Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:01

Toch vind ik het wel wat om het gelijk een emotioneel probleem enzo te noemen. Er zal wat spelen en ze heeft even wat afstand nodig, zo komt het op mij neer. En volgens mij zijn beide niet echt extravert dus scheelt ook.
Als er even iets speelt in iemands leven, hoef je toch niet gelijk weg te rennen? Dan zouden we bijna allemaal alleen overblijven :')

Callisto04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:05

Ik zou er niet over aandringen, iemand die steun nodig heeft en er voor open staat die bij jou te krijgen zal je wel weten te vinden als je het al een aantal keer hebt aangegeven.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:14

Ondanks het feit dat ik met mijn tinderdate getrouwd ben en wij nu samen een kleine hebben blijf ik het leuk vinden om dit topic te lezen. Ik had tinder al 2 keer verwijderd omdat ik even helemaal klaar was met mannen, na het weer geinstalleerd te hebben kwam ik puur toevallig nu mijn man tegen omdat hij in de buurt aan het werk was. Zonder Tinder geloof ik er nooit in dat wij mekaar waren tegengekomen.

Blijft leuk om te zien dat er weinig aan Tinder veranderd is als ik de verhalen lees.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:18

Uiteraard niet op aandringen om haar te helpen.

Maar ik ben wel van mening dat je uiteindelijk een keer uit die cirkel gehaald moet worden (cirkel van negativiteit etc). Even een moment genieten/ontspannen/ergens anders aan proberen te denken.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:19

florence123 schreef:
Tgoh ik weet niet goed of ik hier zou tegenkunnen. Iemand die een 'emotioneel pakketje' heeft zou ik eerder afblijven. Oke ze kan problemen hebben maar je moet ze ook eventjes van je kunnen schuiven en gewoon een avondje genieten van een leuke date.

Iedereen draagt zijn/haar pakketje mee. Dat maakt ons de mensen die we zijn. Ik snap je redenatie wel, maar niemand is probleemloos.

DanielleB schreef:
Ja klopt. Het is vast niet iets leuks hoor.. Maar je kan op zo'n moment ook juist steun van iemand hebben en krijgen en even afleiding of wat ook maar. Dat is ook belangrijk! Om er niet 24/7 in te blijven "hangen" zeg maar. Helemaal als je ook aangeeft dat je haar goed begrijpt etc..

Ik ben er als ze me nodig heeft. Het appen gaat nogsteeds beter dan de afgelopen 1,5 week :).

MMIDV schreef:
Toch vind ik het wel wat om het gelijk een emotioneel probleem enzo te noemen. Er zal wat spelen en ze heeft even wat afstand nodig, zo komt het op mij neer. En volgens mij zijn beide niet echt extravert dus scheelt ook.
Als er even iets speelt in iemands leven, hoef je toch niet gelijk weg te rennen? Dan zouden we bijna allemaal alleen overblijven :')

Inderdaad! Ik ben niet heel extravert, en zij is erg bang dat ze mij met haar problemen belast is dat een vrouwenredenatie?

Callisto04 schreef:
Ik zou er niet over aandringen, iemand die steun nodig heeft en er voor open staat die bij jou te krijgen zal je wel weten te vinden als je het al een aantal keer hebt aangegeven.

Ik dring me niet op, ik ben er voor haar en dat weet ze inderdaad :)

DanielleB schreef:
Uiteraard niet op aandringen om haar te helpen.

Maar ik ben wel van mening dat je uiteindelijk een keer uit die cirkel gehaald moet worden (cirkel van negativiteit etc). Even een moment genieten/ontspannen/ergens anders aan proberen te denken.

Ja, inderdaad! Is ook belangrijk!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:24

Iedereen heeft wel wat toch? Zag al eerder ook een opmerking voorbij komen over dat iemand met een rugzakje een no go is. Maar volgens mij is dat het leven, iedereen heeft een eigen rugzakje die voller wordt naarmate het leven vordert.

