tienus63 schreef:Als het vliegverkeer toch rustig is, vliegpersoneel de drugshonden om laten scholen.
Win win voor iedereen.
Volgens mij is dat niet zo simpel?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:Best wel geschrokken 101 besmettingen in Drenthe.... Het veilige gevoel begint echt langzaam weg te trekken. Ik ga met mondkapje oplopen ook al werkt het misschien niet 100%
Scheelt misschien nog iets dat het zwaartepunt niet in jou omgeving zit
Zebrastreep schreef:Best wel geschrokken 101 besmettingen in Drenthe.... Het veilige gevoel begint echt langzaam weg te trekken. Ik ga met mondkapje oplopen ook al werkt het misschien niet 100%
bigone schreef:Het loopt echt overal op, daarom ook de extra maatregelen. Hoorde van een kennis dat er in haar buurt een verpleegtehuis binnen een paar dagen van enkele besmettingen naar meerdere doden zijn gegaan. En ze hebben geen enkel idee hoe het virus binnen is gekomen. Denk dat mensen , aangezien je dit veel meer hoort , zich echt moeten beseffen dat je zonder symptomen gewoon besmettelijk bent. Anders kan dit virus niet zo verspreid toeslaan volgens mij .
bigone schreef:Het loopt echt overal op, daarom ook de extra maatregelen. Hoorde van een kennis dat er in haar buurt een verpleegtehuis binnen een paar dagen van enkele besmettingen naar meerdere doden zijn gegaan. En ze hebben geen enkel idee hoe het virus binnen is gekomen. Denk dat mensen , aangezien je dit veel meer hoort , zich echt moeten beseffen dat je zonder symptomen gewoon besmettelijk bent. Anders kan dit virus niet zo verspreid toeslaan volgens mij .
lenaa_tje schreef:Maar wel op gehuurde paarden. Dat houdt mij tegen.