Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 22:46

Ja, ik dacht even te makkelijk denk :')
Weer van geleerd in ieder geval, ze is niet komen opdagen.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 16:41

Komt iemand haar vriend voor dekjes
Ik zeg ja vanaf 16u ben ik thuis anders mijn ouders zeker ook.
Zij stuurt dat hij komt om 16u
Ondertussen 16u40 nog niemand gezien wel een bericht dat het 'een beetje later kan zijn

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 16:47

Hopelijk komt hij nog..

Ik kreeg uiteindelijk toch nog bericht. Lang verhaal dat er gedoe was op werk en dat ze niet met haar auto weg kon dus met het OV naar huis gegaan is. Geloof het verhaal wel, maar ze had toch echt wel even een bericht kunnen sturen dan. Ze wilde het vanavond weer proberen op te halen. Nou van mij hoeft het niet meer.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 17:43

Nou hij was er rond 16u50 en een goede verkoop gehad

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 18:15

Lieszje schreef:
Hopelijk komt hij nog..

Ik kreeg uiteindelijk toch nog bericht. Lang verhaal dat er gedoe was op werk en dat ze niet met haar auto weg kon dus met het OV naar huis gegaan is. Geloof het verhaal wel, maar ze had toch echt wel even een bericht kunnen sturen dan. Ze wilde het vanavond weer proberen op te halen. Nou van mij hoeft het niet meer.

Ik zou dat dus niet geloven. In de bus of trein heb je gelegenheid ff een bericht te sturen dat het niet gaat lukken.

Lieszje

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 18:43

Ze werkt op Schiphol dus geloof wel dat er chaos was :') Maar dan had ze inderdaad gewoon een bericht kunnen sturen. Daarom hoeft ze ook niet meer te komen.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 19:03

Hebben er meer mensen last van berichten die niet laden op Marktplaats?

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 09:06

Blijft irritant, alhoewel er dan nu wel bericht is gestuurd. Er zou iemand om 9.30 komen om twee gebruikte Velux dakramen op te halen (voor weinig ook nog), maar kreeg net bericht dat ie er toch vanaf moet zien.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 09:12

Gelukkig laat hij het wel weten. Maar blijft altijd zuur.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 10:43

Poh, ik had gereageerd op een advertentie voor pups en wat vragen gesteld zoals 'zijn de heupen van de ouderdieren getest' en 'worden de ouderdieren in de praktijk ingezet' en ik krijg me daar toch in het meest gebrekkige Nederlands een rare reactie.

Citaat:
Hallo noemen ze u ook wel eens oude Dame. Hoe oud moet je zijn om dat te Durven zeggen over Mijn Honden Hoe oud zijn mijn Honden (Dat zijn nog eens vragen Hè

Dit ging zo nog een tijd door in deze rare grammatica en hoofdlettergebruik en zij/hij is schijnbaar enorm beledigd dat ik de pups oud noem en durf te vragen naar de gezondheid. Ik snap het echt niet hoor want de tekst in de advertentie is supernetjes geschreven. Heel onverwacht dat er dan zo gecommuniceerd wordt.

Ik hoef iig al geen hond van mensen die zo communiceren, bah bah.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 10:44

Dit is gewoon een broodfokker die de advertentietekst heeft laten schrijven door chatGPT en nu boos is dat jij niet zonder enige vragen een lief puppy op komt halen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 11:06

Ja het is me wel duidelijk dat er 0 gezondheidstesten zijn gebeurd maar dat mensen zo simpel zijn in het typen verbaasde me echt.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 11:29

uitrijdeken in mijn maat op een plek waar ik toevallig een week lang elke dag moest zijn
alles overeengekomen alleen niet op de vraag wanneer kan ik het halen, ik kan de hele week, elke dag om 10 uur en om 1700. inmiddels een week verder en nog niks gehoord. ja laat nu maar zitten.
Blijkbaar wil ze niet verkopen

