Nou, ik heb vandaag een aantal dingen besteld bij Alliexpress, ben zeer benieuwd!
Imke1998
Geplaatst: 04-08-14 17:58
Weet iemand hoelang het duurt voor je de h&m catalogus binnenkrijgt? Ik heb de catalogus besteld, maar ik heb nergens op de site zien staan hoelang je ongeveer moet wachten.
Net weer een lading 2dehands merkkleding gekregen om uit te kiezen! Een leren broek, zwart kleedje van zara en een jasje erbij voor niks! Ben normaal niet zo van het 2dehands maar eigenlijk is het wel leuk!
Ik heb ooit op een tweedehands kledingbeurs een mooi nepleren jasje voor 7 euro gescoord, en ik heb hem echt twee jaar lang superveel gedragen. Helaas heb ik hem vorige maand weg moeten doen en ik heb er tot nu tie nog geen een gevonden die er aan kon tippen..
heb trouwens het zwarte leren suède jasje gepast van de mango die hier laatst is geplaatst, en vond hem erg tegen vallen. De verhoudingen waren voor mij heel raar, best wel kort maar ook veel te breed..
Ben helemaal gek van die broek, zoek zo een ding al lang maar nooit gevonden
xRoosss
Geplaatst: 05-08-14 12:05
Die broek had je vorig jaar bij ons in Enschede echt ooooveral bij de particuliere winkeltjes maar ook Jacky Luxury en Glamorous hadden zo'n broek in de collectie vorig jaar.
Leuk dat je dat van een kennis krijgt
_mexx_lady_
Geplaatst: 05-08-14 12:58
Vorig jaar inderdaad, maar toen had ik nog niet de guts om zo een ding te kopen ( ben altijd een jaar achter op de mode ofzo ) en nu kon ik ze nergens vinden die lang genoeg waren.
Goedemiddag dames, ik kom ook even binnenvallen . Ik heb een heel leuk jurkje gekocht, maar vind het in mn nek een beetje bloot. Zou het mooier zijn een grote of een kleine ketting te gebruiken en heeft iemand idee"en wat een beetje leuk staat? Ik ben echt een ramp als het op combineren aan komt . Overigens houd ik wel van een beetje stoer, geen kettingen met kralen oid.
Het is inderdaad een klein jurkje dus dan is het mooi als je er ook iets fijns bij doet. Zoals dit kleine kettinkje. Als je kiest voor een grovere ketting wordt het gelijk zo 'lomp'