LWDaisy schreef:Vealosz schreef:Hier ook verder geen tierlantijntjes. Wij hebben alle 4 ADHD, waardoor ons huis heel rustig verder is voor onze eigen rust. Ik heb enkel wat kaarsjes, fotolijsten, en vooral de gamespullen staan. Maar enkele accessoires. Komt verder ook omdat ik aan het kijken ben naar andere meubels en ik graag wil dat het daar ook bij past. Beetje bij beetje komt er wel wat bij, maar nog heel neutraal.
Hier een vriend met ADHD, die ook smeekt voor een leeg/rustig huis. Ik ben wel van de fotokaders en beeldjes, maar ik vind het minder erg dat ze er niet (in overvloed) staan dan dat mijn vriend het erg vind dat ze wel massaal aanwezig zijnIk heb een doos gevuld met alle snuisterijen hier in de woonkamer, en ben van plan er daar een paar uit te halen en dan om de x maanden te wisselen. Zo zijn we beide bij haha.
Hier helaas nog niet gaan shoppen voor mijn lootje, maar dat ligt aan tijdgebrek. Ik weet wel wat ik allemaal wil, heb een lijstje in mijn handtas steken haha. No worries lootje, het komt er wel van!
wat grappig, ik heb officieel ook ADD (maar heb er wat moeite mee om dat zo te zeggen, dus ik noem mezelf gewoon extreem verstrooid met het concentratievermogen van een pak aangevreten iglo vissticks).
En omdat ik zo chaotisch ben heb ik ook constant iedeeën die dan meteen uitgevoerd moeten worden om mijn huis op te leuken. Het resultaat is geen leeg rustig huis

Gelukkig voor iedereen zijn we van 55m2 naar 130m2 gegaan en wel het plan om dit netjes en overzichtelijk te houden