Weer van geleerd in ieder geval, ze is niet komen opdagen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieszje schreef:Hopelijk komt hij nog..
Ik kreeg uiteindelijk toch nog bericht. Lang verhaal dat er gedoe was op werk en dat ze niet met haar auto weg kon dus met het OV naar huis gegaan is. Geloof het verhaal wel, maar ze had toch echt wel even een bericht kunnen sturen dan. Ze wilde het vanavond weer proberen op te halen. Nou van mij hoeft het niet meer.
Citaat:Hallo noemen ze u ook wel eens oude Dame. Hoe oud moet je zijn om dat te Durven zeggen over Mijn Honden Hoe oud zijn mijn Honden (Dat zijn nog eens vragen Hè
marleen_usar schreef:Wat is de prijs voor een geteste herder pup of is dat verschillend? Ik kwam 3 perzische kittens tegen op mijn zoektocht en 10 juli mochten ze weg. Het was bijna augustus dus dat was fijn, ze leken heel erg op een pers die ik ooit heb gehad. Ik vroeg of de kittens er nog waren, duurde lang voor ik een reactie kreeg. Ik stuurde terug dat ik interesse in de kater had en ze had het gelezen maar stuurde niks terug. Toen gaf ik aan wanneer ik kon komen kijken ook daar geen reactie op terwijl het wel gelezen was.