Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 10:19

Blinnii schreef:
Dat is bij ons ook standaard hoor Dees, 6 december stipt hahahah :') :D Ik hou er gewoon van, maar wil Sinterklaas als traditie ook gewoon in ere houden.

Een lekkere pittenzak is hier ook altijd welkom, kruik ben ik niet zo handig mee.

Ik vind een pittenzak altijd zo stinken :') _O-
Ja, ook al vieren wij geen sinterklaas, ik vind eerst sint en dan pas kerst...
En anders moet ik 2 bomen halen omdat de boom anders al dood is voor het kerst is (als we hem op de tijd dat vriendje hem in huis wil, in huis zetten) en daar pas ik echt voor :') _O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 10:20

Normaal zet ik hem het weekend na sinterklaas, maar dit jaar begin ik ook eerder met de kerstversiering. Ik heb voor het eerst 2 kerstbomen, omdat we thuis werken heb ik er ook eentje voor op kantoor. Die zal het eerste worden gezet denk ik.
En verlichting buiten, dat vind ik ook altijd zo mooi en gezellig.

M_D_H

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 10:22

Oh dat is nog wel een leuk idee... En klein boompje voor op mijn bieb voor als ik aan het werk ben :))

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 10:24

M_D_H schreef:
Oh dat is nog wel een leuk idee... En klein boompje voor op mijn bieb voor als ik aan het werk ben :))

Noteert wens van m_d_h.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 10:25

Oehh goed idee, iets leuks om t kantoor mee te versieren :D
Ik hou van kerst(bomen) maar ook hier pas na de Sint. Maar idd dan wel gelijk na de Sint.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 10:25

Met mijn grote dikzak zou ik nog wel een boom aangedurfd hebben als ik van kerstversiering zou houden, maar met de kleine eikel erbij zie ik geen kerstbal langer dan 10 minuten leven hier in huis...

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 10:26

Ik zet de kerstboom normaal pas als sinterklaas weer weg is, maar ik denk dat ik hem dit weekend ga opzetten. Is zo gezellig!!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-20 10:28

IMAY1990 schreef:
Met mijn grote dikzak zou ik nog wel een boom aangedurfd hebben als ik van kerstversiering zou houden, maar met de kleine eikel erbij zie ik geen kerstbal langer dan 10 minuten leven hier in huis...

Ze zijn hier al gek op de hengeltjes waar het touwtje nog aanzit maar de muis al lang af is _O- Dat gaat vrees ik niet goedkomen met een boom. En 6 kilo kat is best veel als dat aan de boom gaat hangen _O-

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 10:29

Dat zijn wel beste katten ja, wat voor katten heb je?

Zou t zelf zoooo jammer vinden als je geen boom kunt hebben door een huisdier. Hier geen huisdieren, scheelt weer :+
Ik heb wel kunststof ballen voor onderin de boom gekocht toen onze zoon geboren werd, dat leek me wel zo veilig. Maar eigenlijk zijn die wel zo leuk dat ik ze gewoon ieder jaar ophang.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 10:32

Wij hebben zondag de boom opgezet :)) beetje vroeg maar zit thuis dus is toch wel een stuk gezelliger zo. Nu goed water blijven geven zodat ie de kerst haalt..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 10:37

miccamaaike schreef:
Oehh goed idee, iets leuks om t kantoor mee te versieren :D
Ik hou van kerst(bomen) maar ook hier pas na de Sint. Maar idd dan wel gelijk na de Sint.

Ja, of gewoon slingers met ballen er aan en verlichting, dat kan ook al leuk zijn :)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 10:41

Hmmm wij houden echt geen rekening met onze dieren en dochter wat dat betreft :+ Je blijft van de boom af, punt. Hebben twee katten en een hond, er is nog nooit een bal gesneuveld en we hebben wel gewoon glazen ballen en ornamentjes hangen. :D Zul je zien dat dit jaar de boom omgaat haha.. *klopt-af

Pittenzakken stinken? Hmmm heb ik geen last van eigenlijk, maar je moet ze niet te lang doen nee.. en aan de andere kant, sommige ruiken wel muffig ja!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 10:53

Hier ga ik de boom ook wat eerder opzetten, als mijn energie het toelaat wil ik dat morgen gaan doen. :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 10:56

Blinnii schreef:
Hmmm wij houden echt geen rekening met onze dieren en dochter wat dat betreft :+ Je blijft van de boom af, punt. Hebben twee katten en een hond, er is nog nooit een bal gesneuveld en we hebben wel gewoon glazen ballen en ornamentjes hangen. :D Zul je zien dat dit jaar de boom omgaat haha.. *klopt-af

Pittenzakken stinken? Hmmm heb ik geen last van eigenlijk, maar je moet ze niet te lang doen nee.. en aan de andere kant, sommige ruiken wel muffig ja!

