Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 09:39

Sorry, beetje drukke dag gisteren. :')

Sinds mei 2018 vrijgezel, wel regelmatig gedate en ook wel wat langere tijd met mannen gedate maar allemaal op niks uitgelopen.
Vorig jaar zomer samen met een collega tinder gold voor de grap een maand afgesloten en daar zaten we continue samen te swipen over de hele wereld. :=

Uiteindelijk zat ik te kijken tussen degenen die mij hebben geswipet en zag hier een man tussen staan die buitenlands uitwisselingsofficier is.
Ik dacht: HA! Een militair hoef ik niet, maar wel leuk om een paar keer of de rest van de zomer plezier van te hebben. <<)

Puntje bij paaltje zijn we nog steeds samen en hebben we serieuze samenwoon plannen. :D <3
Willen jullie ook de eerste date verhalen krijgen? :') Want na date 2 dacht ik echt dat ik nooit meer wat van hem zou horen hahah

xU_Blinghx schreef:
Hoe is het verder met iedereen op date gebied?

Ik heb morgen weer een date :o Wordt onze 5de date nu. We gaan wss klimmen. Dus daar heb ik zin in :):)
Nog nooit gedaan dus ben benieuwd hoe dat gaat

Oh wat leuk, heel veel plezier. :D

Bloesem21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 09:43

Had ff niks te doen, dus tinder weer opgestart. Gelukkig niet veel gesprekken die gelijk over fietsen gingen, maar wel veel dagboeken :') daar bedoel ik dan mee dat er steeds maar wordt gevraagd hoe m'n dag was. Door matches die je nog helemaal niet heb gesproken ofzo. Pfff er is wel meer te vragen als je elkaar niet kent toch. En als ik dan daarop aan haak en een lopend gesprek start, dan wordt daar kort op gereageerd, en weer teruggevraagd hoe m'n dag was haha

Wel een heel erg leuk gesprek gehad met iemand, waar ik zeker mee op date zou gaan. Maar helaas was het een no go dat hij een sterke kinderwens heeft en ik niet meer. Helaas pindakaas

Ik zit trouwens in best een lastige leeftijdscategorie (rond de 35). Of de mannen hebben het op de heupen en willen graag kinderen, of ze hebben echt een te oud voorkomen. De pareltjes like ik wel, maar daar komt niet echt iets uit.

Hoe gaat dat bij jullie?

Kaitlyn

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 09:49

Ik vond het met 30 jaar al lastiger. Was niet zozeer via tinder op zoek naar een serieuze relatie. Maar het waren grotendels mannen die deden of ze nog begin 20 waren, of mannen die al kinderen hadden (dat was voor mij echt een no go) of mannen die zeer grote kinderwens hadden. Die kwam ik in de kroeg ook wel tegen zeg maar. :=
Heb 1x een tijdje met iemand gepraat via tinder en later via whatsapp en toen toch niet dat ik dacht; daar wil ik mee afspreken. Dus dat gezegd en het contact laten verwateren.
Kreeg ik ineens allemaal appjes dat hij zo'n connectie had gevoeld via app en of ik het niet een kans wilde geven etc. Uiteindelijk geblokkeerd, ging hij mij via Linkedin contacten. :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 09:55

Ik ben 34 en ken het verschijnsel. Het is een jungle :') Daarom ben ik wel blij metde opties van Tinder nu: aangeven wat je zoekt en wat je wensen zijn. Dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.

Hier zaterdag date 3.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 13:07

Ik ben 31. Ik ken het niet perse zo mannen die allemaal kinderen willen. Eerder dat ze niet weten wat ze willen. Klniet wbt kinderen maar ook niet wbt relatie. Of ze willen idd alleen maar ne*ken in de keuken.

Als ik dan gaaf geef dat ik met de intentie dat wat uitdraait op oets serieus, dan deinzen ze gelijk terug.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 13:29

Peelie schreef:
Eerder dat ze niet weten wat ze willen. Klniet wbt kinderen maar ook niet wbt relatie.

Dan willen ze ook alleen seks.

Niet weten wat ze willen = ik wil vermaakt worden, een knuffel en daarna moet je maken dat je mijn bed uit gaat. Helaas zelfs 40+ers die niet weten wat ze willen, Hou op zeg :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 13:32

Ja. Nouja. Ik weet dat dat de vertaling is. Maar come on... we zijn geen 18 meer...

Ga lekker naar de h**ren ofzo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 13:34

Dat vind ik te kort door de bocht hoor.. Ik wist ook niet wat ik wou, riep ook heel hard dat ik mijn eigen ding wou blijven doen en zou noooooooit meer gaan samenwonen.. En nu, ik wil vooral iedere dag samen zijn omdat we elkaar zo leuk vinden, iets wat ik met mijn ex ook nooit heb gehad :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 13:41

Relaxed schreef:
Dat vind ik te kort door de bocht hoor.. Ik wist ook niet wat ik wou, riep ook heel hard dat ik mijn eigen ding wou blijven doen en zou noooooooit meer gaan samenwonen.. En nu, ik wil vooral iedere dag samen zijn omdat we elkaar zo leuk vinden, iets wat ik met mijn ex ook nooit heb gehad :')

Maar dan is het alsnog wel dat je date met een intentie (gezelligheid, iets serieus, plezier). Of zie ik dat verkeerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 13:43

Nee, ik liet het altijd van het gesprek afhangen.. Soms had ik dates waar ik van tevoren wist dat het maar om 1 ding ging en daar had ik soms ook gewoon zin in. Laatste jaren was het wel serieuzer, maar hoe of wat ik precies wou wist ik niet. Ik ging er heel open in.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 14:00

Ik vraag me af of je dan wel echt zo open bent als je zegt.