Zolang jij je er goed bij voelt en het bespreekbaar houdt met haar is het prima toch jooproo?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 14:29

Geryon schreef:
idinn schreef:
Gewoon nog een paar keer afspreken? Mijn vriend was via de app ook echt helemaal niet spraakzaam. Hij heeft verder gewoon niet zoveel met social media. Terwijl hij eenmaal aan het daten meer op z'n whatsapp begon te kijken :+

Danielle, jammer.. maar z'n reactie geeft denk ook wel weer dat dit idd de juiste beslissing is.

Dat is het niet zozeer, hebben nogal veel miscommunicatie.. alsof het niet klikt terwijl dat in het echt zo anders is. Pff :')

Gewoon veel IRL afspreken dan, mannen zijn gewoon niet zo goed op de app :'). Merk ik met D ook, op de app hebben we nog wel eens miscommunicatie, terwijl we het allebei heel anders bedoelen. Wat dat betreft is de app sowieso een waardeloos communicatiemiddel :j.

Ik zie 'm vrijdag of zaterdag weer, dan heeft er gewoon 2 weken tussen gezeten, no fun -O-! Merkte afgelopen zondag ook echt dat ik hem miste, hij had wel paaseitjes verstopt voor me :') <3! Maar werd er een beetje narrig van dat ie er niet was, heb ik nooit echt last van, so this freaks me out :=. Maar hij staat er wel ongeveer hetzelfde in, gisteren ook echt een paar uur aan de telefoon gehangen. Blijf natuurlijk ergens wel met dat verhaal van die ex in mijn hoofd zitten, maar van wat ik zo merk doet ie bij mij toch wel heel anders (hij nam bij haar bijvoorbeeld telefoon vaak niet op). Lijkt toch verdorie wel verdomd serieus te gaan worden gewoon :=. Ik voel me alleen echt nog niet comfortabel om hem mijn vriend te noemen, dus het hangt een beetje tussen date en vent in ofzo.... Limbo.... :')

@jooproo, fijn dat de lucht weer wat geklaard is en dat jij wat meer duidelijkheid hebt, wat ze voor issues heeft doet er ook niet toe, als jullie maar samen door een deur kunnen :j. Gewoon lekker blijven appen, zo nu en dan bellen (dat is ook gewoon fijn) en gewoon zo nu en dan vragen hoe het met haar is, interesse blijven tonen, dan kom je al een heel eind. Indd, iedereen heeft zijn rugzakje en wegrennen zodra het moeilijk wordt gaat je niets opleveren in het leven. Sommige mensen zijn het waard om energie in te steken, je moet alleen wel de balans in de gaten houden :j.
Laatst bijgewerkt door hyppolyte op 18-04-17 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:32

Jibbel schreef:
Iedereen heeft wel wat toch? Zag al eerder ook een opmerking voorbij komen over dat iemand met een rugzakje een no go is. Maar volgens mij is dat het leven, iedereen heeft een eigen rugzakje die voller wordt naarmate het leven vordert.

Zolang jij je er goed bij voelt en het bespreekbaar houdt met haar is het prima toch jooproo?

Rugzakjes vul je in het leven en horen bij iemand, vormen iemand naar wie ze nu zijn.

zolang het goed voelt is het prima inderdaad!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:37

jooproo schreef:
florence123 schreef:
Tgoh ik weet niet goed of ik hier zou tegenkunnen. Iemand die een 'emotioneel pakketje' heeft zou ik eerder afblijven. Oke ze kan problemen hebben maar je moet ze ook eventjes van je kunnen schuiven en gewoon een avondje genieten van een leuke date.

Iedereen draagt zijn/haar pakketje mee. Dat maakt ons de mensen die we zijn. Ik snap je redenatie wel, maar niemand is probleemloos.

