Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 18:04

_San87_ schreef:
De motormuizen zijn weer uit hun winterholen gekropen.

Jep… dat is het enige voordeel aan winter, dan zijn die doodrijders tenminste niet op de weg te vinden -O-

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 18:05

CupCakes_ schreef:
Mensen die slecht wegdek in Flitsmeister melden.

Dat kun je uitzetten he, zodat hij die meldingen niet geeft. Alleen controles en files heb ik aanstaan.

CupCakes_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 18:12

Ga ik dat eens heel gauw doen. Er zijn stukken die ik èlke dag twee keer rijd, maar waar ik tig keer een melding krijg _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 18:18

Dit kan op zoveel manieren mis gaan := Het zou niet de eerste fles whisky zijn die om gaat door een kat :=

Afbeelding

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 18:41

Berdien schreef:
Dit kan op zoveel manieren mis gaan := Het zou niet de eerste fles whisky zijn die om gaat door een kat :=

[ Afbeelding ]

Pictures taken ten seconds before disaster :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 18:50

Net een dik halfuur over gedaan om uit een rij bij de Ikea te komen.
Naar de Ikea komen was ook een hel, pas na 3e keer omrijden konden we er eindelijk komen.
Bepaalde kruisingen waren afgesloten, en had te maken dat Ajax thuis gespeeld heeft..*Zucht

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 19:05

Ik zit al wat vooruit te kijken naar de zomer, en ik heb nieuwe zwemkleding nodig. Nu wil ik graag iets van een badpakjurkje of iets hebben, want ik heb een hekel aan hoe *smal* bikinibroekjes kunnen zijn.

Blijkbaar is dat haast onmogelijk als je maat 36 hebt, alles is voor plus size, en als het wel in mijn maat is vind ik het echt vreselijk. Voelt als een luxeprobleem maar als het op zwemkleding aankomt heb ik t onderop liever wat meer bedekt, en volgens kledingmerken willen alleen mensen met grotere maten dat :+

Ik ben 1,78 dus van een koreaans merk, waar dat soort badpakken wel leuk van zijn, ga ik niet eens proberen :')

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 19:07

Polarize schreef:
Ik zit al wat vooruit te kijken naar de zomer, en ik heb nieuwe zwemkleding nodig. Nu wil ik graag iets van een badpakjurkje of iets hebben, want ik heb een hekel aan hoe *smal* bikinibroekjes kunnen zijn.

Blijkbaar is dat haast onmogelijk als je maat 36 hebt, alles is voor plus size, en als het wel in mijn maat is vind ik het echt vreselijk. Voelt als een luxeprobleem maar als het op zwemkleding aankomt heb ik t onderop liever wat meer bedekt, en volgens kledingmerken willen alleen mensen met grotere maten dat :+

Ik ben 1,78 dus van een koreaans merk, waar dat soort badpakken wel leuk van zijn, ga ik niet eens proberen :')

Primadonna of Marie Jo eens proberen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 19:10

Benzz schreef:
Polarize schreef:

Primadonna of Marie Jo eens proberen.

Daar had ik al gekeken, maar zijn op het moment alleen gewone badpakken en de prijzen doen mij ook een beetje pijn :') ik wil echt met een rokje eraan.

Mijn backup is voor nu altijd nog een bikinitopje met Nike pro shorts, maar ik draag die shorts ook gewoon onder rokken en jurken, dus wil echt even iets nieuws hebben speciaal voor zwemmen

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 19:27

Kat is sinds vrijdagochtend al buiten en nergens te bekennen. Ze zal vast terug komen, maar ik ben toch bezorgd en ga steeds kijken.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 19:29

Polarize schreef:

Misschien een surf short van Decathlon?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 19:40

Polarize schreef:

Al gekeken bij snag tights?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 20:48

Dat sommige mensen erg goed zijn met verkeerde dingen zeggen op verkeerde momenten.

En het is dan ook nog ergens goed bedoeld, maar echt fijn is het niet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 21:24

Ik ga morgen nog nagenieten van mijn adhd activiteiten vandaag. Geniet er nu al van. :')

En uitzending kassa over schimmel in de woning zou bijna over mijn eigen flat kunnen gaan. :=

Plafond wat zo mooi wit was na behandeling van bouwbedrijf begin weer mooi donkergrijs/zwart te worden. :+

En deuren staan open.