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 17:07

Ik was ook via marktplaats op zoek naar een geteste Duitse herder pup (gevonden ook zelfs met stamboom uiteindelijk). Hoefde niet raszuiver te zijn en gemixt met ander(e) leuke rassen ook prima maar wel geteste ouders. Vroeg bij een Duitse herder combinatie of de ouders DM getest waren. Krijg ik terug dat ze idd Donders Mooi zijn maar dat zoiets niet getest hoeft te worden. Prima zo'n antwoord ik zoek wel verder haha.
Volgende optie vraag ik of er getest is en nee maar daarom waren de puppen ook 'maar' 900 euro. Ook maar vriendelijk bedankt. Uiteindelijk vond ik mijn huidige pup. Ruim boven het budget wat ik wou uitgeven maar al mijn eisen plus meer kon ik afvinken en dat is toch meer waard dan paar honderd euro. Testen zegt absoluut niet alles maar wel veel!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 21:38

Wat is de prijs voor een geteste herder pup of is dat verschillend? Ik kwam 3 perzische kittens tegen op mijn zoektocht en 10 juli mochten ze weg. Het was bijna augustus dus dat was fijn, ze leken heel erg op een pers die ik ooit heb gehad. Ik vroeg of de kittens er nog waren, duurde lang voor ik een reactie kreeg. Ik stuurde terug dat ik interesse in de kater had en ze had het gelezen maar stuurde niks terug. Toen gaf ik aan wanneer ik kon komen kijken ook daar geen reactie op terwijl het wel gelezen was.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 17:30

marleen_usar schreef:
Wat is de prijs voor een geteste herder pup of is dat verschillend? Ik kwam 3 perzische kittens tegen op mijn zoektocht en 10 juli mochten ze weg. Het was bijna augustus dus dat was fijn, ze leken heel erg op een pers die ik ooit heb gehad. Ik vroeg of de kittens er nog waren, duurde lang voor ik een reactie kreeg. Ik stuurde terug dat ik interesse in de kater had en ze had het gelezen maar stuurde niks terug. Toen gaf ik aan wanneer ik kon komen kijken ook daar geen reactie op terwijl het wel gelezen was.

Wat ontzettend naar als je zo'n interesse hebt en 0 reactie krijg! Ik vroeg 00.30 uur wat en kreeg gelijk antwoord. Had ik nooit verwacht maar was toen wel erg fijn!
Geteste herder pups heb je vanaf 1000 a 1200 euro. De mijne z'n ouders zijn erg uitgebreid getest en hij was nog paar honderd euro's duurder :D zeg maar 2x het bedrag van wat ik in gedachten had. Duurder kon ik ook niet vinden :D maar beter passend qua karakter en uiterlijk zou ik ook nooit gevonden hebben <3
Scheelt ook dat hij uit Duitsland komt, extra geënt en langer bij de fokker. Daar mag je ook voor betalen (mijn mening ;) )

Afbeelding

Afbeelding

Natuurlijk effe showen :+ <3

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 18:59

Smelt <3 prachtige pup <3

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 21:24

Wat een schatje heb je, ja ik baal echt er was 300 euro geboden en ik dacht ik bied wat meer. Maar helaas werkte dat ook niet.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 14:12

Bieden op een hond? Gatverdamme, bij mij zou je al niet meer welkom zijn. En "iets meer" dan 300? Denk je serieus dat je daar een getest pup voor hebt?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 14:32

_Nadia_ schreef:
Bieden op een hond? Gatverdamme, bij mij zou je al niet meer welkom zijn. En "iets meer" dan 300? Denk je serieus dat je daar een getest pup voor hebt?

Ik geloof dat ze op zoek was naar een katje als ik het goed had gelezen, dus geen hond, dat is Dierenfan.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 14:34

Ik heb iets te koop op mp.
Iemand reageert dat ie het wil hebben.
Nu stuurt diegene mij een betaalvoorstel
Is dat normaal?
Im ben toch degene die een betaalverzoek moet sturen?
Die persoon is ook 1 dag actief op MP.
Is dat te vertrouwen >;)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ClaudiaHS op 06-08-25 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 14:35

Als het een betaalverzoek via marktplaats is en het bedrag klopt, dan kun je dat als koper ook doen ja. Dus dat kan.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 14:36

Dus ik kan daar gewoon op klikken :=
Heb dat nog nooit zo gedaan namelijk

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 14:38

Ja. Zolang je maar binnen de marktplaats omgeving blijft. Maar ik heb als koper ook weleens een verzoek gestuurd, omdat ik wist via welke verzender ik het wilde enzo :-)

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 14:39

Oke zal er eens op klikken dan