oomens schreef:Princess_ schreef:O neee stop alsjeblieft. Ik krijg hier een dikke error van.
Doe eens niet zo negatief praten over Brabanders!
Nou hier praten we echt niet zo hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:theadora99 schreef:Poeh ik kreeg ook een berichtje, heftig wel
Groot bedrag ook ik had alles nog verwacht behalve dit.
wyoming schreef:nicole_floor schreef:Mijn vriend die stiekum zonder mij naar de Mac is...
Niet stiekem genoeg als je het toch weet.![]()
Ik baal van mijn lichaam, alles doet weer eens pijn.
MarcoBorsato schreef:Niobe schreef:Niet echt een ergernis, maar er rijdt hier een ijscowagen door de straat met zo’n muziekje. Ik kan niet de enige zijn die dat horrorachtig vindt
JA! Mr Sandman? Ik vind het zo macaber
Arethe schreef:Niobe schreef:Niet echt een ergernis, maar er rijdt hier een ijscowagen door de straat met zo’n muziekje. Ik kan niet de enige zijn die dat horrorachtig vindt
Toevallig had ik het hier gisteren met mijn man over. Blijft altijd beetje creepy maar wel lekker ijs.
Loeky01 schreef:Zebrastreep schreef:Dat mijn slechte mening over DUO onterecht was haha
Zojuist een hele mooie compensatie gekregen omdat mijn basis en aanvullende beurs is stopgezet in juli. Lesgeld kan er van betaald worden en de reiskosten ook! Ik ben echt enorm blij
Ik wil ook zo’n bericht
mvdende schreef:TheNovelist schreef:Dat exoknaag in Houten al helemaal uitverkocht iswilde er graag naar toe
Binnen 5 seconden nadat de tickets online gingen was zo goed als alles al weg. Alleen vanaf 14:00 nog kaartjes te krijgen. Binnen enkele uren echt alle kaartjes uitverkocht.
Met stront veel mazzel heb ik nog een kaartje weten te bemachtigen voor 10:00, maar dat was echt een giga probleem om aan kaartjes te komen.