Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
haffiefreak schreef:Gisteren heb ik eerste hulp bij festivals gekeken,
Was iemand die geen kaartje had gekocht over een hek geklommen, en dus ergens achter blijven hangen met zijn elleboog.
Een mooie winkelhaak tot gevolg.
Ik heb er zo geen foto of filmpje van.
Little_Gift schreef:Ik las zonet het topic op het subforum nieuws en maatschappij over de botsing van de trein met losgeschoten paardentrailer waarbij 1 paard overleed en de autobestuurder zwaargewond raakte en zie dit op de foto van het ongeluk...
Je ziet precies een gedaante/geestesverschijning in het venster van de trein die toekijkt/neerkijkt naar de restanten van de trailer en het gewonde paard en mens...
Ik geloof normaal niet in zo'n dingen maar dit was toch echt bizar...
Ingezoomd...Spoiler:
[ [url=m/7JtN4d.png]Afbeelding[/url] ]
Origineel...Spoiler:
[ [url=m/OV7mnB.png]Afbeelding[/url] ]
xPabloBokt schreef:Little_Gift schreef:Ik las zonet het topic op het subforum nieuws en maatschappij over de botsing van de trein met losgeschoten paardentrailer waarbij 1 paard overleed en de autobestuurder zwaargewond raakte en zie dit op de foto van het ongeluk...
Je ziet precies een gedaante/geestesverschijning in het venster van de trein die toekijkt/neerkijkt naar de restanten van de trailer en het gewonde paard en mens...
Ik geloof normaal niet in zo'n dingen maar dit was toch echt bizar...
Ingezoomd...Spoiler:
[ [url=m/7JtN4d.png]Afbeelding[/url] ]
Origineel...Spoiler:
[ [url=m/OV7mnB.png]Afbeelding[/url] ]
Uh sorry maar dat links is idd gewoon reflectie van licht op staal, daar zit namelijk helemaal geen raam. En als je het in de deuren bedoelt, de reizigers zaten gewoon nog in de trein.
Vind het echt op de verkeerde manier luguber, die man ligt volgens mij nog zwaar gewond in het ziekenhuis en een van zijn paarden is dood.
Little_Gift schreef:Waarschijnlijk ga ik wat in overdrive qua zoeken naar tekenen en signalen... Ik ben nog volop aan het vechten om een recent verlies van een heel heel dierbaar iemand te verwerken en hoop en zoek in alles naar tekenen en signalen... Hoewel ik nochtans heel nuchter van geest ben, lijkt dit momenteel de enige houvast... Dus misschien daardoor dat mijn geest me iets deed zien dat hier afgebrand wordt... Sorry als ik daarmee mensen op de tenen getrapt heb... Denk dat het ook maar komt doordat mijn eigen ziel in stukken gescheurd is momenteel...