Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_San87_ schreef:Magrathea schreef:Axl Rose heet eigenlijk gewoon William Bruce Rose. Als je je kind dan wil vernoemen doe het dan goed
Ja en hoeveel mensen kennen m als Axl en hoeveel als William?
Jessica_K schreef:Dit bericht is verwijderd in verband met het bespreken van een ander topic. Dat is hier niet toegestaan.
idinn schreef:Jessica_K schreef:Dit bericht is verwijderd in verband met het bespreken van een ander topic. Dat is hier niet toegestaan.
Hoogtepunt van de dag gemist zie ik al
We mogen weer gaan thuiswerken.. sommige collega's functioneerden net weer een beetje lekker op kantoor. Zonder de koters gillend rondom de laptop heen..
Sizzle schreef:Ja maar dan snap ik het nog niet. Als ze op kantoor zijn dan zijn die kinderen toch ook ergens anders?
Waarom werken ze dan niet als die kinderen ergens anders zijn? Dat mag je bij stoorzenders best eissen als werkgever vind ik.
idinn schreef:Nee dat zijn mensen met parttime constructies, zodat kind sowieso buiten corona om niet 5 dagen per week naar de opvang hoeft. Dat is dan heel praktisch, maar nu met thuiswerken natuurlijk helemaal niet
Dammie schreef:idinn schreef:Nee dat zijn mensen met parttime constructies, zodat kind sowieso buiten corona om niet 5 dagen per week naar de opvang hoeft. Dat is dan heel praktisch, maar nu met thuiswerken natuurlijk helemaal niet
Dan is thuiswerkouder 1 de ene dag belast met de kinderen, en thuiswerkouder 2 de andere dag.
Ga je met de larven in een andere kamer zitten.