Nee nog geen antwoord maar gisteren appte hij ook pas wat later en hij heeft 2 thuiswonende kinderen en is dus fulltime papa. Ik merk het wel en zo niet dan niet haha. Maar dagen/weken appen is niet aan mij besteed!
Nee het is ook lastig om met iemand die je nog nooit gezien hebt een goed gesprek gaande te houden, ik zit nu in de zelfde situatie.
En sommige gasten zijn ook snel beledigd, zoals die ene waar ik toen een date mee zou hebben, dat moest ik toen afzeggen ivm. iets prive maar daarna appte hij ineens niet meer zo suf.
Zonnetje81
Geplaatst: 05-04-16 11:01
Ja en als je niet meteen terug appt op tinder dan zijn ze ook van hallowwww daarom geef ik niet graag mijn app omdat ze dan (is mijn ervaring) ELKE ochtend beginnen met goedemorgen nou sorry maar ik heb dan meteen het gevoel dat ik ELKE dag moet appen en het liefst meteen anders beginnen ze van ben je stil....hallowww....en op de app kunnen ze zien wanneer ik online ben.
Ik haat dat opdringerige.
Anoniem
Geplaatst: 05-04-16 11:03
Het is natuurlijk wel vervelend als je je verheugt op een date en iemand zegt af, maar als je elkaar leuk genoeg vindt komt er snel genoeg een nieuwe afspraak denk ik altijd maar. En zo niet, dan is het niet meant to be.
Ik heb mijn laatst gezien enzo wel aan staan op whatsapp, maar ik communiceer altijd zo snel mogelijk dat ik soms gewoon even wil wachten met reageren tot ik er echt tijd voor heb zeg maar. Vind een afgeraffeld antwoord nogal vervelend.
Lougino
Geplaatst: 05-04-16 11:13
Ja en dan klopt dat laatst gezien e.d. op whatsapp volgens mij ook niet altijd, net als nu ik zie bij mijn bericht aan iemand 2 blauwe vinkjes maar hij is helemaal niet online geweest nadat ik het gestuurd heb haha weird toch.
Dat iedere dag goedemorgen blabla is idd vrij irritant Zonnetje en dan gevolgd door hoe is het? Wat ga je doen vandaag? Lief bedoeld hoor maar het wordt zo'n afgezaagd gebeuren op die manier.
Zo had ik er vorige week ook nog een die had verteld dat hij een eigen bedrijfje met brommers oid. ging beginnen, vervolgens appt tie me echt tig foto's van allemaal scooters e.d. gut nou ik was gelijk om natuurlijk
__laura
Geplaatst: 05-04-16 11:22
Ik vind het erg afhangen van de persoon of een gesprek een beetje gaande te houden is.
Wat vervelend dat het ineens zo slecht gaat
Al snap ik het wel dat het lastig is om te daten met iemand die zoveel werkt...
Whiiiiii! Gisteravond praatte de man eindelijk terug waarvan ik dacht aah zeg nou wat, je bent zo leuk! Het was gelijk dikke mik, nummers uitgewisseld en volgende week een date. Woh, ik heb het te pakken geloof ik
Queelens
Geplaatst: 05-04-16 11:31
__laura schreef:
Hier gelukkig nog glitters
Glitters
Queelens
Geplaatst: 05-04-16 11:31
Renee1991 schreef:
Whiiiiii! Gisteravond praatte de man eindelijk terug waarvan ik dacht aah zeg nou wat, je bent zo leuk! Het was gelijk dikke mik, nummers uitgewisseld en volgende week een date. Woh, ik heb het te pakken geloof ik
Ik heb mijn laatst gezien én blauwe vinkjes uitstaan. Ik ben zo'n iemand die niet altijd zin heeft om terug te appen. Als er dan iets is zoals blauwe vinkjes en laatst gezien kunnen ze nog wel eens spastisch worden inderdaad. Maar mensen weten het ook van mij, ik app alleen wanneer het mij zint of voldoende urgentie heeft in mijn ogen. anders moeten ze ff geduld hebben
__laura
Geplaatst: 05-04-16 11:34
Renee1991 schreef:
Ja maar dan gaan ze kijken of je online bent en ik ben vaak online terwijl lik gewoon aan het werk ben, kijk ik of laat ik em openstaan. Of ik app wel met een vriendin.
