Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Fly_high schreef:Ik heb net f*cking 20 euro bij f*cking burger king moeten afrekenenwat blijft het duur hier
...nee ik vreet niet te veel, allemaal schuld van de roverheid
Wij laatst bij de KFC ook zoiets.
Schuur_ schreef:Ik reed sinds februari mijn droomauto maar helaas is die deze avond naar alle waarschijnlijkheid aan diggelen gereden. Ik stond in een rij auto's te wachten omdat iemand moest afslaan en er is een auto op volle snelheid achterop gegaan. Gelukkig voor mij en mijn honden heeft een boom de grootste klap opgevangen maar ik ben een aantal meter naar voor gekatapulteerd en alles aan de rechterkant staat krom.
Paar uur in het ziekenhuis doorgebracht voor fotos en scan van mijn nek en schouders en nu weer thuis. Mijn vader had ik gebeld en die was nog even bij de auto gebleven tot alles werd getakeld en zei dat hij in die andere auto een laptop open had zien liggen. Er is geen remspoor te zien op de baan dus het is echt hard gegaan.
Schuur_ schreef:Ja ik ben heel erg geschrokken en ook omdat veel mensen niet doorhadden dat ik ook was geraakt. Dus stond er alleen mer mijn honden aan de kant van de weg te wachten tot mijn vader kwam terwijl iedereen zich om de andere chauffeur aan het bekommeren was. De foto is zoals de meeste mensen het zagen maar ik ben vol op de linkerkant geraakt. Gelukkig een wat hogere auto maar de as is waarschijnlijk krom en de hele carrosserie ook
[ [url=m/bceSVi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Schuur_ schreef:Dat moet bijna wel, mijn vader zag een laptop liggen. De hele voorkant van die auto is ook weg. De man is er nog uitgekropen met hulp van anderen, ik was alleen bezig om mijn honden de auto uit te halen en weg van de lekkende benzine te krijgen
Appeltje_1 schreef:Schuur_ schreef:Dat moet bijna wel, mijn vader zag een laptop liggen. De hele voorkant van die auto is ook weg. De man is er nog uitgekropen met hulp van anderen, ik was alleen bezig om mijn honden de auto uit te halen en weg van de lekkende benzine te krijgen
Terwijl je autorijdt op je laptop zitten, wie verzint het
Telpeva schreef:Fly_High kan je niet zo'n kinderzwembadje/schelp alvast in die kamer leggen, als compromis. Het is een bad, en de konijnen hoeven niet in te leveren. En dan vullen met zand als hij even de andere kant op kijkt![]()
[ Video ]
Urbanus schreef:fleurtjeuh schreef:Kliekjes op bokt..
Ik dacht eerst, ik zeg er verder niks over. Maar nu denk ik, jawel.
Wat is het probleem met 'kliekjes'?
Urbanus schreef:Ik vind dat je overdrijft. Dat je voelt dat sommige mensen vriendinnen zijn, dat begrijp ik. En dat dat misschien soms steekt, ook. Maar over het algemeen, op sommige momenten na, zijn we niet (want ik weet dat je op ons doelt) aan elkaar vastgeklit.