Als er even iets speelt in iemands leven, hoef je toch niet gelijk weg te rennen? Dan zouden we bijna allemaal alleen overblijven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
florence123 schreef:Tgoh ik weet niet goed of ik hier zou tegenkunnen. Iemand die een 'emotioneel pakketje' heeft zou ik eerder afblijven. Oke ze kan problemen hebben maar je moet ze ook eventjes van je kunnen schuiven en gewoon een avondje genieten van een leuke date.
DanielleB schreef:Ja klopt. Het is vast niet iets leuks hoor.. Maar je kan op zo'n moment ook juist steun van iemand hebben en krijgen en even afleiding of wat ook maar. Dat is ook belangrijk! Om er niet 24/7 in te blijven "hangen" zeg maar. Helemaal als je ook aangeeft dat je haar goed begrijpt etc..
MMIDV schreef:Toch vind ik het wel wat om het gelijk een emotioneel probleem enzo te noemen. Er zal wat spelen en ze heeft even wat afstand nodig, zo komt het op mij neer. En volgens mij zijn beide niet echt extravert dus scheelt ook.
Als er even iets speelt in iemands leven, hoef je toch niet gelijk weg te rennen? Dan zouden we bijna allemaal alleen overblijven
Callisto04 schreef:Ik zou er niet over aandringen, iemand die steun nodig heeft en er voor open staat die bij jou te krijgen zal je wel weten te vinden als je het al een aantal keer hebt aangegeven.
DanielleB schreef:Uiteraard niet op aandringen om haar te helpen.
Maar ik ben wel van mening dat je uiteindelijk een keer uit die cirkel gehaald moet worden (cirkel van negativiteit etc). Even een moment genieten/ontspannen/ergens anders aan proberen te denken.
Geryon schreef:idinn schreef:Gewoon nog een paar keer afspreken? Mijn vriend was via de app ook echt helemaal niet spraakzaam. Hij heeft verder gewoon niet zoveel met social media. Terwijl hij eenmaal aan het daten meer op z'n whatsapp begon te kijken![]()
Danielle, jammer.. maar z'n reactie geeft denk ook wel weer dat dit idd de juiste beslissing is.
Dat is het niet zozeer, hebben nogal veel miscommunicatie.. alsof het niet klikt terwijl dat in het echt zo anders is. Pff
Jibbel schreef:Iedereen heeft wel wat toch? Zag al eerder ook een opmerking voorbij komen over dat iemand met een rugzakje een no go is. Maar volgens mij is dat het leven, iedereen heeft een eigen rugzakje die voller wordt naarmate het leven vordert.
Zolang jij je er goed bij voelt en het bespreekbaar houdt met haar is het prima toch jooproo?
jooproo schreef:florence123 schreef:Tgoh ik weet niet goed of ik hier zou tegenkunnen. Iemand die een 'emotioneel pakketje' heeft zou ik eerder afblijven. Oke ze kan problemen hebben maar je moet ze ook eventjes van je kunnen schuiven en gewoon een avondje genieten van een leuke date.
Iedereen draagt zijn/haar pakketje mee. Dat maakt ons de mensen die we zijn. Ik snap je redenatie wel, maar niemand is probleemloos.
Jibbel schreef:Iedereen heeft wel wat toch? Zag al eerder ook een opmerking voorbij komen over dat iemand met een rugzakje een no go is. Maar volgens mij is dat het leven, iedereen heeft een eigen rugzakje die voller wordt naarmate het leven vordert.
Zolang jij je er goed bij voelt en het bespreekbaar houdt met haar is het prima toch jooproo?
hyppolyte schreef:Ik heb eerlijk gezegd liever iemand met een rugzak, is ook een stukje levenservaring waardoor je op sommige vlakken vaak beter matcht.
hyppolyte schreef:Ik heb eerlijk gezegd liever iemand met een rugzak, is ook een stukje levenservaring waardoor je op sommige vlakken vaak beter matcht.