Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nyaleti schreef:Zijn de laatste dagen dat ze mogen vieren. Dus die mannen zijn heeeel veel uur aan het werk en achter het stuur.
Extra oppassen nu dus als je een gierwagen ziet
Alja schreef:Idd al die kinderen op een trekker met 0 verantwoordelijkheidsgevoel.
Maak me er altijd heel erg kwaad om want het zal je kind/ vrouw / man of vader / moeder zijn die wordt dood gereden.
Telpeva schreef:denisesilver schreef:Mijn moeder heeft het in haar hoofd dat de wei nu, net voor die vijf spetters regen, met man en macht moet worden ingezaaid. Dus moet ook nu per direct de wei mestvrij worden gemaakt. Normaal doe ik dat in het weekend, omdat je er een dagtaak aan hebt jezelf van het ene punt naar het andere te slepen. Eind stand 1/3de is leeg. Ik heb blaren op mijn handen, en ben nu maar mijn voet aan het koelen. Voordeel is dat ze nu zelf ook weer heeft gevoeld wat een afstand de wei heeft.
Edit: blegh het klapt even nu. Echt teveel prikkels gehad. Voor het eerst auto gereden, naar de fysio geweest, en dan het fysieke werk van vanavond en de krijsende kinderen van mijn zus net. Zit hier nog net niet te janken.
sterkte vanavond!
Kookaburra schreef:Wat zijn telefoons duur geworden![]()
Met mijn oudje heb ik 5 jaar gedaan, nu heb ik noodgedwongen een nieuwe telefoon nodig.
5 Jaar geleden heb ik een telefoon gekocht, met een (destijds ontzettend) goede camera en handige functies, voor 350 euro... Dat gaat mij nu niet meer lukken