Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:28

Toen ik een paar jaar geleden naar een concert ging van Lady Gaga werd ik vierkant uitgelachen en zei iedereen maar zij is toch heel apart en haar muziek ook.

Nu 8 jaar later is iedereen stikjaloers en zegt iedereen oh wat gaaf ik wou wel met je mee :') wel mooi om nu te zien dat ze eindelijk het respect krijgt waar ze zo hard voor heeft gewerkt.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:34

Bericht van mijn advocaat: de rechters in mijn zaak zijn op de juiste manier beëdigd. Mijn rechtszaak is definitief klaar!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:35

[***] schreef:
Bericht van mijn advocaat: de rechters in mijn zaak zijn op de juiste manier beëdigd. Mijn rechtszaak is definitief klaar!

*\o/* *\o/* *\o/*

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:55

[***] schreef:

*\o/* *\o/* *\o/* JAAAA Wat goed! Fijn dat het achter de rug is.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 15:57

[***] schreef:

Top. *\o/*

Vandaag sint Jacobus Paardenmarkt in Alblasserdam, maar wat een teleurstelling paarden als markt. Voor corona zag je al dat het ieder jaar kleiner en kleiner werd, maar nu was het helemaal dramatisch.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 16:13

Marcella schreef:
Vandaag sint Jacobus Paardenmarkt in Alblasserdam, maar wat een teleurstelling paarden als markt. Voor corona zag je al dat het ieder jaar kleiner en kleiner werd, maar nu was het helemaal dramatisch.

Ja sneu was de markt he, veeeeeel minder kraampjes, en eerst stonden tussen de paarden de manegeponys nog als opvulling maar die is gestopt vorig jaar dus dat scheelt zo 12 paarden op de markt. Was er normaal echt wel dik uur zoet met kraampjes kijken en nu na kwartier alles al gezien eigenlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 17:18

Hooikoorts. Ik snotter en nies me suf.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 17:27

Ben even helemaal klaar met mensen en snap oprecht niet waar ik bepaalde dingen aan te danken heb. Ik ben zo netjes geweest naar iemand toe en dan word ik zo negatief neergezet.. ben er klaar mee en het doet vooral pijn.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 18:14

Wederom het complete gebrek aan energie. Kan niet meer, ben op. Maar wil nog zoveel doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 18:36

Hele appartement stinkt naar BBQ. Familie tokkie hierboven vindt dat een goed plan op een balkon. Detail: dit mag niet vanwege de veiligheid en overlast.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-22 19:09

Ik vraag aan mijn verloofde: "zal ik activiteit X vast boeken voor ons weekendje Texel?"

"ja is goed" zegt ie.

Stuur ik hem vervolgens een betaalverzoek: "moet dat nu allemaal?"

Ja knurft daarom vroeg ik of ik nu vast kon boeken. :')

Mannen..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 19:31

Agressieve hond van de buren die ontsnapt was en op straat liep terwijl ik daar ook met mijn hond liep. Godzijdank had hij ons niet gezien, snel kunnen omdraaien en de buurvrouw kunnen bellen maar mijn God := dat beest had anders vol op mij en m'n hond gezeten.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 19:50

En ik maar denken dat er geen andere bokkers besproken mochten worden op bokt. Zie ik gewoon een heel roddeltopic -:(-

Spoiler:
Afbeelding

:+

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 19:56

_O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 19:59

Ik zou temmen _O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 22:25

-O- _O- Die Moestuin toch.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 23:00

Whaha wat droog! _O- Moestuin je maakt heel wat los, 19 pagina's!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 23:11

Een jongen waarmee ik een super leuke vriendschap heb en ook heel leuk vond krijgt nu opeens een keerzijde...

Meneer begint sinds ik zei dat ik echt niet even af kon spreken door werk en omdat ik nu ook een aantal vriendinnen mee heb afgesproken die ik de rest van het jaar amper zie omdat ze nog naar school gaan.

Maar wel even melden dat hij bij andere dames gaat klussen. Vindt ik ook zo'n dooddoener om mij te melden dat steekte toch een beetje

Edit: ik had ergens gewoon leuk op gereageerd maar er wordt een hele discussie over gemaakt gaat nergens over zeg maar helemaal geen trek in. En dan uitdagen door te zeggen oh wat ben ik toch banketstaaf toe even zeg

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 00:32

De schaafplek op mijn elleboog die niet wil genezen omdat ik hem blijf stoten..

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 00:43

Soms haat ik echt mijn leven, waarom kan toch niks eens gewoon probleemloos gaan.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 06:56

Dat ik niet in aanmerking kom voor een superleuke vacature wat helemaal in mijn straatje past omdat ik in Belgie woon en niet in Nederland. Het is deels thuiswerk en daarom juridisch niet mogelijk :(

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 07:55

Ik sta achter de boeren, maar de protesten van gisteren slaan echt alles. Doe even normaal. Door dat rotzooi op de weg zijn er ongelukken gebeurd, dat wil je toch niet op je geweten hebben? Echt waar. Op deze manier verliezen ze zoveel sympathie...

En de persoon op vinted waar ik 2 items van heb gekocht die niet meer reageert, hoop dat ze snel reageert want ik wil m'n boek :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 08:33

taartjee schreef:
Ik sta achter de boeren, maar de protesten van gisteren slaan echt alles. Doe even normaal. Door dat rotzooi op de weg zijn er ongelukken gebeurd, dat wil je toch niet op je geweten hebben? Echt waar. Op deze manier verliezen ze zoveel sympathie...

En de persoon op vinted waar ik 2 items van heb gekocht die niet meer reageert, hoop dat ze snel reageert want ik wil m'n boek :+

En schijnbaar hierdoor best wel wat stand houders van de paardenmarkt die niet konden komen hierdoor ook. KDag inkomen missen nu.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 09:05

Aan de schilders. Of ik gok dat het gewoon klusjesmannen zijn want het is nogal slordig. Ze laten overal zooi achter, mijn voor en achtertuin ligt vol. Ze bouwen steiger op parkeerplek om hem vervolgens een week niet te gebruiken. Ze spreken weinig Nederlands maar zijn ook gewoon asociaal en onbeschoft. Voel me gewoon niet eens meer op mijn gemak thuis, ben nu een uur eerder weggegaan als mijn afspraak. Maar kon de poort niet eens openen, want voor een deur zet je gewoon spullen neer en dan blijf je staan kijken hoe iemand aan het proberen is de deur te openen.

Ga vanmiddag toch maar eens naar die leidinggevende bellen, hoewel ik dat doodeng vind want ze lopen nog wel even rond als ik kijk hoe weinig Ze doen op een dag :=

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 09:32

Dat als je ergens 'nee, ik kan niet/ik wil niet' op zegt, dat mensen alles uit de kast trekken om je toch te overtuigen en zelfs oplossingen gaan bedenken voor de redenen waarom je niet kan/wil. Doodmoe word ik daarvan en ik kijk er meer en meer tegenop om dan die 'nee' te zeggen.