Ik ben echt heel simpel en probleemloos hoor.
Ik snap nooit zo dat iedereen maar rugzakken heeft en problemen met zich mee draagt. Er zijn ook echt zat 'probleemloze' mensen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 14:39

Het is denk ik meer, jij hebt vast ook genoeg mee gemaakt.... Maar op het laatst moet je dat als iets zien wat geweest is, daar van leren bij wijze van of er voor zorgen dat het bijvoorbeeld nooit weer gebeurt en doorgaan met je leven.
Maar sommige blijven zich er daar aan vast houden, dat is het denk ik meer.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 14:45

Mwah, dat is het nog niet eens zozeer, de ervaring in je leven vormen je tot de persoon die je nu bent, houdt niet in dat je dan teveel vast blijft hangen in het verleden, maar het zou dom zijn om niet te leren van de fouten die je gemaakt hebt. Daarnaast kan het je juist ook hele mooie dingen brengen, want als je die dingen niet had meegemaakt, dan was je elkaar ook nooit tegengekomen.
Sommige mensen hebben inderdaad een probleemloos leventje geleid, maar dat geldt gewoon niet voor iedereen, word je niet minder van toch?

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 16:50

Jibbel schreef:

Bagage is niet erg maar zodra dat ballast wordt moet je een deurtje verder gaan.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 17:12

Ik heb ook zat meegemaakt. Gelukkig een geheugen van een zeef dus meeste vergeet ik weer snel :P. En ik ben ook wel heel nuchter. Blijf niet langer in dingen hangen dan nodig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 17:18

Ligt er idd erg aan hoe iemand ermee om gaat en hoe lang eea geleden is denk ik. Vorig jaar had ik een aardige rugzak, is nu wel aardig uitgepakt geloof ik.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 17:57

Ik heb eerlijk gezegd liever iemand met een rugzak, is ook een stukje levenservaring waardoor je op sommige vlakken vaak beter matcht.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 18:02

Ik heb vrijdag een date, maar merk doordat mn voorgaande dates geen succes waren ik gewoon geen zin meer heb in een date. -O- Hebben jullie dat ook?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 18:07

Hahahaha, ja dat ken ik, gewoon gaan! meestal worden dat de leukste dates, want, geen verwachtingen :))

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 18:24

mirthheee schreef:
Ik heb vrijdag een date, maar merk doordat mn voorgaande dates geen succes waren ik gewoon geen zin meer heb in een date. -O- Hebben jullie dat ook?

Gewoon gaan! Ik had er ook geen zin in maar heb nu een hele leuke date gehad en er komt ook weer snel een vervolg date!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 18:31

hyppolyte schreef:
Ik heb eerlijk gezegd liever iemand met een rugzak, is ook een stukje levenservaring waardoor je op sommige vlakken vaak beter matcht.

Mmm. Dat hangt niet perse samen wat mij betreft. Ik ben 37 en heb echt geen gebrek aan levenservaring. Maar ik draag geen rugzak mee. Dingen gebeuren, verwerk ze en ga door. Ik ben daar echt heel simpel en probleemloos in hoor.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 18:35

hyppolyte schreef:

Precies dit! Als iemand die veel meegemaakt hebt vind ik het moeilijk samen te zijn met iemand die dat totaal niet heeft. Ik merk ook écht verschil in persoonlijkheid. Iemand die ook het een en ander heeft meegemaakt vind ik vaak veel aantrekkelijker/matchend.

Wat leuk dat het zo serieus lijkt te worden tussen jullie <3

Tussen mij en die jongen is geen contact meer. Vond het zoals in het topic te lezen is echt verschrikkelijk toen ie de volgende ochtend zei geen relatie te willen (het gevoel was toen nog zo dichtbij), maar sinds de dag daarna totaal niet meer. :P

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 19:04

Als je zelf veel hebt mee gemaakt praat je volgens mij ook veel makkelijker met iemand die ook veel heeft mee gemaakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 20:06

Volgens mij kwam ik 'de donor' tegen :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 20:16

Haha, vijf kinderen drie vrouwen? :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 20:24

Maar maakt niet iedereen z'n eigen dingen mee? Het ligt totaal aan jezelf hoe je ermee omgaat hè... vind niet dat je dat zo kan zeggen hoor. Ik heb zat meegemaakt, zowel persoonlijk, als dieren of met relaties. Maar je kunt zelf je leven maken of kraken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 20:26

_Reneee schreef:
Haha, vijf kinderen drie vrouwen? :+

Jep en 'elkaar vrij laten' staat op z'n wensen lijstje :')