Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 12:42

Ellen_ov schreef:
Bedankt voor de tips Carola!

Ik had gister nog iets aparts: verzendkosten waren ineens 9€?
[ [url=m/q1rsb9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Graag gedaan!

Vanuit België toevallig? Daarmee is dhl 8,99 namelijk.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 12:44

Ellen_ov schreef:

Nou, daaronder staan toch lagere kosten? Lijkt mij dat die 8.99 euro gewoon een default optie is die Vinted wil pushen, maar in praktijk klik je gewoon op een goedkopere optie daaronder, toch?

Ellen_ov

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 15:00

Dat had ik gedaan :)

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 15:05

foxy80 schreef:
Ellen_ov schreef:

Nou, daaronder staan toch lagere kosten? Lijkt mij dat die 8.99 euro gewoon een default optie is die Vinted wil pushen, maar in praktijk klik je gewoon op een goedkopere optie daaronder, toch?

Nee dan kan je niets anders kiezen, wel zelfde bezorgdienst, maar andere stad. Dus heb je eigenlijk geen keuze. Had ik gisteravond ook, kon alleen dhl doen voor 8,99. Vanmorgen week mondial relay of homerr, dus voor minder verzendkosten (en voor mij dichterbij)

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 15:18

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 22:21

Mijn twee opknappers zijn binnen :D Ben ik blij mee!
Bij beide stond geen materiaal of foto van het label, maar ik meende de trui te herkennen, en inderdaad allebei 100% kasjmier :D Eentje voor €5 en een voor €10.
Nu eerst ontpillen, dan wassen, kijken of ik het kleine vlekje eruit krijg bij eentje, en een paar mini gaatjes dicht maken.

Vinden jullie dat ontpillen ook zo heerlijk om te doen? <3
Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 22:25

Oh leuk zulke opknappers! Ja ik hou daar ook echt van haha, zo makkelijk en het kledingstuk knapt er zo mooi van op <3

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-24 10:30

Ja het is zo lekker nietszeggend met echt een mooi resultaat. Maakt echt een groot verschil

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 11:03

Zo leuk om te zien hoe zoiets opknapt van iets makkelijks doen.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 11:35

Afbeelding

Een vervelende Franse. Gekukkig vond ze zichzelf ook vervelend haha. Heb haar 2 uurtjes genegeerd en toen kocht ze toch :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 12:20

Bij mij zijn de Fransen juist degene die hele bundels kopen zonder te bieden en zonder gezeur. :')

Hier zijn het de Nederlanders die blijven bieden, 1 heb ik er zelfs geblokkeerd omdat die via berichten bleef bieden en dan zelfs niet eens de helft van de vraagprijs.
Oh en mijn enige retour kwam ook van Nederlander die beter gewoon naar de winkel kan gaan ipv op vinted spullen kopen die als heel goed met geadverteerd staan. Of nieuwe met prijskaartje kopen als je al zeurt over normale kleine dingen die nog duidelijk te zien waren ook. :+

Sommige mensen zijn gewoon idd vervelend haha. Dat bieden en dan niet kopen heb ik nu ook afgelopen dagen.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 12:49

Ik had van de week een bundel samengesteld, met bundelkorting, werd geaccepteerd met een hoger tegenbod en berichtje dat ik snel
Moest zijn want ze ging de pakketjes weg brengen. Het ging om een klein bedrag maar het werd een principe dingetje :+ bedoel dat je je vergist in de bundelkorting, kan gebeuren (was overigens geen nieuwe gebruiker) maar doe dan een berichtje van goh, zus en zo.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 13:33

Ellen_ov schreef:
PSvanLot schreef:
Voor de studio Anneloes fans. Super toffe blouse.

https://www.vinted.nl/items/4078326149-blouse

Helaas niet mijn maat :') ik zocht op vinted trouwens nog op TQ Amsterdam maar kon niks vinden? Blijkt ook een merk met trravelstof te zijn? Dat merk werd een paar pagina’s terug genoemd.

Nog een merk met travel stof is &co woman, vergelijkbaar met mi piace en tq Amsterdam en ook op vinted in verschillende maten te vinden voor leuke bedragen. Valt op maat en qua kwaliteit goed.

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:02

Hier voor het eerst een probleem moeten melden. Kreeg vanacht de melding je pakket is afgehaald van het pakket punt en of ik hem kon goedkeuren of een probleem melden anders zou ze morgen betaald worden.

