Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzywuzy schreef:Mijn moeder doet zo intens lastig. Eerst vroeg ik of ze de dokter wou bellen (alweer) voor de rugpijn, nou dat wou ze wel omdat ze dacht aan een blaasontsteking
. Met mijn zussen en haar dagje weg, zij begon er over en mijn zussen helemaal lastig doen van waarom moet je dan naar de dokter, de fysiotherapeut is beter en zulke kattige opmerkingen. Dus naar de dokter is uiteindelijk niet gekomen. Ik app vanavond dus of ze de fysiotherapeut wil bellen omdat dat volgens mijn zussen beter zou zijn. Zegt ze dat ze de hele week thuis was en ik moest vragen of ze mijn rug wou masseren of tapen in die week??????? ik heb al vanaf april!!!! er last van en ze wilt maar niet bellen en het wordt steeds erger en pijnlijker en zij kon toch ook in die 5 maanden tijd dat ook bedenken als ik er continu over klaag
marley93 schreef:Erger me aan mezelf. Ik moest eigenlijk koken van mezelf, maar ben gezwicht en pizza besteld... Ik ben gesloopt na de afgelopen dagen. En dan vanavond ook nog ineens ongure types op stal die "een wandelvakantie deden en op zoek waren naar een overnachtingsplaats".
Sure, daarom kwam ik jullie gisteren ook al in deze omgeving tegen, en hebben jullie je hele hebben en houden in een IKEA tas zitten. En zien jullie eruit/ruiken als zwervers.
En nog met een ziekte lopen schelden terwijl je het erf weer af loopt. Veel succes met het vinden van een slaapplaatsBlij dat de staleigenaar niet lang daarna thuis kwam, ik was echt bang dat ze weer terug zouden komen zo kwaad liepen ze weg.
mirna6308 schreef:Heb gezegd dat ik het niet meer fijn vind thuis, nu is hier allemaal ruzie en is iedereen pissig![]()
Niemand snapt mij hier
marley93 schreef:Ugh, de app van New York Pizza. Die selecteerde automatisch een locatie van waar ze de pizza helemaal niet bij mij bezorgen. Nu gaan ze mijn geld terugstorten en moet ik een nieuwe pizza bestellen bij de locatie waarvandaan ze het wel bij mij bezorgen.
HONGER.