Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moonfight schreef:Het was leuk om jullie even in levende lijven te ontmoeten DMH! Veel plezier nog met het laatste beetje vakantie! Hopelijk hebben jullie straks weer frisse energie om thuis aan de slag te gaan!
@Solleke, ik zou ze even tijd geven. Eenden leggen ook iets minder consequent dan kippen vind ik. Ze hebben af en toe ook even een pauze tussendoor.
DeMolenhoek schreef:Net telefoon gekregen dat onze suffolk ram dood in zijn wei ligt
Begin van de week at hij zijn korrels niet volledig. Deze week nog achter gevraagd en alles was tip top in orde. Hoor ik nu dat hij de laatste dagen niet meer at. Ik ga gewoon niet meer op reis.
DeMolenhoek schreef:Net telefoon gekregen dat onze suffolk ram dood in zijn wei ligt
Begin van de week at hij zijn korrels niet volledig. Deze week nog achter gevraagd en alles was tip top in orde. Hoor ik nu dat hij de laatste dagen niet meer at. Ik ga gewoon niet meer op reis.
DeMolenhoek schreef:Liefst suffolk aangezien ik nu ook stamboekooien heb. Als ik niets vind heb ik zelf nog een prima texelkruising ram staan. Maar liever stamboek natuurlijk.
DeMolenhoek schreef:Nee niet officieel helaas en salaris heb ik betaald bij aankomst al. Heel erg ruim want het dekt zeker de aankoopprijs van de ram. Maar goed, hele wijze les geleerd. Wij gaan al nauwelijks op vakantie maar dit wordt nu gewoon nog een stuk minder. Ben zeer benieuwd naar de doodsoorzaak.