MoniqueT schreef:Biecht: ik ben al dagen niet van huis geweest en ik vind het me een partij lekker! De eerste week niet, pendelen tussen bed en toilet, maar nu zit ik buiten op de veranda en bedenk me dat ik me nergens zo lekker voel als hier. Zelfs toen ik zo ziek was, was ik trouwens dolblij met ons rustige plekje.
En ja, ik hou van reizen. Road trippen, een paar dagen hier, een paar dagen daar. Luxe hotel, liefst op het platteland, een paar dagen in een leuk huisje en hop weer door. Veel touren, veel dingen bekijken, weinig grote steden. Als we die doen, dan liefst in onze Spaanse winter en vaak maken we dan een hop on hop off tour (wandelen is vaak teveel wegens gezondheid).
Maar nu, na zes weken gedeeltelijk vakantie in Spanje en heen en weer naar Nederland waar we veel familiezaken hadden, lekker thuis voorlopig! De drukke kust vermijden we tot de grote hoop toeristen weer weg is. Jammer genoeg moeten we wel een keer boodschappen gaan doen en moet ik de kapper en de pedicure van vorige week inhalen.
Maar jij speelt vals.
Als ik in Spanje zou wonen en lekker buiten op een veranda kon zitten, zou de behoefte om op vakantie te gaan naar rustiger oorden ook veel minder groot zijn.