_San87_ schreef:De motormuizen zijn weer uit hun winterholen gekropen.
Jep… dat is het enige voordeel aan winter, dan zijn die doodrijders tenminste niet op de weg te vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Dit kan op zoveel manieren mis gaanHet zou niet de eerste fles whisky zijn die om gaat door een kat
[ Afbeelding ]
Polarize schreef:Ik zit al wat vooruit te kijken naar de zomer, en ik heb nieuwe zwemkleding nodig. Nu wil ik graag iets van een badpakjurkje of iets hebben, want ik heb een hekel aan hoe *smal* bikinibroekjes kunnen zijn.
Blijkbaar is dat haast onmogelijk als je maat 36 hebt, alles is voor plus size, en als het wel in mijn maat is vind ik het echt vreselijk. Voelt als een luxeprobleem maar als het op zwemkleding aankomt heb ik t onderop liever wat meer bedekt, en volgens kledingmerken willen alleen mensen met grotere maten dat
Ik ben 1,78 dus van een koreaans merk, waar dat soort badpakken wel leuk van zijn, ga ik niet eens proberen
Benzz schreef:Polarize schreef:Ik zit al wat vooruit te kijken naar de zomer, en ik heb nieuwe zwemkleding nodig. Nu wil ik graag iets van een badpakjurkje of iets hebben, want ik heb een hekel aan hoe *smal* bikinibroekjes kunnen zijn.
Blijkbaar is dat haast onmogelijk als je maat 36 hebt, alles is voor plus size, en als het wel in mijn maat is vind ik het echt vreselijk. Voelt als een luxeprobleem maar als het op zwemkleding aankomt heb ik t onderop liever wat meer bedekt, en volgens kledingmerken willen alleen mensen met grotere maten dat
Ik ben 1,78 dus van een koreaans merk, waar dat soort badpakken wel leuk van zijn, ga ik niet eens proberen
Primadonna of Marie Jo eens proberen.
Polarize schreef:Ik zit al wat vooruit te kijken naar de zomer, en ik heb nieuwe zwemkleding nodig. Nu wil ik graag iets van een badpakjurkje of iets hebben, want ik heb een hekel aan hoe *smal* bikinibroekjes kunnen zijn.
Telpeva schreef:Dat zou ik direct ook weer melden Marcella, klinkt als iets dat verholpen had moeten worden wat niet is gelukt, nu ze nog in de buurt zijn kunnen ze misschien nog een keer er naar kijken?
Berdien schreef:Dit kan op zoveel manieren mis gaanHet zou niet de eerste fles whisky zijn die om gaat door een kat
[ Afbeelding ]
denisesilver schreef:Berdien schreef:Dit kan op zoveel manieren mis gaanHet zou niet de eerste fles whisky zijn die om gaat door een kat
[ Afbeelding ]
De symboliek van die schilderijen, dat boek, en die lamp als halo over het hoofd van die kat
Marcella schreef:Ik ga morgen nog nagenieten van mijn adhd activiteiten vandaag. Geniet er nu al van.![]()
En uitzending kassa over schimmel in de woning zou bijna over mijn eigen flat kunnen gaan.![]()
Plafond wat zo mooi wit was na behandeling van bouwbedrijf begin weer mooi donkergrijs/zwart te worden.
En deuren staan open.
En schijnbaar is mechanische ventilatie ook maar een lap middel.
Jolliegirl schreef:MarlindeRooz schreef:NPO app stopt er opeens mee. Echt wat een vreselijke rot app. Jammer dat er geen alternatief is want ik gebruik hem echt vaak.
Hoezo stopt ie ermee?
Is je app of waarmee je het gebruikt verouderd?