Weten wat je wilt en met welke intentie heeft imo helemaal niks te maken met niet open zijn.

Sterker nog, ik vind iemand meer open als je weet wat je wilt. Je moet namelijk bewust de keuze maken om je open te stellen naar de ander om te ervaren of het lange termijn wat kan worden.

Als het leuk en gezellig is en dat het enige doel, dan is dat ook goed. Als je toevallig een relatie in rolt, dat kan gebeuren, maar de keren dat dat echt gebeurd is kan ik op 1 hand tellen (of 0 het is maar hoe je het bekijkt :'))

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 14:06

Open erin gaan is iets anders dan open zijn.

Open erin gaan = geen 1 situatie uitsluiten, ONS, FWB, relatie....

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 14:07

Ik wist ook niet zo goed waar ik naar op zoek was. Ik geloofde eigenlijk niet in het tegenkomen van iemand serieus op tinder. Dus was vooral op zoek naar dat ik het gezellig zou hebben en wel zou zien wat er verder zou gebeuren.

Zowel mijn vriend als ik hadden allebei de gedachte van tevoren: "even paar keer gebruik van maken" want we hadden elkaar vanaf de foto's en omschrijving compleet anders ingeschat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 14:22

Zonnetje81 schreef:
Open erin gaan is iets anders dan open zijn.

Open erin gaan = geen 1 situatie uitsluiten, ONS, FWB, relatie....

Precies, ik ging er zonder verwachtingen in :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 14:27

Peelie schreef:

Weten wat je wilt en met welke intentie heeft imo helemaal niks te maken met niet open zijn.

Sterker nog, ik vind iemand meer open als je weet wat je wilt. Je moet namelijk bewust de keuze maken om je open te stellen naar de ander om te ervaren of het lange termijn wat kan worden.

Als het leuk en gezellig is en dat het enige doel, dan is dat ook goed. Als je toevallig een relatie in rolt, dat kan gebeuren, maar de keren dat dat echt gebeurd is kan ik op 1 hand tellen (of 0 het is maar hoe je het bekijkt :'))

Uiteindelijk hangt het toch ook van de daadwerkelijke klik af? Kun je van tevoren nog zulke serieuze gesprekken hebben, misschien is er wel een heel andere klik in de praktijk.. Daarom ging ik er dus zonder verwachtingen in.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 15:06

Haha ja ik date ook met een vrij duidelijk doel. Mannen van midden dertig tot midden veertig die nog niet weten of ze kinderen willen: next. Als je het op je 38e nog niet weet, ga ik daar ook geen tijd aan verspillen :') En zien waar het schip strandt ook niet, daar maak ik geen tijd voor vrij.

Kom gelukkig ook wel veel mannen tegen die vrij duidelijk voor ogen hebben wat ze willen en daarover fatsoenlijk communiceren, dat scheelt gemiemel.

Ik ben even aan het multidaten, niks voor mij :') Drie al bekend en met twee leuke gesprekken. Dit weekend en volgende week paar dates gepland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 15:10

Dat ligt er denk ik ook aan of je zelf een kinderwens hebt.. Ik heb die niet, dus mij maakt het niks uit of een man daar niet duidelijk in is, ik ben dat wel en van mij gaan ze niet komen :+ Mannen met een uitgesproken kinderwens liet ik juist gaan, zij moeten hun tijd niet aan mij verspillen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 15:12

Ja, uiteraard. Ik wil een hele rits baby's en een man die een goede vader kan zijn *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 15:17

Dan heb je idd een heel duidelijk doel voor ogen :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 15:39

Peelie schreef:

Dat laatste was bij ons het geval. Echt afgesproken voor de fun, zonder verdere intenties. Toch daarna beide gevoelens gekregen. Toen lief onderweg was voor de eerste ‘echte’ date appte ik nog in paniek toch liever fwb’s te blijven.

Inmiddels zijn we 2 jaar verder en wonen we samen :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 18:21

Week 2 van het samenwonen: blijkbaar zijn er mensen die 2 maal per maand hun eettafel stofzuigen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 18:24

Ailill schreef:
Week 2 van het samenwonen: blijkbaar zijn er mensen die 2 maal per maand hun eettafel stofzuigen.

:')

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 20:25

Ailill schreef:

Huh ? Eettafel stofzuigen :?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 20:30

Ailill schreef:

_O-

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 20:58

Hahahaha oh jeetje ik vind dit heerlijk om te lezen.

Ik heb nu 5 keer met een jongen afgesproken die ik heb ontmoet via tinder en het klikt mega goed maar ik mis iets. Ik heb echt iemand nodig die mij tegen gas geeft en heb het idee dat deze jongen een beetje te lief is. Misschien komt dat nog hoor maar…. hm

Mannen, lastiggggg!