Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 13:50

Markkie8 schreef:
gribaldi schreef:
Markkie8, gezellig! Je schiet van alles of heb je een bepaald doel?

Haha kan ook erg gezellig zijn toch Robijn :D Ik doe wel ongeveer hetzelfde ja haha :+

Gefeliciteerd trouwens! :)

Ik ben vrij allround op het gebied van fotografie, maar ik denk dat ik dit weekend wat op landschap ga focussen. Beetje inkomen voor ik straks een paar dagen in Zwitserland zit :) Hoop stiekem nog dat het paard van een goede vriendin zondag nog even voor de lens kan, maar die kans is klein vrees ik.

Thanks! Leuk, ik vind landschap ook wel het mooiste moet ik zeggen. En Zwitserland is niet verkeerd :D

Haha Robijn, dankjewel! Klinkt in ieder geval als een goed weekend! :D

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 13:54

gribaldi schreef:
Markkie8 schreef:

Gefeliciteerd trouwens! :)

Ik ben vrij allround op het gebied van fotografie, maar ik denk dat ik dit weekend wat op landschap ga focussen. Beetje inkomen voor ik straks een paar dagen in Zwitserland zit :) Hoop stiekem nog dat het paard van een goede vriendin zondag nog even voor de lens kan, maar die kans is klein vrees ik.

Thanks! Leuk, ik vind landschap ook wel het mooiste moet ik zeggen. En Zwitserland is niet verkeerd :D

Haha Robijn, dankjewel! Klinkt in ieder geval als een goed weekend! :D

Ik varieer graag, vorige week had ik een hardloopster voor de lens die foto's wou voor haar website :) In Zwitserland ga ik ook een cursus volgen, focus ligt op paardenfotografie en de nabewerking van foto's. :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 14:13

Nou bij toeval vorige week een Tindermatch van begin Januari gaan volgen op Instagram en hij volgt mij nu ook sinds gisteravond :P dus wie weet komt er contact op gang....

We lijken wel veel gemeen te hebben, dorpse mentaliteit, natuur, (Maine Coon)katten,
paarden en andere dieren, fotografie, vinyl, wijntjes, biertjes en late gezellige avonden.
Hij ziet er ook nog eens leuk uit, een leuke krullenbol :D

Ik ga er iig niet actief achteraan, ik heb er toen geen contact mee heb gehad omdat ik
al flink met mijn tinderdate aan het chatten was en afspraakje al stond.
Maar ik vond hem toen wel heel leuk op de foto en zijn profieltekst!

Maar mocht hij contact zoeken, dan ga ik er wel op in.
Kletsen en eventueel date kan altijd en wie weet trek ik toch zelf de stoute schoenen aan, maar nu even geen behoefte aan :o

Markkie8

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 14:17

Altijd leuk dat je elkaar dan weer via social media tegen komt! :) Wie weet wat er uit voort komt! :)

Lang leve de digitale wereld :P

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 15:14

Hier vanavond date met vriendinnen <3 en morgen nieuwe Tinderdate!

Gefeliciteerd Gribaldi!

Leuk dat je je oude tindermatch tegen kwam Listiglistje!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 16:26

Ja we hebben gezamenlijke bekenden en hij had een kitten van de straat gered <3 met Maine Coon erin...
Dus hij ging zijn kittenfoto's op Instagram taggen onder Maine Coon en katten enz.
(MC heb ik ook en als zoekfunctie) en als bekenden dat liken, zie ik dat ook langskomen, dus wel grappig!

Als iemand een kitten red en er gek mee is, dan zijn dat sowieso bij al dikke pluspunten. Zegt wel iets over zijn karakter)
De vorige redde ook vogeltjes, veel dieren thuis en gek met dieren..... ik ben daar echt een sucker voor :P

Gefeliciteerd Gribaldi!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 17:36

Gefeliciteerd gribraldi! Y)(^)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 17:43

Doet tinder bij jullie ook raar?
Al mijn matches zijn weg :') maar heb wel ongelezen berichten.
Was net een oude bekende tegen gekomen O:)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 18:27

Mijn vriend en ik wonen zo'n 40min van elkaar, met file eerder een uur rijden..
Ik werk dan ook fulltime in ploegen dus 1 weekend op 2 maar vrij.. nu heb ik 6 weken nachtdiensten en toch lukt het ons om elkaar vaak te zien..
Zo is hij vrijdag nadat ik ben gaan paardrijden naar mij gekomen tot zaterdag, zaterdag voormiddag vertrokken, ik ben in de namiddag naar daar gefietst (dus sport was ook in orde :') ) zondag terug naar huis gefietst , onderweg bij mijn paard geweest, in de namiddag kwam hij weer bij mij tot en met maandag... het is soms wat puzzelen maar zo hebben we beiden vrije tijd gehad in het weekend en hebben we toch uiteindelijk van vrijdag tot woensdag elkaar elke dag gezien.
Hele uitleg :+ maar conclusie is, afstand en tijd is toch allemaal maar tijdelijk. Uiteindelijk ga je toch samenwonen..