Dus snel gezegd een probleem alleen de verkoopster is Spaans dus voordat ik via de translator de goede termen had dat zij het ook snapte dat ik pas maandag naar het pakket punt kan om te kijken wat er nu is gebeurd. Was even puzzelen.

Hebben meer mensen dit wel eens gehad?

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:22

Ja, alleen was het binnen 2 dagen geld uitbetaald krijgen ipv de volgende dag al. Pakket bleek gewoon op de afhaalpunt te liggen gelukkig.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 17:51

Ethelate schreef:
Ik had van de week een bundel samengesteld, met bundelkorting, werd geaccepteerd met een hoger tegenbod en berichtje dat ik snel
Moest zijn want ze ging de pakketjes weg brengen. Het ging om een klein bedrag maar het werd een principe dingetje :+ bedoel dat je je vergist in de bundelkorting, kan gebeuren (was overigens geen nieuwe gebruiker) maar doe dan een berichtje van goh, zus en zo.

Oh, ik heb ook weleens iemand een berichtje gestuurd die een bundel had aangevraagd dat ik de volgende dag pakketjes weg ging brengen en dat als ze nog geïnteresseerd was ze het voor die tijd kon kopen als ze wilde dat het met die ronde mee ging. Niet om op te jagen, maar ik woon niet echt om de hoek van de meeste bestelpunten, dus ik doe dat in combinatie met boodschappen doen ofzo, anders ben ik meer geld kwijt aan benzine dan dat ik erop verdien :+ En dan kan het dus goed zijn dat het een week later pas op de post gaat.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 17:59

Ja maar in het voorbeeld moest er ook nog een hogere prijs betaald worden dan de bundel in eerste instantie zou kosten, als ik het goed begrijp. Volgens mij is dat meer het punt :)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 20:18

butengeweun schreef:
Hier voor het eerst een probleem moeten melden. Kreeg vanacht de melding je pakket is afgehaald van het pakket punt en of ik hem kon goedkeuren of een probleem melden anders zou ze morgen betaald worden.

Dus snel gezegd een probleem alleen de verkoopster is Spaans dus voordat ik via de translator de goede termen had dat zij het ook snapte dat ik pas maandag naar het pakket punt kan om te kijken wat er nu is gebeurd. Was even puzzelen.

Hebben meer mensen dit wel eens gehad?

Ja ik maar helaas is het pakket kwijt. Heb wel mijn geld terug en verkoopster ook.

Welke bezorgdienst heb je gebruikt? Bij mij Mondial Relay

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 21:19

Corelli schreef:
Ja maar in het voorbeeld moest er ook nog een hogere prijs betaald worden dan de bundel in eerste instantie zou kosten, als ik het goed begrijp. Volgens mij is dat meer het punt :)

Ja snel de prijs verhogen en dan druk opvoeren. Uiteindelijk wilde ze middelen en was het nog een euro verschil. Maar dacht echt laat maar :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-24 08:24

Dan zou ik ook direct afknappen!

Hier gisteren mooie jurkjes gevonden.
De roze streep voor de oudste van RL voor €5. De hoody jurk voor de middelste voor €8
En de wollen van Tartine voor €30. Die is nieuw met kaartje. Hebben hem in blauw voor de middelste en is echt prachtig!
Hoop dat hij niet te klein valt anders kan hij door. Is echt een warme knusse jurk en middelste draagt de blauwe echt graag.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 08:49

Erg mooi die groene kleur! Ik heb dat roze jurkje in het geel tussen mijn favorieten staan.
Heb dit vestje dit weekend gekocht.

Afbeelding

Denk zo'n geel jurkje eronder en ze is klaar voor de paasbrunch :) .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-24 11:28

Ohhh dat is zo’n zoetje dat vestje <3

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 12:45

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 13:58

Ik had weer wat verkocht, dus mocht weer kopen.

Vestje van Tartine en cashmere trui van RL voor mijn dochter.

Afbeelding

Afbeelding

Voor mijn zoon twee Ralph Lauren polo’s en teckel T-shirt voor wie hem past (ze hebben bijna dezelfde maat).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor mezelf een vest met wol (ik heb de witte afgelopen weekend gekocht en zag deze kleur voor €5), Yaya streepjes shirt en een Summum shirt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 14:32

Mooie kleding.