Hier ‘ok’ het is er nog, maar een beetje overal zeg maar. De rook is alleen heel zwaar om in te moeten ademen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Waarom ruik je zo’n typische geur als je ziek bent?
Momenteel heb ik last van een hardnekkige griep, en ik weet gewoon dat zolang ik nog deze typische geur ruik ben ik sowieso nog niet beter. Het is voor mij echt de typische geur van ziek zijn zegmaar. Ik ruik hem niet als ik enkel (flink) verkouden ben, het gaat bij mij echt samen met ziek zijn. Maar waarom ruik je die typische geur als je ziek bent?
Met Google krijg ik allemaal resultaten van dieren die het ruiken als je ziek bent, niet van wat je zelf ruikt als je ziek bent
Shaggy09 schreef:Ik zou gewoon aangeven dat ze nog een aantal dagen de tijd heeft om te reageren of iets te laten weten, of dat je anders een bericht op Facebook oid gooit. Je kan ook dreigen met aangifte doen maar weet niet of je gelijk die stap wilt zeggen.
MarlindeRooz schreef:Wat doe je als je iets via marktplaats gekocht hebt. Diegene niet reageert en de berichten niet leest. Het zou vorige week vrijdag / zaterdag opgestuurd zijn. Maar daarna heeft ze nooit meer wat gelezen / gezegd. Zou een T&T krijgen maar heb niks. Heb naam + achternaam. Heb haar op bokt, fb en insta een bericht gestuurd. Ook heb ik iemand die ik ken en bevriend met haar is benaderd. Ze was vandaag online op bokt. Geloof niet dat de een oplichter is want ze lijkt me een leuk een aardig persoon. Maar ik heb gewoon geen contact en geen laarzen. Gaat om 56 euro trouwens.
Janine1990 schreef:MarlindeRooz schreef:Wat doe je als je iets via marktplaats gekocht hebt. Diegene niet reageert en de berichten niet leest. Het zou vorige week vrijdag / zaterdag opgestuurd zijn. Maar daarna heeft ze nooit meer wat gelezen / gezegd. Zou een T&T krijgen maar heb niks. Heb naam + achternaam. Heb haar op bokt, fb en insta een bericht gestuurd. Ook heb ik iemand die ik ken en bevriend met haar is benaderd. Ze was vandaag online op bokt. Geloof niet dat de een oplichter is want ze lijkt me een leuk een aardig persoon. Maar ik heb gewoon geen contact en geen laarzen. Gaat om 56 euro trouwens.
Met kerst en nieuwjaar er tussen zou ik niet heel erg verrast zijn als mijn pakket verlaat komt...