LoesvL
Geplaatst: 05-04-16 11:54
Ik wil ook glitters
Maar natuurlijk super bij diegene waar dit al is, alles op zn tijd
Zonnetje; dat kunnen mensen inderdaad maar beter niet doen. Ik heb het al voor hun eigen bestwil uitgezet.
Lougino
Geplaatst: 05-04-16 11:57
Ja jij gaat naar Canada Loes, dat zijn al heel veel glitters maar kan me voorstellen dat je baalt van hoe het nu eindigt met die jongen die je leuk vindt..
Ik heb m'n laatst gezien wel regelmatig uit staan om ergenissen te voorkomen.
Ga morgen eten bij mijn date. Nog steeds geen vent waarvan ik zeg: #houmetegen, maar ja gewoon maar genieten van het moment ofzo? Het lijkt wel alsof ik het daten een beetje beu begin te raken. Steeds maar kerels waar ik niet helemaal warm van loop. En als ik wel zo'n exemplaar tegen kom dan loopt hij blijkbaar niet warm voor mij. *zucht* irritant
Zonnetje; dat kunnen mensen inderdaad maar beter niet doen. Ik heb het al voor hun eigen bestwil uitgezet.
Dankjewel
Ja inderdaad, ik mag (als het goed is) daar gaan shinen. Ik app wel nog met meneer Roemeen want het is gewoon leuk, dus houden we het daarbij. Tevens ga ik zaterdag shoppen, moet ik daar maar zorgen dat ik van buiten glitter
Lougino
Geplaatst: 05-04-16 12:13
Herkenbaar Macchiato ik heb er eentje waarmee ik ze allemaal vergelijk waardoor ze dus allemaal niet leuk genoeg zijn.. (degene waarmee ik ze vergelijk is die Britse dude)
Klinkt ook heel dom maar ik benijd altijd de vriendinnen die zo gelukkig kunnen zijn met een kerel waarvan ik denk ieuw in de zin van, was ik maar wat makkelijker tevreden te krijgen. Dat heeft niks te maken met dat iemand heel knap moet zijn ofzo dat is het niet, ik heb gewoon niet snel het gevoel van wauw!
UltimOo
Geplaatst: 05-04-16 12:14
oh ik heb nu ook een leuke op de app! leuk gesprek mee te voeren, leuke kop op, alleen hij lijkt zo klein en vind dat zo dom om te vragen.. Hey, hoe groot ben jij eigenlijk??
_Nancy
Geplaatst: 05-04-16 12:35
Lougino, we gaan naar een natuurgebied in Uden en dat het dinsdag is geworden.. Daar kwam hij mee En ik was allang blij dat ie ERGENS mee kwam, dus ja
Renee, ooeehh Wat is t plan?
Ultimo, oh die vraag heb ik vaak genoeg gekregen of zelf gevraagd.. Geen rare vraag toch?
Owww dat laatst gezien, dat is echt killing Ik haat t en ik hou ervan...
Ik wil ook glitters.. Misschien vanavond!
Nog geen afzeg app gehad, maar meneer ligt ook nog te slapen.. Had nachtdienst.
Geen idee, plan is nog niet helemaal gemaakt haha.. maar dat is dus die die zo klein lijkt haha. Hadden het zopas over een film die in de bios draait, en toen vroeg hij: dan moeten wij daar ook maar even heen of niet? Beetje raar om dan nu eerst te antwoorden met ik wil eerst weten hoe groot je bent
Lougino
Geplaatst: 05-04-16 12:54
Naar een natuurgebied? Om te wandelen? Romantisch zeg haha als hij nu nog niet heeft afgezegd komt het wel goed toch.
Eerste date gelijk bios zou ik niet doen, of nou ja dan eerst even wat drinken ergens, mocht het niks zijn kun je nog vluchten haha. En vragen hoe lang iemand is, is niet heel gek hoor.
Bios lijkt me ook ongemakkelijk, ik wil graag praten met mensen Maar dat is misschien wel een uitkomst als je verlegen bent ofzo.
Ik ben echt een beetje zenuwachtig voor vanavond, misschien omdat ik 'm toch wel errug leuk ga vinden Ik denk ook best wel vaak aan hem. Denk wel dat ik meteen in slaap val bij hem, ik ben echt kapot