Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Axivoca123 schreef:billy3105 schreef:Wat ik me zojuist afvraag,
Waarom bloeden scheerwondjes altijd zo lang??![]()
Precies!? En waarom zijn ze zo verschrikkelijk pijnlijk terwijl het maar een klein wondje is..
Leffroi schreef:Hoe komt het, dat je soms van die dagen hebt dat je met hoofdpijn opstaat en dat dat wegtrekt als je eenmaal even rustig bezig bent en wat gegeten hebt? Mis je dan iets in je voeding?
Heb nu al 2 dagen dat ik opsta met een hele lichte migraine. Normaal gesproken zou ik dan in bed blijven liggen tot het wegtrekt, maar dan wordt het altijd veel erger. Nu toch maar gewoon opgestaan, heel rustig aan gedaan, wat gedoucht en gegeten en het trekt nu langzaam weg, zónder paracetamol. (Wat anders ook niet werkt).
Heb je dan ergens een tekort aan?
Leffroi schreef:Hoe komt het, dat je soms van die dagen hebt dat je met hoofdpijn opstaat en dat dat wegtrekt als je eenmaal even rustig bezig bent en wat gegeten hebt? Mis je dan iets in je voeding?
Heb nu al 2 dagen dat ik opsta met een hele lichte migraine. Normaal gesproken zou ik dan in bed blijven liggen tot het wegtrekt, maar dan wordt het altijd veel erger. Nu toch maar gewoon opgestaan, heel rustig aan gedaan, wat gedoucht en gegeten en het trekt nu langzaam weg, zónder paracetamol. (Wat anders ook niet werkt).
Heb je dan ergens een tekort aan?
gohya schreef:xChiva schreef:Waarom komt een douchegordijn zo vies naar je toe en gaat plakken als je aan het douchen bent?
Jaaaa,daar ben ik ook heel benieuwd naar. Echt irritant.