Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 10:15

Prairy schreef:
Das idd een hele mooie jurk :j

Ik zou bijna zeggen, mijn jurk voor de fotoshoot hangt in Best, maar heeft wel kleur (rode bloemetjes)... Is wel een ballgown met klein sleepje :P Die mag voor een heel klein prijsje weg (op MP heeft hij voor 150 gestaan)

Foto?

Hij is is ook heel mooi, maar ik twijfel of het mijn jurk is. Als iemand hem wil overkopen... roep gerust :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 10:22

Bedankt allemaal!! Ik kan het nog niet helemaal bevatten.
We zijn nu op vakantie op de Azoren en wilden graag een wandeling doen op een specifiek wandelpad met uitzichtpunt. Het heeft 2 uur geduurd voor we dat $@#/&* pad gevonden hadden maar toen we er eenmaal waren was het ook echt mooi.
Bij dat uitzichtpunt heeft hij me gevraagd <3 er waren nog een paar andere mensen bij dus naast de 'ohh' en 'ahh' hebben we dus ook foto's van het moment :D
Sta ik daar in mijn kloffie inclusief wandelschoenen :')
Zal zo de foto opzoeken.

Pantykous

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 10:23

Oh de azoren zijn prachtig, ook bij de krater geweest? Wel hele mooie plek voor een aanzoek!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 10:27

De Azoren zijn superleuk! Klinkt als een mooi aanzoek! <3

Wat is TPW? The Perfect Wedding? :P

Mijn moeder had mijn jurk mee naar huis genomen nadat we hem bij de bruidswinkel hadden opgehaald. Ik durfde het niet aan om hem thuis te hangen. Je moet hem helemaal uithangen namelijk en het risico dat er iets mee zou gebeuren of dat mijn verloofde hem per ongeluk zou zien, was mij te groot :P
En nu kon ik mams tenminste de schuld geven als er wel iets mee zou gebeuren :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 10:32

Oeh ja foto van je aanzoek <3 Gefeliciteerd

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 10:34

Tink89 schreef:
Hij is is ook heel mooi, maar ik twijfel of het mijn jurk is. Als iemand hem wil overkopen... roep gerust :)

Dan is een maat vermelden wel handig :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 10:42

Tink89: ahh dat is zonde zeg! Wat vervelend dat je twijfelt.

Afbeelding
Het is een foto van een foto dus geen goede kwaliteit maar het gaat om het idee :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 10:46

Mooie foto zeg, prachtig uitzicht inderdaad, al had je daar op dat moment vast geen oog meer voor :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 11:04

Prairy schreef:
Als hij bij het altaar staat en ik met mijn ouders aan kom lopen. Het is voor mij ook way out of my comfort zone, maar soms moet je gewoon iets proberen. En we hebben een live zangeres waar ik af en toe ook les van heb, dus mocht er niks uit m'n strot komen, dan kan zij het mooi over nemen :+

Één ding scheelt, het is ws eenmalig hahaha. Maar moet zeggen dat ik nu sinds ergens februari zangles aan het nemen ben en dat ik het eigenlijk wel erg leuk vind :)

Wat leuk! Heeft mijn schoonzus ook voor mijn broer gedaan, dat liedje van Claudia de Breij, 'mag ik dan bij jou'. Nooit geweten dat mijn schoonzusje ZO mooi kon zingen.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 11:24

Wat leuk Aranel, en vooral ook dat je er foto's van hebt!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 16:18

Gaaf Aranel! Nou bij mijn jurk mag er echt een heel stuk af aan de zijkanten _O- ze kon hem zo aan elke kant bijna 6 cm innemen :+ lengte was verder wel prima. Ze de schouderbandjes nog wat korter zodat alles mooi aansluit voor en achter een mijn torselet moet iets vermaakt worden en dan is hij klaar :)

Mag 20 juli weer heen!

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 17:52

Gefeliciteerd Aranel!

En Prairy, gaaf om een lied te zingen, super persoonlijk toch! Dan maakt het niet uit of het mooi klinkt of niet. ;) Mij lijkt zoiets ook heel mooi om te doen, maar ten eerste kan ik ook niet geweldig zingen en daarnaast zal het een twee-talige bruiloft zijn dus al ingewikkeld genoeg... :=

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 17:57

Aranel, gefeliciteerd! Super gaaf om zo'n foto te hebben.

