Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:hier nog een ergernis. Kreeg een kaart met strafport voor een poststuk dat we 3 januari hebben ontvangen. Er was jawel 0,07 euro te weinig gefrankeerd. *de tariefverhoging per 2025.
Of we even voor 4,56 aan postzegels willen plakken... nee dus.
Deze post is zeer waarschijnlijk in 2024 verzonden, dus ik vind het nogal kinderachtig dat ze dan direct gaan controleren. Er zat gewoon een postzegel 1 op.
ik ga deze dus maar gewoon negeren.
verootjoo schreef:juval schreef:hier nog een ergernis. Kreeg een kaart met strafport voor een poststuk dat we 3 januari hebben ontvangen. Er was jawel 0,07 euro te weinig gefrankeerd. *de tariefverhoging per 2025.
Of we even voor 4,56 aan postzegels willen plakken... nee dus.
Deze post is zeer waarschijnlijk in 2024 verzonden, dus ik vind het nogal kinderachtig dat ze dan direct gaan controleren. Er zat gewoon een postzegel 1 op.
ik ga deze dus maar gewoon negeren.
Gewoon altijd negeren. Ze doen er verder toch niks mee is mijn ervaring
Sussie85 schreef:Wij hebben een kerstkaart nog steeds niet ontvangen. Sinds 12 december al vele keren gescand. Staat iedere keer weer in de app. De overige post die er in staat wordt wel bezorgd, maar die kerstkaart .... die blijft bij PostNL. Ben benieuwd of hij hier nog eens arriveert.
karuna schreef:Boeit niet welke post vertraagd is, wat verstuurd wordt moet gewoon op tijd bezorgd worden. Als in januari na de kerst drukte het voor post.nl nog steeds de (smoes) is dat het te druk is. En daardoor post veel later bezorgd wordt dan waar ze wettelijk toe verplicht zijn te doen. Dan gaat er gewoon iets heel erg mis met ze. En ze komen er gewoon mee weg ook nog.
Neonlight schreef:https://nos.nl/artikel/2552506-zorgen-b ... -verstuurd
Welke post hoeft niet binnen 24 uur bezorgd te worden en is een uitzondering op de wet? De kerstpost die er 3 weken over heeft gedaan?