Hier is het ondertussen ook afgekoeld naar 24 graden en voelt het lekker buiten tov hoe het was; geen drukkende lucht meer nu het onweer voorbij is. Maar wat hebben we even heftig onweer gehad. Het is hier vlakbij ingeslagen, echt 10minuten voor wij de deur uit moesten voor de musical op school wat dus wel echt poedersuiker timing was ivm de dieren.
Er kwam ook echt zo’n intense/heftige flits dat ik al meteen dacht dit is niet goed. En een klap… niet normaal. Lichtkoepel ramen waren aan’t trillen, de lampen aan’t flikkeren. Zijn ons echt kapot geschrokken. Alsof er een bom viel - niet dat ik weet hoe dat aanhoort, maar het was echt heftig.
Musical op school was heftig wel. Binnen in de zaal was echt heel erg drukkend/benauwd en van de ventilators merkte ik weinig. Gelukkig hadden ze meerdere pauzes en konden we even frisse lucht halen buiten. Als het zonder pauze was geweest, denk ik niet dat ik de hele zit had gered
cursebreaker
Geplaatst: 03-07-25 09:33
Wat is het hier lekker rustig nu
17 graden nu met een beetje bewolking. Love it. Loopt vanmiddag nog op naar zon met 24 graden, maar dat is ook zeker prima te handelen nog na wat we nu gehad hebben. Ik zag trouwens dat het eind volgende week weer omhoog gaat naar de 30! Dan zitten wij nog op Mallorca, maar ik hoop toch niet dat we thuis gaan komen in weer een hitte golf ofzo. De temps op Mallorca wanneer wij er zijn gaan tot max 32 zie ik voor zover ik vooruit kan kijken. Daar kan ik nog mee leven aan het water - sommige dagen ook rond de 28 bv.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 03-07-25 09:37
Ik zag idd ook dat het eind volgende week weer zo heet wordt...maar misschien veranderd dat nog, het duurt nog even namelijk...
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 03-07-25 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier is het 18 graden buiten en in mijn kantoor 19 en de rest van het huis 20. Echt heel erg fijn. Inmiddels wel snip verkouden door de airco maar dat is niet anders.
Van die vooruitzichten word ik ook niet blij. Gaat dat een nieuwe standaard worden?
M’n kantoortje is ook bloedheet maar kan het raam niet opendoen want daar zit een wespennest Moet nog een hor kopen.
Aranel
Geplaatst: 03-07-25 12:47
Pfoe ik word ook niet blij van de verwachting voor volgende week. Wij zitten dan op de camping in Limburg. Gelukkig wel airco in de caravan maar buiten kun je dan ook niet wezen zeg.. veel naar het binnenzwembad dan maar.
Het is hier 20 graden buiten. Alles staat al de hele dag open, op mijn kantoortje is het nu 24. Daar kan ik mee leven, vanmorgen was het nog 26 en dat vond ik niet lekker.
Selina
Geplaatst: 03-07-25 15:23
Vinden jullie het ook zo leuk om je thermometer naar beneden te zien lopen?
Nog steeds 25 graden in de woonkamer, krijg het niet verder omlaag. Alleen met de airco. Vanmorgen hardgelopen in het bos, maar het was echt een sauna.
Oh hier koelt het wel af nog, is in een uur tijd van 25 naar 24 graden gegaan sinds ik de deur open heb. Ik ben zelf alleen nog steeds slecht te pas, dus ik zweet me alsnog het schompus als ik iets doe
cursebreaker
Geplaatst: 03-07-25 15:45
Wij stonden net bij school in de zon wel echt te branden alsnog. Gelukkig niet meer die echt hoge temp met benauwde lucht, maar die zon is vandaag alsnog wel echt aanwezig hier. Hier binnen in huis vind ik het momenteel ook wat warmer, met de airco op laagste stand zoals we al weken consistent doen. Echt gek, terwijl we de warmste dagen gehad hebben juist. Dus net iets omhoog gezet. Misschien omdat ik net in de zon heb gestaan de hele tijd.