Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 12:15

LWDaisy schreef:
Vealosz schreef:
Hier ook verder geen tierlantijntjes. Wij hebben alle 4 ADHD, waardoor ons huis heel rustig verder is voor onze eigen rust. Ik heb enkel wat kaarsjes, fotolijsten, en vooral de gamespullen staan. Maar enkele accessoires. Komt verder ook omdat ik aan het kijken ben naar andere meubels en ik graag wil dat het daar ook bij past. Beetje bij beetje komt er wel wat bij, maar nog heel neutraal.

Hier een vriend met ADHD, die ook smeekt voor een leeg/rustig huis. Ik ben wel van de fotokaders en beeldjes, maar ik vind het minder erg dat ze er niet (in overvloed) staan dan dat mijn vriend het erg vind dat ze wel massaal aanwezig zijn :+ Ik heb een doos gevuld met alle snuisterijen hier in de woonkamer, en ben van plan er daar een paar uit te halen en dan om de x maanden te wisselen. Zo zijn we beide bij haha.

Hier helaas nog niet gaan shoppen voor mijn lootje, maar dat ligt aan tijdgebrek. Ik weet wel wat ik allemaal wil, heb een lijstje in mijn handtas steken haha. No worries lootje, het komt er wel van! :j

wat grappig, ik heb officieel ook ADD (maar heb er wat moeite mee om dat zo te zeggen, dus ik noem mezelf gewoon extreem verstrooid met het concentratievermogen van een pak aangevreten iglo vissticks).
En omdat ik zo chaotisch ben heb ik ook constant iedeeën die dan meteen uitgevoerd moeten worden om mijn huis op te leuken. Het resultaat is geen leeg rustig huis :')

Gelukkig voor iedereen zijn we van 55m2 naar 130m2 gegaan en wel het plan om dit netjes en overzichtelijk te houden :D .

Esmee_RS

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 13:16

Het concentratievermogen van een pak aangevreten iglo vissticks _O- _O-

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 15:49

Balenciaga schreef:
Het concentratievermogen van een pak aangevreten iglo vissticks _O- _O-

hahaha ik ga hier ook net hard stuk om :') :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 19:49

Die ga ik onthouden als ik weer een leerling heb met de concentratie van een doperwt. _O- _O-

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 19:59

Menino schreef:
LWDaisy schreef:

Hier een vriend met ADHD, die ook smeekt voor een leeg/rustig huis. Ik ben wel van de fotokaders en beeldjes, maar ik vind het minder erg dat ze er niet (in overvloed) staan dan dat mijn vriend het erg vind dat ze wel massaal aanwezig zijn :+ Ik heb een doos gevuld met alle snuisterijen hier in de woonkamer, en ben van plan er daar een paar uit te halen en dan om de x maanden te wisselen. Zo zijn we beide bij haha.

Hier helaas nog niet gaan shoppen voor mijn lootje, maar dat ligt aan tijdgebrek. Ik weet wel wat ik allemaal wil, heb een lijstje in mijn handtas steken haha. No worries lootje, het komt er wel van! :j

wat grappig, ik heb officieel ook ADD (maar heb er wat moeite mee om dat zo te zeggen, dus ik noem mezelf gewoon extreem verstrooid met het concentratievermogen van een pak aangevreten iglo vissticks).
En omdat ik zo chaotisch ben heb ik ook constant iedeeën die dan meteen uitgevoerd moeten worden om mijn huis op te leuken. Het resultaat is geen leeg rustig huis :')

Gelukkig voor iedereen zijn we van 55m2 naar 130m2 gegaan en wel het plan om dit netjes en overzichtelijk te houden :D .

Hahaha :') Jij durft tenminste nog "iets" toegeven, mijn vriend zit gewoon kei hard in de ontkenningsfase :')
Hij doet wel wat jij beschrijft - ideeën moeten meteen uitgevoerd worden.. maar hij is van het type "ik begin er aan en kom dan 1000 andere dingen tegen" en op die manier raakt hij afgeleid en is alles steeds half af en nooit helemaal :') Geen idee wat hij nu eigenlijk aan het doen is, maar ik kwam zonet thuis van de paarden en nu staat de ladder in het midden van de woonkamer. No clue why. Ik laat hem maar doen, de katten zijn dol op de ladder dus is er toch iemand blij met die ladder _/-\o_

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:18

Ik zag weer allemaal leuke foto's langs komen van dieren, post en baby's.

