Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 23:05

Ineens misselijk en naar en ik moet nog tot half 3 werken. %)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 23:17

Dat mijn ex, die in een ander dorp woont. In ons cafe zit...

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 23:29

Inlaatspruitstuk van de auto kapot |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 23:32

MarlindeRooz schreef:
Ik ontkalk alles om de week want ik word zielsgelukkig van glimmende kranen. _O-

Same! :')

Ik heb echt knallende koppijn. :x En ik voel me ook misselijk.
Overigens heb ik definitief besloten om in mei terug te gaan naar het Europese vasteland, dus nog even een paar weken doorbikkelen hier en een klein beetje geld sparen, en dan onwards en upwards!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 23:36

Mkango schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik ontkalk alles om de week want ik word zielsgelukkig van glimmende kranen. _O-

Same! :')

Ik heb echt knallende koppijn. :x En ik voel me ook misselijk.
Overigens heb ik definitief besloten om in mei terug te gaan naar het Europese vasteland, dus nog even een paar weken doorbikkelen hier en een klein beetje geld sparen, en dan onwards en upwards!

Hopen dat deze weken snel voorbij vliegen voor je!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 23:58

Mkango schreef:

*\o/* *\o/* nog even volhouden!

Ik wacht op m'n geld van retourzendingen van Agradi. Hoop dat het er snel is want moet zoveel andere zooi bestellen :=

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 01:28

Iemand in de straat die z'n hond niet stilkrijgt. Het was een paar seconde stil dus dacht "He he, eindelijk." Begint dat beest weer.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 01:35

Mkango schreef:

*\o/* wat fijn! Waar ergens in de EU heb je je plannen op staan?

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 04:41

Ik kan niet slapen omdat ik zo enorm verdrietig ben. Kan alleen maar huilen. Laat me gewoon slapen 8)7

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 09:21

Dat ik straks weer in de stromende regen buiten mag werken.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 09:24

Dat is ongewild emotioneel ben.... Ik huil om de stomste dingen en dat doe ik nooit... Soms ben ik een raar mens :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 09:46

Dat m'n man het geluid van z'n telefoon aan had laten staan ik daardoor al vroeg wakker was..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 09:56

Ik slaap slecht, en word dus ook totaal niet uitgerust wakker.

Loeky01 schreef:
Mkango schreef:

*\o/* wat fijn! Waar ergens in de EU heb je je plannen op staan?
Zwitserland voor een stage, en anders ga ik gewoon lekker terug naar Frankrijk en van daaruit even rustig verder kijken. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 10:40

fjordjes schreef:
Dat m'n man het geluid van z'n telefoon aan had laten staan ik daardoor al vroeg wakker was..

Hier ook al 2 dagen achter elkaar om 5.30 mijn vriend zijn wekker. Ook vergeten afzetten.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 10:56

Mijn studie waarbij we moesten inschrijven voor keuzedelen. Had ik eentje gekozen en zijn we begonnen met ons deel, wordt ons nu pas verteld dat we geld moeten aftikken voor een licentie. :x Ik moet er ook aan de maandelijkse kosten denken...

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 11:09

Mijn hoofd wat aan het twijfelen slaat over dingen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 11:51

Ineens veel pijn in mn elleboog toen ik wakker werd, geen idee hoe het komt maar ik kan mn koffie nieteens fatsoenlijk roeren :x

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 12:38

Nayomie schreef:
Mijn studie waarbij we moesten inschrijven voor keuzedelen. Had ik eentje gekozen en zijn we begonnen met ons deel, wordt ons nu pas verteld dat we geld moeten aftikken voor een licentie. :x Ik moet er ook aan de maandelijkse kosten denken...

-O- Wat rot zeg! wat voor licenties heb je het dan over, misschien is er iets van studentenkorting mogelijk, groepskorting, of dat je met een vriendin samen eentje kan delen ofzo?
Voorbeeldje, het programma scrivener (tekstverwerker om boeken te schrijven, waarschijnlijk niet relevant voor jouw opleiding verder) daarover zitten een vriendin en ik over te denken om die samen te kopen en om te gaan delen. Met 1 licentie daarvan kan je namelijk een mac versie en een pc versie registreren, mijn vriendin is echt een typische 'ik wil alleen apple/mac en niks anders in huis!!' en ik ben een typische 'ik wil alles behalve apple/macs in huis!!' zodoende dat dat ook aan durven, omdat we weten dat we elkaar toch nooit in de weg gaan zitten met onze apparaten :') Scheelt toch de helft in de kosten.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 12:45

Mijn konijnen die weer onwijs kieskeurig aan doen zijn...

1e baal hooi ging er zo doorheen, heb nog 1.5 plak ervan dus 2e baal hooi gehaald uit zelfde stapel. Lusten ze niet -O- en gewoon blijven weigeren te eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 13:10

Ander familiefeest en wederom de bijhorende heisa rond corona. _-:( Ik snap dat niet. Drama maken maar wel feest vieren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 13:24

Volgende ergernis. Feest start om 12.00. Is inclusief drank. Nog steeds geen drank gezien of een voorgerecht. Voorgerecht tot daar aan toe, maar na 25 minuten nog altijd geen drank vind ik wel wat schandalig. Ik heb dorst en migraine en wil dus graag wat (uitleg is dat ze gaan wachten tot iedereen er is...)

Edit: 12.45. Nog altijd niets. Geen drank, geen hapje, niets. Toprestaurant :')

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 14:19

DeMolenhoek schreef:
Volgende ergernis. Feest start om 12.00. Is inclusief drank. Nog steeds geen drank gezien of een voorgerecht. Voorgerecht tot daar aan toe, maar na 25 minuten nog altijd geen drank vind ik wel wat schandalig. Ik heb dorst en migraine en wil dus graag wat (uitleg is dat ze gaan wachten tot iedereen er is...)

Hopelijk heb je nu ondertussen wel al iets gekregen?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 14:28

Telpeva schreef:
Nayomie schreef:

-O- Wat rot zeg! wat voor licenties heb je het dan over, misschien is er iets van studentenkorting mogelijk, groepskorting, of dat je met een vriendin samen eentje kan delen ofzo?
Voorbeeldje, het programma scrivener (tekstverwerker om boeken te schrijven, waarschijnlijk niet relevant voor jouw opleiding verder) daarover zitten een vriendin en ik over te denken om die samen te kopen en om te gaan delen. Met 1 licentie daarvan kan je namelijk een mac versie en een pc versie registreren, mijn vriendin is echt een typische 'ik wil alleen apple/mac en niks anders in huis!!' en ik ben een typische 'ik wil alles behalve apple/macs in huis!!' zodoende dat dat ook aan durven, omdat we weten dat we elkaar toch nooit in de weg gaan zitten met onze apparaten :') Scheelt toch de helft in de kosten.

Kan helaas niet met korting en kan het ook niet delen. Het is een specifieke licentie voor dat keuzedeel, waar je je opdrachten in moet maken. Het gaat dan niet om een groot bedrag en is eenmalig maar wel om kosten waar ik geen rekening heb kunnen houden op mijn maandelijkse kosten. Zal wel weer de zoveelste "gebrek aan communicatie" van mijn school wezen. Ben blij als ik klaar ben op deze school. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 14:35

Valerie93 schreef:
DeMolenhoek schreef:

Hopelijk heb je nu ondertussen wel al iets gekregen?

Drank kwam uiteindelijk om 13.00 :') Net een hapje gekregen dus zijn nu in afwachting van het voorgerecht :D

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 14:41

Ik realiseer me net dat veel van onze dieren hun naam herkennen. Maar ze kennen onze naam niet |(