Ik vind ze allemaal stinken :') _O-
Maar ik heb normaliter een vrij scherpe neus.
Nu trouwens niet, nu heb ik last van fantoomgeuren... *zucht*

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 11:02

Wij hebben ook plastic ballen. Hond komt er niet aan maar de staart wil er nog wel eens eentje uit slaan. :))

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 11:03

Mijn boom komt ook pas na Sinterklaas te staan, ben benieuwd of hij heel blijft, want ik heb zomaar het idee dat onze kat het een prima klimtoestel vindt.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-20 11:13

miccamaaike schreef:
Dat zijn wel beste katten ja, wat voor katten heb je?

Zou t zelf zoooo jammer vinden als je geen boom kunt hebben door een huisdier. Hier geen huisdieren, scheelt weer :+
Ik heb wel kunststof ballen voor onderin de boom gekocht toen onze zoon geboren werd, dat leek me wel zo veilig. Maar eigenlijk zijn die wel zo leuk dat ik ze gewoon ieder jaar ophang.

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 11:31

Oh hey zeg jij hebt witjes!! <3

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 11:32

Roosch schreef:
Oh hey zeg jij hebt witjes!! <3

Twee grote witte met donkere staarten en een donkere vlek op de kop en 1 wit-zwart gevlekte

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 11:33

Ik wil ook de kerstboom al opzetten, maar mag nog niet van m’n vriend :+ misschien doe ik t toch haha! Moet van hem wachten tot na m’n zoontjes verjaardag (1 dec) wel al wat kersthuisjes neergezet, en buiten wat lampjes opgehangen :D

Ben ook benieuwd hoe t hier gaat met de boom en een dreumes :') hij is wel een goede reden om een keer weer een andere kleur in de boom te doen, ga toch maar plastic ballen halen :+

Lief die poesjes hierboven <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 11:34

Tip voor kerstboom trouwens:

Afbeelding

Die staat dus al :D

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 11:35

Ik heb dit jaar zin in een psychedelische kerst, dus ik ben mij zaterdag te buiten gegaan en heb een witte kerstboom meegenomen. En toen was ik toch bezig, dus heb ook gelijk een snoer gekleurde lampjes in huis gehaald :# :# .
Ik had eerder al de witte bomen bij de Lidl zien staan, maar kon mij toen nog bedwingen. Maar toen ik er zaterdag kwam stond er nog eentje, dus ik vond dat die voor mij was **\O/** :D .

En ik heb ook nog maar 2 kerstbomen, dus, iemand een <|- kerstboom lenen dit jaar?

De boom is bij mij 1x omver gegaan, en dat was nog met mijn vorige kat. Ik hang ook alleen maar pluche en plastic in de boom, kan er weinig fout gaan. En op de onderste rijen bind ik de versiering aan de takken vast met een lintje. Mijn katten zijn alleen in de kamer als ik ook thuis ben, dat scheelt wel natuurlijk met kattenkwaad en risico's. En de snoeren goed wegwerken i.v.m. een kat met een draadjesfetisjisme. Hengeltjes met touwtje en muis zijn bij mij dus ook geen goed idee. Kat eet het touwtje op en de stok en muis blijven over :roll: . Ik heb dus ook kilometers kabelgoot in huis liggen en altijd een voorraad flexibele kabelgoot.

Ik zet de boom ook nooit voor Sinterklaas op. Mijn wilg voor buiten staat al wel klaar. Die blijft ook vaak tot februari staan :j . Dat vind ik altijd zooo gezellig bij de achterdeur.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 11:36

Geniaal :D kan ook wel een dreumes in toch? :D hij zit in een sprongetje en is niet te genieten :x

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 11:38

Miesemuisje schreef:
Geniaal :D kan ook wel een dreumes in toch? :D hij zit in een sprongetje en is niet te genieten :x

Dan moet je er een deurtje inmaken. Probleem opgelost. :j

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 12:13

Echt geniaal die kerstboom Roosch, liggen ze er veel in?

Ahhh wel gezellig werken zo Ynskek.

Miesjemuisje sterkte dan vandaag, zo gezellig als ze zo mopperig zijn.

Hier is overigens nooit wat gesneuveld, maar ik vond het wel zo veilig met een klein kind om geen glazen ballen voor het grijpen te hebben, een ongelukje is ook zo gebeurd. Inmiddels is hij 4 en is dat geen issue meer natuurlijk.