Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 10:10

xniieeenke schreef:
Stel rot klasgenoten waarmee ik samen moet werken.
Ik moet veel meer doen dan hun, en dan in m'n eentje.
Weiger ik ben ik lui.
Leuk als je ziek bent en dan de taakverdeling zo stom wordt verdeeld.

Ow die ken ik, heb ik tijdens mijn studie ook eens gehad. Zit ik ziek thuis, omdat ik echt niets kan, gaan ze via sms cryptisch doorgeven wat zij hebben bepaald dat ik moet doen en worden ook nog eens pissig als ik dat niet binnen de door hun verwachte termijn gedaan heb. Joh, vind je het gek als jullie niet duidelijk zijn en ik amper een minuut fatsoenlijk kan zitten, laat staan uren achter de computer :roll:

gwennndolyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 08:37

Eigenlijk gisteren...
Dat ik gezakt ben voor m'n autotheorie en ik baal van mezelf want heb niet de tijd genomen om de vragen goed te lezen... Had 2 foutjes te veel :(

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 13:11

M'n jongere zus, die vindt dat, omdat ze vakantie heeft, zij niks hoeft te doen aan ONZE paarden. Ook als ze school heeft doe ik het altijd, met plezier! (begrijp me niet verkeerd!). Maar nu is het wel zo dat zij ook eens iets mag doen.
Ze is er deze ochtend geweest. Hooi gegeven, niks uitgemest, waterbakken niet opgevuld, dus ik ga straks terug om haar taak maar af te werken. Vind het erg jammer. Zijn net zo hard haar paarden als de mijne. Maar ik zit met een chronische ziekte, zij niet en dan mag zij tot 11u in d'r bed liggen?

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:09

Ik werd vanmorgen niet vrolijk omdat mijn vaatwasser stuk is en er pas dinsdag iemand naar kan komen kijken. Luxeprobleem maar heul irritant.

gwennndolyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 17:28

dat ik vandaag voor de 2e keer gezakt ben voor autotheorie terwijl ik deze keer makkelijk had kunnen slagen :(

1 vraag eerst goed ingevuld en daarna toch anders ingevuld..
Hopelijk geldt hier voor mij 3x is scheepsrecht

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 22:16

Aah das rot!

Ik was geambeteerd daar Zahire haar aanstelleritis. Dat dier is voor de duvel nog niet bang, maar een stel rennende kinderen rond de piste was volgens haar een mooie mogelijkheid om te testen of baas nog schrik krijgt als ze begint stom te doen. Helaas lieve schat :P. Even vriendelijk medegedeeld dat ze toch echt die hoek inmoest en na een paar voltes toch nog lekker kunnen rijden :)

Ons ma was ook een ergerpunt vandaag. Héél de dag gezeurd waarom ik 1000€ van mijn spaarrekening heb gehaald (om een zadel te kopen trouwens). Euhm ik ben 23, niet uw zaken :P. Ze kan zó enorm irritant doen als ik spullen koop voor mijn paard dat ik haar daar liever buiten hou. Uiteindelijk na een dag gezeur toch maar gezegd, ze heeft er niks van gezegd en begreep dat het voor Zahires welzijn was, wauw!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 20:33

Mijn tante, ze is t weekeind ff bij ons.
Opzich niet erg maar gaat ze mijn hond spagheti voeren. En ehh mijn hond is helaas al vet.
Dus ik zeg zou je dat niet willen doen, hoezo het is maar spagheti.
Ja mijn hond is al vet dus liever niet ze heeft haar eigen eten.
Vraagt mijn tante wat doe jij er dan aan om haar te laten afvallen, ehh als mijn knie weer goedgekeurd is grotere ronden uitlaten etc.
En nadat ik dit zeg geeft ze nog een stukje....

Ik was flink boos

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:50

Iemand die zich overal mee bemoeid. Zoek een leven :roll:

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 12:34

Dat ik zo druk ben en ik echt even niet weet waar ik de tijd nog vandaan moet halen..

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 12:38

M'n zusje d'r vriend. Hij vergeet dat hij hier te gast is en dat hij zich kwaad maakt tegen iemand die mij héél dierbaar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 08:56

Aan iemand die mij dingen gaat lopen verwijten terwijl ze zelf die 'eigenschap' zo'n tien keer erger heeft. Niet doen. :+

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 10:01

Dat de dag zo langzaam gaat op mijn stage. Moet nu nog notulen verwerken van de vergadering van gister en daarna zit ik niks te doen. Pfff...tot 17:00 uur. Loop straks wel via collega's of ik ergens mee kan helpen hoor (dat is in feite ook de essentie van mijn opleiding) maar had graag niemand hoeven ''lastig'' vallen ;-)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 10:13

Die irrtante railcatering elke dag. :') heb je weer zo'n tas met bekertjes in je gezicht.

