Super irritant, moet nu dus maar alle pushmeldingen uit zetten want elke keer als ik het uitschakel en ik start Instagram weer opnieuw op dan staan ze weer aan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Super irritant, moet nu dus maar alle pushmeldingen uit zetten want elke keer als ik het uitschakel en ik start Instagram weer opnieuw op dan staan ze weer aan.
. Anoniem schreef:xAlice schreef:Zijn er nog mensen die interesse hebben in een poging 2 instameet/fotoshoot?
Vond het erg jammer dat de vorige uiteindelijk niet door kon gaan.
Is er iemand die de organisatie op zich wilt nemen? Ik heb nog nooit een meeting georganiseerd namelijk
Maar dat is misschien ook omdat ik zelf helemaal niks heb met vlogs en ook nieman volg/nooit vlogs kijk.
doordat het geen vlogs zijn maken we echt video's over onderwerpen en op dit moment heb ik nog waanzinnig veel inspiratie voor leuke onderwerpen. Het leuke is dat dat ook meteen weer leuke feed oplevert voor Instagram. Wat dat betreft ondersteunen YouTube en Instagram elkaar wel goed
maar als je de bloopers terug gaat kijken, lig je echt in een deuk

Snap niet echt hoe dat allemaal 'werkt' haha, specialere foto's of updates waar ik zelf best wel 'trots' op ben scoren soms dan weer ondergemiddeld
dus hoe groter het account wat je liked hoe meer bereik je foto krijgt. Ik heb m’n account overgezet op business om deze reden, sommige foto’s worden “maar” 3500 keer bekeken en anderen bijna 10000
inmiddels de 400 likes voorbij, en veel van accounts die me niet volgen.
heb je gevolgd!