Valt mee dat ze geen voetje uitsteekt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:In dit topic mag ik daar high en mighty over doen terwijl het ook nog eens een 100% ervaring is.
Dus ja voor mij is het oh zo wel waar.
_San87_ schreef:Ik denk dat het percentage 'weet je zeker dat je geen kinderen wil' vele malen hoger is dan de 'weet je zeker dat je kinderen wil'.
_San87_ schreef:[ [url=m/qvioRI.jpg]Afbeelding[/url] ].
Urbanus schreef:DuoPenotti schreef:Her rare is dat kindervrije mensen het fatsoen wel hebben dat niet te vragen, maar andersom is het vaak anders. En je antwoord niet eens accepteren.
Aah dat komt nog wel als je ouder bent....
1 voordeel, als je dan voortaan echt ouder bent houd het op met dat mensen twijfelen of je wel kinderen wilt
Dat is echt zo niet waar. Waar ik werkte toen ik zwanger raakte heerste nogal een anti-kind klimaat. Echt wel dat kindvrije mensen mij die vragen stelden. Wat prima is, mijn zwangerschappen waren bewust dus vragen wilde ik best beantwoorden. Maar ga niet high en mighty doen over kindvrije mensen want in iedere groep zitten klootzakken.
DuoPenotti schreef:Her rare is dat kindervrije mensen het fatsoen wel hebben dat niet te vragen, maar andersom is het vaak anders. En je antwoord niet eens accepteren.
Aah dat komt nog wel als je ouder bent....
1 voordeel, als je dan voortaan echt ouder bent houd het op met dat mensen twijfelen of je wel kinderen wilt
Hjartje schreef:[ [url=m/jfdHSo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had even een low-effort meme gemaakt en gepost op 9GAG, maar jezus wat een comments... Ik had wel het een en ander verwacht, maar ik ben van m’n leven lang niet zo vaak uitgescholden voor prutsmuts en weet ik het niet wat.![]()
![]()
Edit: ik weet dat dit soort dingen op 9GAG plaatsen niet het slimste is, maar ja toch iets van tegengeluid willen laten horen..