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 10:18

Dat sinds je ziet dat ik zwanger ben mensen denken dat ze dan zomaar zonder vragen mijn buik mogen voelen! -:(-
Ik bracht nu net onze oudste twee donderstenen naar school, en een moeder op het schoolplein (die ik niet echt ken, haar kind zit veel klassen hoger), ging zomaar zonder te vragen voelen...eh.... :?
Ondertussen deelde ze even mee: 'o dat duurt vast niet lang meer!!', eh....jawel...Maar het is een tweeling....bedankt dat je mij er deze vroege ochtend aan helpt herinneren dat ik er nu al uit zie als een opgeblazen zeekoe, wat de komende weken alleen maar erger gaat worden |o

En het feit dat deze moeder aan mijn buik kwam, vonden twee andere moeders aanleiding om ook even te willen voelen _-:( (maar nu was ik er op bedacht en heb gezegd dat ik dat niet wou).

Ben ik nu zo preuts dat ik daar niet van gediend ben of vinden jullie dit ook raar van die moeders? :?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 10:31

Ik erger me aan de gemeente op dit moment.

We hebben super veel parkeerplekken in de buurt, dus eigenlijk nooit problemen mee, maar nu... Aan de overkant hebben we zo'n 30 parkeerplaatsen. Ze zijn daar nu huizen aan het bouwen en houden ongeveer 15 plaatsen bezet met; portokabins, materialen, steigers, etc. Aangezien je morgen mag stemmen, word er een extra portokabin neergezet (dus weer 5 plekken weg). In de straat bij ons achter hebben ze de boel open gebroken, waardoor je en het parkeererf niet op kan en niet in die straat kan parkeren en ook dit zijn ongeveer 20 parkeerplekken! En nu besluiten ze ook nog om van 2 parkeerplekken elektrische oplaadpunten te maken.

Lang verhaal kort. Van de +/- 70 parkeerplekken die we hadden, zijn er nu nog zo'n 30 over. Bij 3 appartementencomplexen van in totaal 70 woningen... Hoe kun je dit nou zo plannen......

En ik ben altijd de klos want ik kom pas na 19.00 uur thuis en dan staat het vol.....

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 17:08

Mijn eigen sloomheid :+

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 17:13

Aan een krantenbezorger die met vliegende vaart over het voetpad racet met zijn auto en muziek op standje festival heeft staan 8)7

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 17:22

De regen.... :=

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:47

IJsco_Love schreef:
Dat sinds je ziet dat ik zwanger ben mensen denken dat ze dan zomaar zonder vragen mijn buik mogen voelen! -:(-
Ik bracht nu net onze oudste twee donderstenen naar school, en een moeder op het schoolplein (die ik niet echt ken, haar kind zit veel klassen hoger), ging zomaar zonder te vragen voelen...eh.... :?
Ondertussen deelde ze even mee: 'o dat duurt vast niet lang meer!!', eh....jawel...Maar het is een tweeling....bedankt dat je mij er deze vroege ochtend aan helpt herinneren dat ik er nu al uit zie als een opgeblazen zeekoe, wat de komende weken alleen maar erger gaat worden |o

En het feit dat deze moeder aan mijn buik kwam, vonden twee andere moeders aanleiding om ook even te willen voelen _-:( (maar nu was ik er op bedacht en heb gezegd dat ik dat niet wou).

Ben ik nu zo preuts dat ik daar niet van gediend ben of vinden jullie dit ook raar van die moeders? :?

Nee hoor niet preuts. Ik vind het sowiso raar dat je dat ongevraagd doet, of vraag t op z'n minst...

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:56

Jolandaa_ schreef:
IJsco_Love schreef:

Nee hoor niet preuts. Ik vind het sowiso raar dat je dat ongevraagd doet, of vraag t op z'n minst...

Ik tik zelfs mijn eigen moeder op haar vingers als ze ongevraagd aan mijn buik zit.
Dat deed ze voor mijn zwangerschap toch ook nooit?

Ik erger mij aan collega's die een minimale workload hebben en dan nog komen klagen dat ze het niet aan kunnen en hulp nodig hebben. Terwijl je zelf wel de volledige workload van 2 fulltimers doet.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:15

Aan een collega die een fikse grote boodschap had gedaan en de luchtverfrisser niet gebruikt had. :r

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 14:18

M'n zus en het feit dat ik me echt rot voel. :(

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 23:14

Evelien__ schreef:
M'n zus en het feit dat ik me echt rot voel. :(

Sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 23:23

Oorpijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 01:01

Rugpijn en naar de benen uitstraalt en dan tussen de koeien werken