Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 21:10

Wij hebben een bad, en we vinden het heerlijk! Als het aan mij lag ging ik elke dag in bad, maar dat wordt wat te gek met water en verwarming :=

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 21:32

Goh ik heb best een stuk van mijn leven een bad gehad en heb er letterlijk nooit gebruik van gemaakt. Mijn vriend wil de woonruimte van de konijnen beperken om plek voor een bad te maken, laten we zeggen dat ik het er niet mee eens ben :+

_San87_ schreef:
Fly_high schreef:
Ik heb net f*cking 20 euro bij f*cking burger king moeten afrekenen :') wat blijft het duur hier

...nee ik vreet niet te veel, allemaal schuld van de roverheid :=

Wij laatst bij de KFC ook zoiets :').

Echt he met die prijzen zou ik inmiddels figuur van 00s Kate Moss moeten hebben :') een keer raden wie nou nog steeds niet als een supermodel eruitziet

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 22:31

Ik reed sinds februari mijn droomauto maar helaas is die deze avond naar alle waarschijnlijkheid aan diggelen gereden. Ik stond in een rij auto's te wachten omdat iemand moest afslaan en er is een auto op volle snelheid achterop gegaan. Gelukkig voor mij en mijn honden heeft een boom de grootste klap opgevangen maar ik ben een aantal meter naar voor gekatapulteerd en alles aan de rechterkant staat krom.

Paar uur in het ziekenhuis doorgebracht voor fotos en scan van mijn nek en schouders en nu weer thuis. Mijn vader had ik gebeld en die was nog even bij de auto gebleven tot alles werd getakeld en zei dat hij in die andere auto een laptop open had zien liggen. Er is geen remspoor te zien op de baan dus het is echt hard gegaan.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 22:32

Schuur_ schreef:
Ik reed sinds februari mijn droomauto maar helaas is die deze avond naar alle waarschijnlijkheid aan diggelen gereden. Ik stond in een rij auto's te wachten omdat iemand moest afslaan en er is een auto op volle snelheid achterop gegaan. Gelukkig voor mij en mijn honden heeft een boom de grootste klap opgevangen maar ik ben een aantal meter naar voor gekatapulteerd en alles aan de rechterkant staat krom.

Paar uur in het ziekenhuis doorgebracht voor fotos en scan van mijn nek en schouders en nu weer thuis. Mijn vader had ik gebeld en die was nog even bij de auto gebleven tot alles werd getakeld en zei dat hij in die andere auto een laptop open had zien liggen. Er is geen remspoor te zien op de baan dus het is echt hard gegaan.

Oh jemig dat klinkt heel heftig!!

Hoe gaat het nu met jezelf?

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 22:38

Oooh shoot, dat klinkt heftig.
Goed op jezelf passen de komende tijd.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 22:43

Schuur :wow: Hoe is het met jou, ik hoop dat je niks engs heb. Een auto is te vervangen, jij en je diertjes niet!

Fly_High kan je niet zo'n kinderzwembadje/schelp alvast in die kamer leggen, als compromis. Het is een bad, en de konijnen hoeven niet in te leveren. En dan vullen met zand als hij even de andere kant op kijkt :P

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 22:48

Geweldig filmpje van konijntje. <3

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 22:50

Moet een flinke klap zijn geweest Schuur!

Ik ben aan het oppassen en er werd gezegd tot 20.00. Ik zit hier nog op de bank hoor :')
Niet dat ik het heel erg vind, geen plannen voor moeten afzeggen/weigeren oid en het wordt per uur betaald dus krijg nu gewoon extra geld. Helemaal prima, alleen ik wil liever voor 02.00 uur nog kunnen douchen etc.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 22:57

Ja ik ben heel erg geschrokken en ook omdat veel mensen niet doorhadden dat ik ook was geraakt. Dus stond er alleen mer mijn honden aan de kant van de weg te wachten tot mijn vader kwam terwijl iedereen zich om de andere chauffeur aan het bekommeren was. De foto is zoals de meeste mensen het zagen maar ik ben vol op de linkerkant geraakt. Gelukkig een wat hogere auto maar de as is waarschijnlijk krom en de hele carrosserie ook

Afbeelding

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 23:01

Zo hé! :oo
Dan moet je er volgens mij ook echt hard op knallen om zo op je zij te liggen. Weet je waardoor hij op je is geknald? Zat hij op zijn telefoon oid?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 23:08

Dat moet bijna wel, mijn vader zag een laptop liggen. De hele voorkant van die auto is ook weg. De man is er nog uitgekropen met hulp van anderen, ik was alleen bezig om mijn honden de auto uit te halen en weg van de lekkende benzine te krijgen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-23 23:20

Urbanus schreef:
xPabloBokt schreef:

Komt goed schat, we gaan zaterdag lekker ontspannen :(:)

Er lezen ook kinderen en homofobische mensen mee.