Ik ben compleet met kinderen maar mijn kinderen vinden dat er nog wel een baby bij kan. "Je hebt toch wel ruimte in je buik mama voor een baby?" is dan de vraag :')

Hoop morgen de laatste dingen te shoppen voor het lootje. Eigenlijk moet ik op zoek naar schoencadeautjes voor de kids, wat dat aan gaat ben ik echt een loedermoeder en heb nog geen enkel sinterklaas cadeau :Y) Wij gaan met mijn familie een lang weekend naar winterberg als de beste man zijn cadeaus komt uitdelen. Mijn ouders hebben daarmee ook het idee gehad om de pakjes te regelen, dus daar komen wij weer makkelijk van af.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 20:26

Wat leuk al die Santa post. Ik ga volgende week nog even de stad in voor wat cadeautjes, wat is dat leuk om te doen. :D vind het toch elk jaar weer geweldig dat we met zijn alle een leuk en mooi pakket voor elkaar maken ondanks we elkaar niet kennen.

Vealosz, van die foto word je helemaal vrolijk. Blij kind :D
candalisa, wat een prachtige honden.
Yonker, jou sloffen zijn geweldig.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:05

Oooow baby!!! Daar gaan de eierstokken weer.
Maar net nieuwe spiraal en met een man die met losse flodders schiet houden we het echt bij 2.

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:11

Ik heb weer m’n epoxy smeer hobby herontdekt, dus alle vormen van glitters en andere mini vormen zijn zeer welkom!

En iemand die weet waar ik mini eenhoorns kan kopen ook want ik wil iets maken waar ze in moeten. Zoals in deze dobbelstenen.

https://www.etsy.com/listing/1023400256 ... l-dice-set

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:16

Epoxy dingen maken lijkt me nou zo’n leuke hobby!

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:18

Ik vind het geniaal. Heb op mij studie leren werken met epoxy, glasvezel en Carbon, maar ben er nu thuis mee het hobby’en. Mocht je het gaan doen echt een halfgelaatmasker en handschoenen gaan dragen, ook al wordt dat niet overal aangeraden.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:26

Balenciaga schreef:
Epoxy dingen maken lijkt me nou zo’n leuke hobby!

Ja mij ook! Ik roep het alleen al veel te lang en doe er niks mee....

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:28

Epoxy sleutelhanger, oorbellen of tassenhanger zijn welkom hier!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:34

Hier zit ik in de lappenmand. Enkel omgeslagen en zit nu in het drukverband. Donderdag gaan ze kijken hoe het staat met de banden. Hopelijk valt het mee en kan ik volgend weekend gaan shoppen voor mijn lootje.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:36

Ik zag dat ze nu bij de action epoxy verkopen ik vergeet het steeds als ik daar ben! Wil ook leren hiermee te werken.!
That’s me je dat is mega vervelend ik hoop dat het mee gaat vallen!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:37

De action heeft epoxy? :wow: Oh jee, nieuwe hobby incoming. :x

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:40

Epoxy? Wat is dat? :o?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:51

Jodym schreef:
Epoxy? Wat is dat? :o?

Ik moest ook even googelen, maar wat een gave dingen kun je ermee maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:53

Oeh die onderzetters vind ik bizar mooi. ♡

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:55

Ik had nog nooit van epoxy gehoord tot nu...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:56

Wij hebben 2 epoxy rivier tafels. Heeft mijn vriend zelf gemaakt. Echt gaaf spul hoor.

Afbeelding
Koffietafeltje

Afbeelding
Salontafel.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 22:12

Afbeelding
:j
Hiraeth schreef:
De action heeft epoxy? :wow: Oh jee, nieuwe hobby incoming. :x

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 00:27

Epoxy is erg tof en die rivierentafel ook. :D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 00:31

Urbanus schreef:
_AB_ schreef:
[ [url=m/1EiCN6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Even babyspam hoor, na al die huisdieren enzo
Hier ineens opmerkelijk weinig katten foto's op m'n telefoon!

Schattig ventje! Gaat het goed met jullie?

Lief dat je het vraagt!
Mijn vriend en ik hebben om en om buikgriep, spugen, diarree en alles :')
Met de kleine Silvan gaat het prima! Hij doet het super goed, hoeft zelfs niet meer terug te komen bij de kinderarts <3

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 09:07

Ik heb het ooit geprobeerd, dat epoxy, maar wat een gedoe. Je moet een goed geventileerde ruimte hebben, rekening houden met giftige dampen, geduld hebben want het duurt uren voordat het uithardt.

En dan zitten er keiveel luchtbellen in of wordt het allemaal net niet wat je ervan verwacht had. Nee, niks voor mij :')