Secret Santa Surprise

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 01:07

Dit is het laatste wat ik er zelf over zal zeggen want ik vind t helemaal niet nodig dat er een drama van gemaakt wordt.... Vorig jaar aan SS al meegedaan, wist prima wat te verwachten... Ik zeg notabene hierboven nog dat ik op de hoogte was van t 'risico'. En dat ik prima plezier heb gehad van dit topic en het maken van het pakket voor Gast3289

Lijstje, hints etc is allemaal ingeleverd. En ik denk dat verder iedereen wel duidelijk kan zien wat t verschil is tussen de pakketten. Misschien had ik wel niets moeten zeggen...
Maar ik vind dat ik netjes ben geweest naar iedereen. Heb niemand de grond ingetrapt, heb tegen Beloven gezegd dat t nergens voor nodig is dat ze zich rot voelt etc.

Heb SS gewoon verder een leuk en plezierig topic gevonden en ik zou het jammer vinden als t met een negatieve toon zou eindigen. Dat is van mij uit in ieder geval zeker niet de bedoeling :)

Ruitje: ik ben ook heel benieuwd naar je pakket!

Ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 01:14

Fem schreef:
Mag ik zeggen dat ik het in en in triest vind dat er zo gereageerd wordt op het pakket van Beloven aan Mars?
Ik vond mijn pakket van dit jaar ook veel beter dan mijn pakket van vorig jaar, maar ik heb in ieder geval niet zo kinderachtig gereageerd vorig jaar, want ik zou mezelf een klap voor mijn harses gegeven hebben als ik dat had gedaan..

:+
Ik had al zo´n idee.
Overigens heb ik vorig jaar ook gewoon mijn best gedaan iets leuk te vinden. :) Helaas kwam ik toen pas achteraf via het topic erachter dat het duurste kado eventueel gevaarlijk bleek te zijn voor honden. Had het speciaal bij de dierenspeciaalzaak gekocht, waardoor ik eigenlijk ook wel kwaliteit verwachte. Helaas niet dus.
Las ook dat Fem er dit jaar bij had gezet dat ze niet tegen melkchocolade kon, iets waar ik vorig jaar niet van op de hoogte was.
Ook als je hebt uitgezocht wat voor persoon je hebt geloot kun je dus nog hele banketstaaf dingen verzenden

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 01:33

Carineken moet ik nog kijken voor buizen die op de hamster gym passen? Ze zaten er niet bij toen ik hem kocht. Weet niet of je wel aansluitende kan vinden. Heb hem in Nederland gekocht terwijl ik in Belgie woon. :P Moet toch de winterdeken van mij merrie nog wegbrengen om in orde gemaakt en gewassen te worden bij hen..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 01:40

Choce schreef:
Fem schreef:
Mag ik zeggen dat ik het in en in triest vind dat er zo gereageerd wordt op het pakket van Beloven aan Mars?
Ik vond mijn pakket van dit jaar ook veel beter dan mijn pakket van vorig jaar, maar ik heb in ieder geval niet zo kinderachtig gereageerd vorig jaar, want ik zou mezelf een klap voor mijn harses gegeven hebben als ik dat had gedaan..

Ik had al zo´n idee.
Overigens heb ik vorig jaar ook gewoon mijn best gedaan iets leuk te vinden. :) Helaas kwam ik toen pas achteraf via het topic erachter dat het duurste kado eventueel gevaarlijk bleek te zijn voor honden. Had het speciaal bij de dierenspeciaalzaak gekocht, waardoor ik eigenlijk ook wel kwaliteit verwachte. Helaas niet dus.
Las ook dat Fem er dit jaar bij had gezet dat ze niet tegen melkchocolade kon, iets waar ik vorig jaar niet van op de hoogte was.
Ook als je hebt uitgezocht wat voor persoon je hebt geloot kun je dus nog hele banketstaaf dingen verzenden

Maar zo erg was het ook weer niet hoor... ik heb namelijk genoten van de voorpret en het ontcijferen van je hint toen!
Klopt... de hond was er ook niet zoo dol op en de halve doos staat er nu nog.... hahaa.. :+

En klopt, dat van de melk producten stond er vorig jaar niet bij omdat ik dat pas recentelijk weet..

Kijk, de ene bokker is creatiever dan de ander.... en de ene bokker weet beter welk cadeautje leu zou zijn om te geven...
Ik was heel blij dat er toch een cadeautip bleek te zijn voor mijn SS, want anders was het gewoonweg een stuk lastiger geweest, dat zeg ik eerlijk... :)

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 01:41

Ik ben gewoon niet creatief ik doe alsof :+

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 01:42

Rebecca schreef:

Precies _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 01:44

love__mandy schreef:
[naam] schreef:

Precies _O-

Heb al 2 jaar lopen bluffen, geef me een doos en wat vulling en dan wat ductape en dit jaar wat oude posters. Lijkt heel wat :')

Ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 01:54

Fem schreef:
Choce schreef:

Ik had al zo´n idee.

Maar zo erg was het ook weer niet hoor... ik heb namelijk genoten van de voorpret en het ontcijferen van je hint toen!
Klopt... de hond was er ook niet zoo dol op en de halve doos staat er nu nog.... hahaa.. :+

En klopt, dat van de melk producten stond er vorig jaar niet bij omdat ik dat pas recentelijk weet..