Je jaloezie valt op

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-23 23:23

Schuur_ schreef:
Ja ik ben heel erg geschrokken en ook omdat veel mensen niet doorhadden dat ik ook was geraakt. Dus stond er alleen mer mijn honden aan de kant van de weg te wachten tot mijn vader kwam terwijl iedereen zich om de andere chauffeur aan het bekommeren was. De foto is zoals de meeste mensen het zagen maar ik ben vol op de linkerkant geraakt. Gelukkig een wat hogere auto maar de as is waarschijnlijk krom en de hele carrosserie ook

[ [url=m/bceSVi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat enorm heftig Schuur!! En ontzettend balen van je auto zeg.. gelukkig ben je zelf in orde :(:)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 23:32

Kliekjes op bokt.. :roll:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 23:42

fleurtjeuh schreef:

:(:)

Schuur, wat heftig! Wat fijn dat je niks hebt, wat een klap was dat!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 23:42

Schuur_ schreef:
Dat moet bijna wel, mijn vader zag een laptop liggen. De hele voorkant van die auto is ook weg. De man is er nog uitgekropen met hulp van anderen, ik was alleen bezig om mijn honden de auto uit te halen en weg van de lekkende benzine te krijgen

Terwijl je autorijdt op je laptop zitten, wie verzint het :roll:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 23:45

fleurtjeuh schreef:

Ik dacht eerst, ik zeg er verder niks over. Maar nu denk ik, jawel.

Wat is het probleem met 'kliekjes'?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 23:46

Appeltje_1 schreef:
Schuur_ schreef:

Terwijl je autorijdt op je laptop zitten, wie verzint het :roll:

Niet om meteen advocaat van de duivel te spelen, maar toch is niet meteen gezegd dat hij echt op de laptop aan het kijken was. Kan door de klap(pen) ook zijn gaan zwerven door de auto

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 23:50

Eerder secretaresse van de duivel.

Of P.A.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 23:53

Holy oliebol Schuur :oo
Ik duim voor je dat de schade meevalt en dat jij en je honden morgen niet te veel spierpijn hebben

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 23:55

Telpeva schreef:
Fly_High kan je niet zo'n kinderzwembadje/schelp alvast in die kamer leggen, als compromis. Het is een bad, en de konijnen hoeven niet in te leveren. En dan vullen met zand als hij even de andere kant op kijkt :P

[ Video ]

Aww wat schattig <3

Schuur wat een nachtmerrie zeg, heel veel sterkte :knuffel:

Snap helemaal dat je enorm van je auto baalt dat is ook gewoon heel erg rot -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 23:59

Urbanus schreef:
fleurtjeuh schreef:

Ik dacht eerst, ik zeg er verder niks over. Maar nu denk ik, jawel.

Wat is het probleem met 'kliekjes'?

Sommige mensen hebben erg de neiging om bijna alleen maar op elkaar te reageren, vaak met inside jokes.
In sommige topics nemen ze bijna het hele topic over en maken het daardoor moeilijk er tussen te komen
T voelt gewoon nogal als de basis en middelbare school 'kijk ons eens leuk en gezellig hebben' en ik vind dat dat afdoet aan de sfeer op bokt.
Dat vind ik jammer

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 00:05

Ik vind dat je overdrijft. Dat je voelt dat sommige mensen vriendinnen zijn, dat begrijp ik. En dat dat misschien soms steekt, ook. Maar over het algemeen, op sommige momenten na, zijn we niet (want ik weet dat je op ons doelt) aan elkaar vastgeklit.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 00:15

Urbanus schreef:
Ik vind dat je overdrijft. Dat je voelt dat sommige mensen vriendinnen zijn, dat begrijp ik. En dat dat misschien soms steekt, ook. Maar over het algemeen, op sommige momenten na, zijn we niet (want ik weet dat je op ons doelt) aan elkaar vastgeklit.

Je stelt mij een vraag en daar antwoord ik op.
Ik heb niemand bij naam genoemd of 'subtiel' hints gegeven.
Waarom voel je je aangesproken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 00:21

Maar wat is er mis mee als mensen het goed kunnen vinden? De meeste mensen sluiten ook echt niet bewust anderen buiten, maar moet iedereen (online) vriendinnen dan maar uit de weg gaan omdat iemand zich misschien wel gekwetst kan voelen omdat zij niet die connectie hebben? Soms heb ik ook geen zin in de grappen en grollen over en weer van "mijn" kliekje, dan scroll ik erlangs of wacht tot er weer een ander onderwerp wordt aangesneden, lekker boeiend. := En ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik ga hier niet mijn sarcastische gevoel voor humor loslaten op iemand die ik niet zo goed ken en die ik er misschien daadwerkelijk mee kwets. Als Urbanus op een legoblokje staat, zeg ik toch iets makkelijker 'serves you well' dan wanneer Telpeva of LaPluche dat zou posten, maar dat betekent niet dat ik met hun niks te maken wil hebben. :D

En Schuur, heel veel sterkte! :knuffel: Wat een rotklap moet dat geweest zijn. :\ Gelukkig zijn jij en je honden oké!