Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

missRosanne

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 08:58

@Anc, Die nagels zijn echt geweldig! :D Hoelang ben je daar nou mee bezig? Ik vind het echt knap hoe je dat detailwerk doet.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:02

missRosanne schreef:
@ Polivy, Ik heb bij jou blog het idee dat ik een spannend boek lees, ik word zo in je verhaal getrokken. Kan niet wachten op je volgende post.

Wow. Wat enorm tof om te horen. Dank je wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:12

Bedankt!
Deze was eigenlijk vrij makkelijk, tussendoor laten drogen duurde het langst :')
Denk dat ik in totaal een half uurtje bezig ben geweest, om en nabij.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:26

Aaah, mijn reünie-verhaal is door de selectie gekomen! *\%/* Volgend weekend volgt de fotoshoot. Zal mij benieuwen of ik mezelf nog herken als ze met me klaar zijn, haha! Ik ben namelijk helemaal niet zo'n modepopje en draag alleen af en toe mascara. Het is me alleen nog steeds niet duidelijk of mijn vriendin nou ook mee mag. Volgens mij zijn ze daar aan voorbij gegaan, terwijl ik het meerdere malen heb gevraagd. Beetje jammer. Maar hé, mee kan ze sowieso. Of ze nou op de foto mag of niet. :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:33

O wat leuk Chanen! Leuk om een teaser op je blog te zetten en daarna het verhaal ook te delen daar?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:34

missRosanne schreef:
@ Lieveli, Dat is toch ook goed? Iedereen zijn ding. :D
@ Polivy, Ik heb bij jou blog het idee dat ik een spannend boek lees, ik word zo in je verhaal getrokken. Kan niet wachten op je volgende post.

Tuurlijk, het is goedbedoeld al klonk het misschien wat snappy. Ik vind het gewoon een beetje zorgelijk, sorry :o

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:35

Als het verhaal eenmaal gepubliceerd is wil ik er zeker een artikeltje aan wijden op mijn blog, maar een teaser is eigenlijk ook wel een leuk idee. Daar had ik zelf nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tip. :D

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:03

@Lieveli,

Haha, nee maakt niet uit. Ik doe het bewust onder begeleiding omdat het natuurlijk wel een uiterste is. Ik vind mezelf ook mooi met 10 kilo erbij maargoed, dan pas ik nergens in dus dat is geen optie. :+

@ Chanen, wat gaaf, gefeliciteerd! Het wordt vast onvergetelijk.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:17

Superleuk, Chanen! +:)+

Ik heb zaterdag een heerlijke dag gehad met mijn beste vriendinnetje. We hadden elkaar al maanden niet gezien, dus werd ook wel weer tijd om af te spreken. Haar verslag staat op www.beetjezout.nl :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 15:07

Aargh door al die nagellak blogs kon ik mezelf niet inhouden en heb ik een hele zwik nagellakjes bij de Etos gehaald. Als ik maar niet net zo'n verslaafde word als jullie.... Bedankt he ;) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 15:09

_O-
Komt helemaal goed Joyce!

Ik heb net je laatste artikel gelezen en ben bijna een half uur blijven hangen Imre :=
Heb alles alleen in de omgekeerde volgorde gelezen :')

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 15:12

Ik ook! Ga vandaag eens kijken naar dat gelachtige spul van essence. Is dat wat?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 15:15

Ik heb allemaal Etos en Miss Sporty spul gekocht (die laatste heeft 3 halen 2 betalen. Moest nog een cadeaubon van de Etos inleveren en zo had ik veel voor weinig ;)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 15:16

Anc schreef:
Ik heb net je laatste artikel gelezen en ben bijna een half uur blijven hangen Imre :=
Heb alles alleen in de omgekeerde volgorde gelezen :')

_O- Hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 15:18

Ik heb er zelf geen ervaring mee, aangezien ik geen gellak gebruik.
Maar van wat ik hoor is de lamp prima, de lak is bagger en de primer en topcoat is wel ok, maar er zijn producten die stukken beter zijn.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 15:28

Dat er af kunnen pielen lijkt me namelijk wel wat. Andere aanraders dus? (wilde vanmiddag even halen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 15:29

Af kunnen pielen?
Dat kan dus juist niet met gellak, dat moet je afweken ;)

Denk dat jij de Peel Off Base Coat bedoeld.
Das heel wat anders _O-
Die schijnt wel heel fijn te zijn, zeker voor hysterische glitter!
Voor normale lak zou ik een normale base coat gebruiken.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 15:36

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 20:55

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:10

Zoals altijd weer met plezier gelezen, maar kan je helaas geen tips geven. Behalve misschien om te proberen toch een beetje je normale routine aan te houden, al weet ik dat mij dat ook nooit goed afgaat als mijn lover een week of weekend weg is ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 22:11

Nee, die essence set heeft idd een peeloff gel basecoat. Schijnt echt een ramp te zijn en je nagels te beschadigen (google maar eens). Zelf overigens geen ervaring mee. De primer en de cleanser zijn prima, de topcoat is héél erg dik en de kleurtjes die je gebruikt zijn gewone nagellakjes die je dus tussen een gel base en top doet.

Ik heb zelf de base van bluesky, die is prima en ook prima betaalbaar. Bluesky heeft ook aardig wat kleurtjes, in het algemene nagellak-topic op MW staan heel veel ervaringen en ook wat swatches van kleuren. Ook erg fijne vind ik die van gelish, maar die is wel stukken duurder. Of zo'n startersset (incl lamp) van sensationail, die schijnen ook fijn te zijn. (oa bij bol.com verkrijbaar)

Ik ga morgen even verder bijlezen, wilde alleen even snel reageren op Polivy.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 08:06

Peoh ik heb weer een ontzettend drukke week gehad. Vele testen en essay's dat af moeten, werken voor de blog. Het is allemaal wat veel.

Dezemiddag neem ik even de tijd om alles weer lekker na te lezen en zelf een post te plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 08:45

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 10:07

Zou iemand willen proberen of onder mijn blogpost de 'gerelateerde berichten' widget werkt? Als ik er nl op klik krijg ik een error (Chrome)

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 10:07