En schijnbaar is mechanische ventilatie ook maar een lap middel.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 21:26

Dat zou ik direct ook weer melden Marcella, klinkt als iets dat verholpen had moeten worden wat niet is gelukt, nu ze nog in de buurt zijn kunnen ze misschien nog een keer er naar kijken?

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 21:27

Omdat ik dacht dat het zondag aan het einde van de middag, het rustiger op de weg zou zijn en ik zonder al te veel verkeer vanuit het noorden naar Apeldoorn kon rijden, met twee paarden in de trailer. Draai de snelweg op en ben goed en wel tien minuten onderweg. Hoppa, file door een ongeluk vlak voor Drachten en ruim drie kwartier vertraging. Het is gewoon elke dag (soms meerdere keren) raak op die snelweg. Zo blij dat ik voor mijn werk gewoon vanuit huis kan werken, scheelt een hoop nutteloze uren in de auto.

Inmiddels dus wel aangekomen op de plek van bestemming, even bijkomen en naar het toilet :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 21:31

Telpeva schreef:
Dat zou ik direct ook weer melden Marcella, klinkt als iets dat verholpen had moeten worden wat niet is gelukt, nu ze nog in de buurt zijn kunnen ze misschien nog een keer er naar kijken?

Hij heeft 5 tellen vocht meter tegen plafond gehouden geen vocht. Ingespoten met iets van chloor en ben toen weg gevlucht.

Ga zeker weer melding maken chloor behandeling kan niet als ik in huis woon.

Maar vraag mij ook wel af of er misschien ook geen schimmel zit waar het van de week gelekt heeft. Zou dan niet zichtbaar zitten en in het kozijn.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 21:51

Berdien schreef:

[ Afbeelding ]

De symboliek van die schilderijen, dat boek, en die lamp als halo over het hoofd van die kat :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 22:30

denisesilver schreef:
Berdien schreef:

[ Afbeelding ]

De symboliek van die schilderijen, dat boek, en die lamp als halo over het hoofd van die kat :')

Net een heus kunstwerk hè :))

Holy oliebol ik heb ineens vanuit het niets grúwelijke kramp. Ongesteld maar dan x10, en ik ben niet ongesteld :\ Zo verschrikkelijk veel pijn. Stomme endometriose ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 22:36

NPO app stopt er opeens mee. Echt wat een vreselijke rot app. Jammer dat er geen alternatief is want ik gebruik hem echt vaak. -O-

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 22:37

MarlindeRooz schreef:
NPO app stopt er opeens mee. Echt wat een vreselijke rot app. Jammer dat er geen alternatief is want ik gebruik hem echt vaak. -O-

Hoezo stopt ie ermee?

Is je app of waarmee je het gebruikt verouderd?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 22:45

Marcella schreef:
Ik ga morgen nog nagenieten van mijn adhd activiteiten vandaag. Geniet er nu al van. :')

En uitzending kassa over schimmel in de woning zou bijna over mijn eigen flat kunnen gaan. :=

Plafond wat zo mooi wit was na behandeling van bouwbedrijf begin weer mooi donkergrijs/zwart te worden. :+

En deuren staan open.

En schijnbaar is mechanische ventilatie ook maar een lap middel.

Als het echt zo erg is als je zegt, dat er na 2 weken(?) alweer schimmel op zit.. Dan is het een vrij duidelijke zaak en moet je dit echt serieus doorpakken. Enorm risico voor je gezondheid.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 22:49

Jolliegirl schreef:
MarlindeRooz schreef:

Hoezo stopt ie ermee?

Is je app of waarmee je het gebruikt verouderd?

Hij sloot m’n programma af en ik kan hem niet opnieuw verbinden. Het chromecast symbool is er gewoon niet.

Chromecast doet het prima bij andere apps. Heb de app al geüpdate en m’n telefoon opnieuw opgestart. :+

Het is gewoon een pauper app die echt nergens op slaat. Een commercieel bedrijf was nooit weggekomen met zo’n waardeloos werkende app.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 22:58

Vereemd..ik heb echt nooit problemen met de npo app...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-25 23:02