Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Selina schreef:Dat ik €1330 huurtoeslag mag terugbetalen. Vind het zo’n dom systeem. Ze hebben het zelf 2x verhoogd. Leuk, een nieuwe baan, kan m’n verdiende geld meteen naar de belastingdienst
Heb je het niet doorgegeven dat je meer bent gaan verdienen?
Blijft kak...

Schuur_ schreef:Stom: tegen je gevoel in gaan. Hond loopt al een jaar met een bult op haar rug. Talgkliercyste volgens de DA. Ik deed er dus niks aan maar ineens begon die wat te groeien en daarna terug te slinken.
Mijn gevoel zei, lekker laten doen maar mensen in mijn omgeving maakten mij ongerust dus toch naar de DA geweest en die heeft de bult 2 weken geleden leeg getrokken met een naald. Gewoon vol met bruine drab. Alleen zaterdag werd de bult warm en vanmorgen stond ze op en zit er een hele plakkaat onder, bult groot en rood, huid zichtbaar. Terwijl ik naar Dr DA bel scheurt die open en nu loopt de pus er uit.
Over een uur heb ik een afspraak maar ik ben zo boos op mezelf dat ik niet naar mijn eigen gevoel heb geluisterd dat zei om er niet aan tr gaan rommelen. Het is ook vol werkseizoen voor haar en nu gaan we moeten afbellen om thuis te zitten. No way dat ze door sloten, kanalen en modder heen mag rennen nu.
verootjoo schreef:De folderbezorger die steevast folders in onze brievenbus doet, terwijl er al zeker 5 jaar een grote rode nee nee sticker boven op zit is echt stom![]()
Ik zie diegene ook nooit, en ga niet de hele dag op wacht zitten.
Maar het maakt me onderhand echt gek
Selina schreef:verootjoo schreef:De folderbezorger die steevast folders in onze brievenbus doet, terwijl er al zeker 5 jaar een grote rode nee nee sticker boven op zit is echt stom![]()
Ik zie diegene ook nooit, en ga niet de hele dag op wacht zitten.
Maar het maakt me onderhand echt gek
Moet je je niet online afmelden?
Ik kreeg toen een briefje dat stickers niet meer nodig waren, maar je je online moest afmelden. Vraag me alleen niet waar.
verootjoo schreef:Oh echt? Nooit van gehoord.
Ik ons vorige huis kregen we nooit folders met onze stickers. In dit huis eerste paar jaar ook niet maar nu sinds een jaar ofzo wel.
Er staat ook helemaal geen afzender of verspreidingsbedrijf ofzo op. Dus weet niet wie ik moet bellen ervoor.
Selina schreef:verootjoo schreef:Oh echt? Nooit van gehoord.
Ik ons vorige huis kregen we nooit folders met onze stickers. In dit huis eerste paar jaar ook niet maar nu sinds een jaar ofzo wel.
Er staat ook helemaal geen afzender of verspreidingsbedrijf ofzo op. Dus weet niet wie ik moet bellen ervoor.
"De brievenbussticker verdwijnt na 30 jaar uit het straatbeeld. Vanaf 1 januari 2023 vindt de registratie voor het wel of niet ontvangen van reclamefolders en huis-aan-huisbladen volledig online plaats. Op InMijnBus.nl kunnen huishoudens hun voorkeur aangeven en aanpassen – zonder persoonsgegevens te delen. Vanaf 1 juli 2022 gaan de eerste steden al over op deze nieuwe registratievorm."
DuoPenotti schreef:Ook nooit van gehoord.
Vind het maar stom dat de sticker niet óok geldt.
Zeker voor bijvoorbeeld oudere mensen.
de buurvrouw geniet iig van haar wekelijkse folderbezorging.
Geen folders, geen collectes, geen personen die Jesus in de gang neer willen zetten
Leuk, maar niet om het al 15 jaar achtereen iedere dag af te spelen. oh ja, en vanaf volgende week sinterklaasliedjes die tot half januari duren, gelukkig liggen we hier dan niet meer