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 18:34

SophievdV schreef:
Ik ben gewend veel km's te rijden. Sowieso is dat heel normaal in Friesland.

Ik had laatst een klant die vond Leeuwarden vanuit Drachten echt ver rijden. Dan sta ik hem echt schaapachtig aan te kijken :')

Ik rij nu dat hele eind naar Leeuwarden :+ :') vanaf Noord Groningen :p

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 18:52

Darah3 schreef:
Doet tinder bij jullie ook raar?
Al mijn matches zijn weg :') maar heb wel ongelezen berichten.
Was net een oude bekende tegen gekomen O:)

Nee alles gewoon hier

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 08:43

Citaat:
maar conclusie is, afstand en tijd is toch allemaal maar tijdelijk. Uiteindelijk ga je toch samenwonen..
ja of ze verbreken de relatie :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 08:58

Mijn ex en ik woonden 100 km uit elkaar voordat we samen gingen wonen. Heb ik echt nooit als lastig ervaren.

Ik heb morgen een date! Niet met 'the dirty one', dat lijkt me uiteindelijk echt geen relatiemateriaal, maar met een man die me gister een berichtje stuurde via tinder. We hebben gebeld en gaan morgen om half 12 koffie drinken, hij lijkt erg leuk!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 09:18

Wat leuk Storm, veel plezier!!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 09:22

Veel plezier!

Hier tegenover zit een restaurant wat vanavond mee doet met kroegentocht met hapjes. De buuf zei al dat als er leuke mannen bij zitten ze ze wel ff doorstuurt naar mij :')

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 09:30

Ik dacht dat je meerdere keren terug kon swipen met een gold account ;(

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 09:32

Veel plezier Storm :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 09:56

Bedankt allemaal. Ik hou jullie op de hoogte :j

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 12:34

Afstand vind ik ook wel een dingetje... Ik lig graag vroeg in mijn bed als ik de volgende dag werk. Mijn date woont 45 minuten verderop, vind ik eigenlijk te ver haha maar omdat mijn ex daar ook woont kom ik er wel vaker om kind te halen of brengen. Vanavond weer naar mijn date, tot nu toe zien we elkaar om de dag zn beetje en heb er zelfs al geslapen!

Veel plezier storm!!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 17:04

Afstand, vind ik niet zo'n dingetje maar is in het begin wel lastig om elkaar te leren kennen, zeker als je ook veel andere verantwoordelijkheden en tijdvreters hebt. Ik heb een relatie gehad met iemand 180 km verderop en dat bijna een jaar volgehouden. We zagen elkaar bijna dagelijks maar dat was niet gezond. Hij had psychische problemen en klampte heel erg aan mij vast.

Ik lees over leuke dates en interessante matches. Wat grappig hoe het hier in het topic op en neer kan gaan. Ene keer heel rustig of alleen maar tegenvallende dates en vervolgens iedereen blij en gelukkig :D

Hier gaat het op het moment wat minder. Na het 'voorval' van vorige week gewerkt aan acceptatie bij mezelf, veel met elkaar gepraat en afgesproken duidelijker te gaan communiceren. Echter ineens gebeuren er allemaal dingen waardoor een afspraak met elkaar maken haast onmogelijk lijkt. Gistermiddag was ik er flink overstuur van, ik voelde me keihard aan de kant gezet. Ik weet nog niet wat ik er mee aan moet. Ene kant denk ik, ik moet hiermee kappen, als dit altijd zo gaat wordt het nooit wat. Maar afsluiten kan ik nog niet. Er zijn dingen die ik heel leuk aan hem vind maar die ook weer zorgen voor deze problemen waar ik niet lekker mee om kan gaan. Enfin, ik probeer even niet te veel contact te zoeken, wat afstand te nemen van de situatie om te kijken wat er gebeurt. Vandaag lukt het iig aardig, ik moet gewoon even wat andere afleidingen zoeken. Komt het goed dan komt het goed, zo niet dan moet ik me langzaam toch gaan losmaken van hem.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 18:23

Oh Linda_fleur, dikke knuffel. Niet leuk zo. Wat vervelend zo. Ik herken het wel een beetje met mijn ex. Niet leuk...

Ik kom er net achter dat mijn date van morgen een Tesla rijdt... Oeps... Hij vroeg ook al of hij me in het najaar 'mee mag nemen' naar een warm oord :oo . Eerst maar even kijken of het klikt morgen, maar hij heeft al 2 punten binnen haha.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 18:43

Ha dat doe je goed Storm! :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 18:55

Lekker bezig storm, veel plezier :j

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 21:23

Leuk Storm! :D

Ik zie mijn date maandag of dinsdag pas weer. Hij is een weekend weg en ik heb mijn boys dit weekend. Ik kijk er nu al naar uit! Tis wat :')

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 08:20

Ik kan ook weer mekkerden! Gisteren relatie verbroken. Voorlopig even helemaal geen zin in tinder, eerst even bijkomen :')