Ellen_ov schreef:Bedankt voor de tips Carola!
Ik had gister nog iets aparts: verzendkosten waren ineens 9€?
[ [url=m/q1rsb9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Graag gedaan!
Vanuit België toevallig? Daarmee is dhl 8,99 namelijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellen_ov schreef:Bedankt voor de tips Carola!
foxy80 schreef:Ellen_ov schreef:Bedankt voor de tips Carola!
Nou, daaronder staan toch lagere kosten? Lijkt mij dat die 8.99 euro gewoon een default optie is die Vinted wil pushen, maar in praktijk klik je gewoon op een goedkopere optie daaronder, toch?
Ellen_ov schreef:PSvanLot schreef:
Helaas niet mijn maatik zocht op vinted trouwens nog op TQ Amsterdam maar kon niks vinden? Blijkt ook een merk met trravelstof te zijn? Dat merk werd een paar pagina’s terug genoemd.
Ethelate schreef:Ik had van de week een bundel samengesteld, met bundelkorting, werd geaccepteerd met een hoger tegenbod en berichtje dat ik snel
Moest zijn want ze ging de pakketjes weg brengen. Het ging om een klein bedrag maar het werd een principe dingetjebedoel dat je je vergist in de bundelkorting, kan gebeuren (was overigens geen nieuwe gebruiker) maar doe dan een berichtje van goh, zus en zo.
butengeweun schreef:Hier voor het eerst een probleem moeten melden. Kreeg vanacht de melding je pakket is afgehaald van het pakket punt en of ik hem kon goedkeuren of een probleem melden anders zou ze morgen betaald worden.
Dus snel gezegd een probleem alleen de verkoopster is Spaans dus voordat ik via de translator de goede termen had dat zij het ook snapte dat ik pas maandag naar het pakket punt kan om te kijken wat er nu is gebeurd. Was even puzzelen.
Hebben meer mensen dit wel eens gehad?
Corelli schreef:Ja maar in het voorbeeld moest er ook nog een hogere prijs betaald worden dan de bundel in eerste instantie zou kosten, als ik het goed begrijp. Volgens mij is dat meer het punt