Marie_Anne schreef:Je kunt de 2 landen niet vergelijken denk ik.
Het virus wel, maar héh we zien het vanzelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik ga dat dus echt niet trekken om tot 1 juni thuis te zitten. Ze kunnen beter zeggen dat ze het tot 1 mei gaan verlengen en als nodig dan als nog tot 1 juni...
Dan word ik dus echt depressief
Echwel schreef:Beseft iedereen dat nu de drugsverslaafden en dealers geen aanvoer krijgen.
Ben benieuwd wat dat met de criminaliteit gaat doen..
Nichtje uit Geneve die dus niet meer uit huis mag enz
Vertelde dat zeker bij ziekenhuizen veel auto inbraken zijn
Dat ook de autos van bv verpleegkundigen die vanaf Frankrijk komen om in het ziekenhuis heel veel worden opengebroken om de doorreis vignetten te stelen
imaudy schreef:Die Youp van Hek is alweer thuis, ik denk niet dat hij er ooit grapjes over kan maken...
Nessa schreef:purny schreef:Ik ga dat dus echt niet trekken om tot 1 juni thuis te zitten. Ze kunnen beter zeggen dat ze het tot 1 mei gaan verlengen en als nodig dan als nog tot 1 juni...
Hier kan ik dus heel slecht tegen.
We moeten dit met zn allen doen. Dus ook jij. Als je nu al zegt dat je het niet gaat trekken: dan doe je dat ook niet.
Ipv zo negatief lopen doen, probeer er gewoon het beste van te maken.
Mijn vriend zegt precies hetzelfde. Ik wordt daar echt boos over.
Ok. Jij kan er niet tegen. Ooooooooh prima dan mag jij wel lekker alles doen wat je wil.....
Huertecilla schreef:SusanH schreef:O bah 1 juni dat is wel echt lang. Eerlijk, ik zou dat liever nu al zeker weten en niet pas op 6 april of kort ervoor. Ook voor de kinderen in NL die nu thuis zitten. Dochter hoopt zo 6 april weer naar school te kunnen. Die heb ik ook al gezegd, reken daar nu niet te veel op.
Spanje heeft de quarantaine verlengd tot 11 april en NL loopt zeg twee weken achter in de ontwikkeling.
Hannanas schreef:Het andere deel van haar verhaal vind ik minder slim. Als potentiële “superverspreider” (direct weekend met patiënten in een ziekenhuis, zie professor friedrich, Groningen) dan juist de boodschappen doen lijkt mij niet wenselijk.
purny schreef:Nessa schreef:Maar wat wil je dan purny? Dat de regering voor jou een uitzondering maakt?
Dat zeg ik toch niet....
Net op rtl4 gehoord dat de maatregelen van grote evenementen worden verlengd tot 1 juni.
Dus dan zullen we ook wel het advies blijven houden om thuis te werken..
purny schreef:Nessa schreef:Maar wat wil je dan purny? Dat de regering voor jou een uitzondering maakt?
Dat zeg ik toch niet....
Net op rtl4 gehoord dat de maatregelen van grote evenementen worden verlengd tot 1 juni.
Dus dan zullen we ook wel het advies blijven houden om thuis te werken..
Nessa schreef:purny schreef:Ik ga dat dus echt niet trekken om tot 1 juni thuis te zitten. Ze kunnen beter zeggen dat ze het tot 1 mei gaan verlengen en als nodig dan als nog tot 1 juni...
Hier kan ik dus heel slecht tegen.
We moeten dit met zn allen doen. Dus ook jij. Als je nu al zegt dat je het niet gaat trekken: dan doe je dat ook niet.
Ipv zo negatief lopen doen, probeer er gewoon het beste van te maken.
Mijn vriend zegt precies hetzelfde. Ik wordt daar echt boos over.
Ok. Jij kan er niet tegen. Ooooooooh prima dan mag jij wel lekker alles doen wat je wil.....