Ik kreeg van een vriendin de tip om eens een kijkje te nemen op https://www.everything5pounds.com/en/ --> alles is daar 5 pond. Ze hebben best leuke dingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KletsKoekje schreef:Je ziet er geweldig uit Lau!
Leuk jurkje dewirox!
Oom geweldig jurkje van BiBiq
Mijn outfit van vandaag
[ [url=m/iyfext.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het viel me trouwens op dat er momenteel zoveel enkel modellen broeken zijn in de winkels. Zoveel leuke broeken gezien van het weekend maar vind enkel voor nu/winter te koud
Aight schreef:Wauw gave outfit Lau! Leuk dat je weer terug bent. Ikzelf vind dit jurkje echt te geweldig, maar twijfel enorm of het niet te artsy/buiten mijn comfortzone is. Wat vinden jullie?
[ [url=m/tV75Ke.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MUfOjB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel of het een jurkje is wat eigenlijk alleen leuk staat als je intens skinny bent, of dat het nu net de verkeerde vormen benadrukt aka het rolmops-vleesjurkmodel (de foto is voor mij wel in een goeie hoek genomen momenteel)
DewiRox schreef:Oooh Danique! Die broek, heel tof!
Leuk dat jurkje van de h&m Friemel
Broek staat je goed Noeps!
Wat een leuke outfit Lau!
Hier een nieuw jurkje (die ik eigenlijk zou moeten strijken, maar geen zin haha)
[ [url=m/7isJlK.jpg]Afbeelding[/url] ]
KletsKoekje schreef:Je ziet er geweldig uit Lau!
Leuk jurkje dewirox!
Oom geweldig jurkje van BiBiq
Mijn outfit van vandaag
[ [url=m/iyfext.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het viel me trouwens op dat er momenteel zoveel enkel modellen broeken zijn in de winkels. Zoveel leuke broeken gezien van het weekend maar vind enkel voor nu/winter te koud
Aight schreef:Wauw gave outfit Lau! Leuk dat je weer terug bent. Ikzelf vind dit jurkje echt te geweldig, maar twijfel enorm of het niet te artsy/buiten mijn comfortzone is. Wat vinden jullie?
Ik twijfel of het een jurkje is wat eigenlijk alleen leuk staat als je intens skinny bent, of dat het nu net de verkeerde vormen benadrukt aka het rolmops-vleesjurkmodel (de foto is voor mij wel in een goeie hoek genomen momenteel)
Emmaa_ schreef:Aight schreef:Wauw gave outfit Lau! Leuk dat je weer terug bent. Ikzelf vind dit jurkje echt te geweldig, maar twijfel enorm of het niet te artsy/buiten mijn comfortzone is. Wat vinden jullie?
Nee vind ik je heeeeel leuk staan juist. Die artsy vibe is super leuk en je kan het echt goed hebben. Vind dat het je benen mooi benadrukt.
_sharonnn schreef:Ik ben helemaal verliefd geworden op de truien van de H&M toen ik deze advertentie tegen kwam:
[ [url=m/kbdUsg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus de grijze en groene besteld, ik ben helemaal gek op zulke grote truien met parels/glimmers erop![]()
[ [url=m/ibAwyM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag dus m’n grijze trui aan![]()
[ [url=m/aO5Vea.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xUEEHb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is meer donkergrijs trouwens, vandaar even m’n eigen foto van de 2 truien erbij.
BiBiQ schreef:Die truien zijn écht leuk!
Hier lekkere trui met kantlook rokje en panty en m'n lievelings-laarsjes
En riempje erom dit keer.
[ [url=m/S43BlG.jpg]Afbeelding[/url] ]