Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotus83 schreef:Ik heb nu toch wel een dingetje.
2 weken geleden iets overgekocht.. verzenden met Dhl.. verkoper heeft label aangemaakt
Verkoper was bij Primera en daar zit een postnl punt. Daar is verteld dat een 3S code van Dhl ook bij postnl afgeleverd kan worden. Dit heeft ze gedaan en bewijs van afgeven heb ik ook..
Maar. Postnl gaat dit dus niet bezorgen en er is contact geweest met postnl en die zeggen dqt pakketten van Dhl in principe daar weer naar terug gaan..
Pakket is nog steeds niet terug bij Dhl en na 2 weken heb ik dus nog geen pakket..
Ik heb meerdere malen contact gehad met verkoper en zo ook vandaag dat ik een oplossing wil.
Zij zegt dat ze in elk geval maandag nog wilt afwachten en dan "kijken we verder"
Postnl punt had pakket nooit moeten aanpakken maar ik betaal haar en dan is dat toch niet mijn verantwoordelijkheid??
Alja schreef:Online aanmelden is wat anders dan inscannen.
Ik snap dhl wel want er is idd een verzendlabel aangemaakt maar daarna niks meer dus wat kunnen hun er aan doen?
DeMolenhoek schreef:Ok. Ik geloof daar dus niets van. Volgens mij is verkoper gewoon een oplichter.
01San schreef:https://www.klacht.nl/wie-is-er-nou-ver ... nl-of-dhl/
Volgens mij is hier een beetje hetzelfde als bij jou.
Heb het niet helemaal gelezen maar er staat iets van dat Primera alles aan neemt