Kijk, de ene bokker is creatiever dan de ander.... en de ene bokker weet beter welk cadeautje leu zou zijn om te geven...
Ik was heel blij dat er toch een cadeautip bleek te zijn voor mijn SS, want anders was het gewoonweg een stuk lastiger geweest, dat zeg ik eerlijk... :)

Gelukkig maar :)
Ben zelf ook meer van iets meer geld uitgeven voor ´betere´ spullen.
Maar zag dat er vorig jaar kleinere kadotjes werden gegeven en vond het zelf ook leuk om meerdere kadotjes te krijgen doen, dus dat nu ook gedaan dit jaar. Zo leer je steeds weer iets denk ik dan maar :)

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 09:04

Kunnen we geen Pasen versie doen :D

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 09:44

Ik vind t zo jammer dat het nu alweer voorbij is -O-

Ik vond de ervaring alleen al geweldig. Eerst de spanning wie je zou krijgen. Dan op jacht naar alles wat je over die persoon kunt vinden. Dan de cadeautjes. En dan wachten tot je de doos kunt versturen en je je eigen pakketje krijgt :)

Ik vond het heel erg leuk. Allemaal heel erg bedankt voor deze leuke en gezellige versie van Secret Santa 2016. En voor alle foto verslagen!
Volgend jaar doe ik graag weer mee!

Hele fijne dagen allemaal.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 15:15

De fotoverslagen zijn de helft van de lol :D :D Ik vond bijvoorbeeld die wereldkaart waarop je kunt aangeven waar je bent geweest echt een briljante vondst :j (eens kijken of ik die hier ook in de buurt kan vinden, ik weet wel wat reislustigen waarvoor dit een leuk kadootje is).

Ook de hints die voorbij komen, van heel rechttoe rechtaan tot het betere speurwerk op het forum :)) (Fem, ik snap nog steeds de fluoride hint niet :') als je nu gewoon een hint had gedaan over fotografie :)) )

Ik had inderdaad bewust een kadotip erbij gedaan, ik zet niet zoveel over mijzelf hier op Bokt dus dan was het wel erg lastig geworden. Vanavond hebben we in elk geval al een gerechtje uit een van de kookboeken die in mn pakket zaten :D :D

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 15:18

en voor degene die niet mee hebben gedaan, was het ook errug leuk om stiekem mee te lezen :D zelfs ik vond het spannend af en toe! := Volgend jaar ga ik ook mee doen :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 15:24

Die wereldkraskaart vond ik ook geweldig, wist niet eens dat t bestond! Ik ga die ook zeker als cadeautip onthouden :j De creatieve hints tot hele puzzels aan toe vond ik ook heel tof!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 15:40

Apple schreef:
De fotoverslagen zijn de helft van de lol :D :D Ik vond bijvoorbeeld die wereldkaart waarop je kunt aangeven waar je bent geweest echt een briljante vondst :j (eens kijken of ik die hier ook in de buurt kan vinden, ik weet wel wat reislustigen waarvoor dit een leuk kadootje is).

Ook de hints die voorbij komen, van heel rechttoe rechtaan tot het betere speurwerk op het forum :)) (Fem, ik snap nog steeds de fluoride hint niet :') als je nu gewoon een hint had gedaan over fotografie :)) )

Ik had inderdaad bewust een kadotip erbij gedaan, ik zet niet zoveel over mijzelf hier op Bokt dus dan was het wel erg lastig geworden. Vanavond hebben we in elk geval al een gerechtje uit een van de kookboeken die in mn pakket zaten :D :D

https://www.gadgethouse.nl/luckies-kras ... 55919.html
http://www.scratchmap.nl/ ;-)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 15:51

Bij de expo verkopen ze die kraskaarten ook!
Fijne feestdagen allemaal, ik vond t weer leuk dit jaar! :S

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 15:52

Voor de volgende keer en je bent bijvoorbeeld inspiratieloos, kan je altijd even kijken op www.ditverzinjeniet.nl Staat onder andere die kaart op :D

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 16:42

Miesemuisje schreef:
en voor degene die niet mee hebben gedaan, was het ook errug leuk om stiekem mee te lezen :D zelfs ik vond het spannend af en toe! := Volgend jaar ga ik ook mee doen :D

Hier nog 1! En ik was ook een volger :D

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 16:52

Ik heb het ook gevolgd! Super leuk! Doe volgend jaar zeker mee!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 16:52

Word nog druk volgend jaar ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 17:03

We gaan voor 100 !

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 17:24

Ook ik heb als meelezer genoten van dit topic! Wat een super leuk idee is dit, ook ik wil volgend jaar graag meedoen! :D

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 17:31

gaat goed zo komen we wel aan de 100 volgend jaar

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 17:34

Wordt nog moeilijk dan met het raden van je ss Hihihihi

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 17:35

01San schreef:
Wordt nog moeilijk dan met het raden van je ss Hihihihi

kwestie van goede hints

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 17:38

01San schreef:
Miesemuisje schreef:

Hier nog 1! En ik was ook een volger :D

Ik geef toe, ik ben ook schuldig aan het volgen van jullie, leuke en fantastische creaties.

Misschien dat ik volgend jaar wel mee ga doen.