Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik ontkalk alles om de week want ik word zielsgelukkig van glimmende kranen.
Mkango schreef:MarlindeRooz schreef:Ik ontkalk alles om de week want ik word zielsgelukkig van glimmende kranen.
Same!![]()
Ik heb echt knallende koppijn.En ik voel me ook misselijk.
Overigens heb ik definitief besloten om in mei terug te gaan naar het Europese vasteland, dus nog even een paar weken doorbikkelen hier en een klein beetje geld sparen, en dan onwards en upwards!
Mkango schreef:Overigens heb ik definitief besloten om in mei terug te gaan naar het Europese vasteland, dus nog even een paar weken doorbikkelen hier en een klein beetje geld sparen, en dan onwards en upwards!
Loeky01 schreef:Zwitserland voor een stage, en anders ga ik gewoon lekker terug naar Frankrijk en van daaruit even rustig verder kijken.Mkango schreef:Overigens heb ik definitief besloten om in mei terug te gaan naar het Europese vasteland, dus nog even een paar weken doorbikkelen hier en een klein beetje geld sparen, en dan onwards en upwards!
wat fijn! Waar ergens in de EU heb je je plannen op staan?
Nayomie schreef:Mijn studie waarbij we moesten inschrijven voor keuzedelen. Had ik eentje gekozen en zijn we begonnen met ons deel, wordt ons nu pas verteld dat we geld moeten aftikken voor een licentie.Ik moet er ook aan de maandelijkse kosten denken...
DeMolenhoek schreef:Volgende ergernis. Feest start om 12.00. Is inclusief drank. Nog steeds geen drank gezien of een voorgerecht. Voorgerecht tot daar aan toe, maar na 25 minuten nog altijd geen drank vind ik wel wat schandalig. Ik heb dorst en migraine en wil dus graag wat (uitleg is dat ze gaan wachten tot iedereen er is...)
Edit: 12.45. Nog altijd niets. Geen drank, geen hapje, niets. Toprestaurant
Telpeva schreef:Nayomie schreef:Mijn studie waarbij we moesten inschrijven voor keuzedelen. Had ik eentje gekozen en zijn we begonnen met ons deel, wordt ons nu pas verteld dat we geld moeten aftikken voor een licentie.Ik moet er ook aan de maandelijkse kosten denken...
Wat rot zeg! wat voor licenties heb je het dan over, misschien is er iets van studentenkorting mogelijk, groepskorting, of dat je met een vriendin samen eentje kan delen ofzo?
Voorbeeldje, het programma scrivener (tekstverwerker om boeken te schrijven, waarschijnlijk niet relevant voor jouw opleiding verder) daarover zitten een vriendin en ik over te denken om die samen te kopen en om te gaan delen. Met 1 licentie daarvan kan je namelijk een mac versie en een pc versie registreren, mijn vriendin is echt een typische 'ik wil alleen apple/mac en niks anders in huis!!' en ik ben een typische 'ik wil alles behalve apple/macs in huis!!' zodoende dat dat ook aan durven, omdat we weten dat we elkaar toch nooit in de weg gaan zitten met onze apparatenScheelt toch de helft in de kosten.
Valerie93 schreef:DeMolenhoek schreef:Volgende ergernis. Feest start om 12.00. Is inclusief drank. Nog steeds geen drank gezien of een voorgerecht. Voorgerecht tot daar aan toe, maar na 25 minuten nog altijd geen drank vind ik wel wat schandalig. Ik heb dorst en migraine en wil dus graag wat (uitleg is dat ze gaan wachten tot iedereen er is...)
Edit: 12.45. Nog altijd niets. Geen drank, geen hapje, niets. Toprestaurant
Hopelijk heb je nu ondertussen wel al iets gekregen?