Prairy, wat stoer van je om zelf een liedje te zingen.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 20:06

Sammie schreef:
Tink89 schreef:

Dan is een maat vermelden wel handig :D

Oeps sorry! Het is een size 14, omgerekend een maat 40.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:04

Ik doe het Engelse liedje ook deels in het Nederlands, gelukkig kan ik snel schakelen tussen 2 talen... Kunnen opa en oma s het ook deels verstaan :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:05

Tink89, neem je nou geen overhaaste beslissing? Misschien toch beter om er nog eens over na te denken en hem opnieuw te passen in de bruidszaak, waarbij ze je kunnen adviseren? Er is vaak nog best veel mogelijk.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:08

Cayenne schreef:
Tink89, neem je nou geen overhaaste beslissing? Misschien toch beter om er nog eens over na te denken en hem opnieuw te passen in de bruidszaak, waarbij ze je kunnen adviseren? Er is vaak nog best veel mogelijk.

Helemaal mee eens, je hebt mijn project ook gezien :P

Heb je hem wel nog een keer aangetrokken? Ik vind het echt een hele mooie jurk.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:40

Zoals ik al zei: Hij hangt al thuis en ik heb hem meerdere keren aan gehad (in de winkel twee keer, daarna thuis nog een keer, bij mijn moeder nog een keer en afgelopen week voor een blind vriendinnetje nog een keer). Ik heb vooralsnog het plan om volgende week zaterdag bij een winkel te gaan kijken en passen. Vind ik iets mooiers, dan gaat mijn jurk via die winkel in de verkoop. Vind ik niks mooiers, dan is dit mijn jurk.

Ze weten dat ik mijn eigen jurk meebreng en zijn superbegripvol. We zullen zien :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:11

Dan is dat idd een goede stap, als je nu zo twijfelt zou ik het ook zo aanpakken :j

Ik kan echt echt echt niet wachten tot het 20 juli is, ik wil zo graag weten hoe mijn jurk er uit ziet als hij echt goed op mijn lijf zit en niet als een hobbezak om me heen hangt :')

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:20

Ik ben benieuwd Tink89, of je nog wat gaat vinden waar je beter bij voelt en wat het dan wordt! Lijkt me lastig, ik zou dan bang zijn om nog een keer iets te kopen waar ik later spijt van krijg... :=

Prairy schreef:
Ik doe het Engelse liedje ook deels in het Nederlands, gelukkig kan ik snel schakelen tussen 2 talen... Kunnen opa en oma s het ook deels verstaan :D

Dat is inderdaad vrij makkelijk, maar bij ons gaat het om Nederlands voor mijn familie en Assyrische taal (misschien zegt Aramees je meer) voor zijn familie. Ik ben al blij als ik tegen die tijd een enigszins normaal gesprek met ze kan voeren in de eigen taal. :')

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:46

Nee, dat zegt me allebei niks, maar snap goed dat je dan niks gaat proberen te zingen hahaha!

Waar komt je aanstaande vandaan? Kan alleen maar vinden dat het een oude taal is die niet veel meer gesproken wordt.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:27

Hij komt uit Syrië! Maar hij is Assyriërs zijn een oude christelijke bevolkingsgroep die in bepaalde gebieden in Syrie/Irak/Libanon wonen, wel anders dan Syriërs of Irakezen zelf. :) Kent alleen bijna niemand, en Arameeërs is vrijwel zelfde bevolkingsgroep maar iets bekender, komt meer voor in de boeken/Bijbel omdat Jezus ook Aramees was. Vandaar dat ik die altijd noem bij mijn uitleg haha.

We zijn overigens nog niet verloofd hoor, maar we hebben het wel al regelmatig over plannen. Familie woont vrijwel allemaal Australia, dus als we willen dat die er bij kunnen zijn vraagt het wat planning en financiën... We denken over eind zomer 2017.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 17:16

Is er eigenlijk al een 'trouwen in 2017' topic? Ik heb gezocht maar niet gevonden :+

En hoe doen jullie het met jullie huwelijksreis? Ik had eigenlijk het plan om naar het Gardameer te gaan en daar 2 weken een huisje te boeken. Vind niet dat dat nu hoeft te veranderen omdat het nu opeens een huwelijksreis is.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 17:19

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 18:01

Wij gaan 3 weken met de auto op pad, West kust Frankrijk naar Portugal, zien wel waar we allemaal terecht komen. B&b's, tent gaat mee, lekker op avontuur :)