschema van mijn jonge paard en alle werk/ privé dingen... als hij voor de zoveelste keer een dag van tevoren of op de dag zelf bedacht dat hij naar een verjaardag of zo ging of ging stappen en hij graag wilde dat ik mee ging of dat er iets anders moest gebeuren, dan werd dat wel eens lastig, want ik moest voor hem telkens min weekplannen omgooien.
In het begin denk je dat het vanzelf wel beter gaat worden, maar het leek steeds erger te worden. We hadden bijvoorbeeld afgesproken wel kerstcadeatjes uit te wisselen, mijn kerstcadeautje (zo werd verteld op 23 december) was een vakantie tussen kerst en Oud & Nieuw naar een zonnig land die ik zelf mocht uitkiezen. Met andere woorden, hij had niet de moeite gedaan voor een echt cadeautje en dit was het enige dat hij kon bedenken op korte termijn.
Erg leuk hoor, maar ik heb net een nieuwe baan met best veel verantwoording en nog weinig vrije dagen opgebouwd, daarnaast 2 paarden waar wat voor geregeld moet worden en 8 katten in huis, die ik ook niet zo opeens alleen kan laten.
Ik kan gewoon niet zo van het één op andere moment weg, ik moet echt veel regelen. Hij had het al vaker gehad over dat hij graag op vakantie wilde, maar ik had ook al eerder aangegeven dat ik dat wel een paar weken van tevoren zou moeten plannen.
Ik heb geprobeerd dat toen weer uit te leggen en samen met hem een vakantie te plannen voor ergens in februari, maar dat lukte niet, omdat hij niet zo ver vooruit wilde kijken.
Ik denk ook wel dat het feit dat ik niet op vakantie kon/wilde binnen zo’n korte termijn het begin van het einde was.
Dus ja, ik had kunnen bedenken dat het op maandag zeggen dat de tot volgende week donderdag mee zal gaan en ik voor die tijd een nieuwe baal nodig heb, boven zijn pet uit zou gaan.