Lieve lieve meiden,
Ik heb hier een hele tijd gereageerd wegens mijn break-up. Uiteindelijk het topic ontstipt omdat ik even rust wou betreft relaties, en niet de ""kracht"" had om op iemand anders z'n problemen te reageren. Maar jullie hebben mij hier zoveel geholpen om dingen in te zien, lieve woorden gezegd en gewoon geluisterd (ook de dames met wie ik regelmatig ge'PB't heb!) dat ik jullie nog even wou updaten

Wij zijn inmiddels een half jaar geleden officieel uit elkaar gegaan. In de tussentijd is heel veel gebeurd waar ik volgens mij hier in het begin nog wel is om advies gevraagd heb. Maargoed...
Inmiddels is er veel gehuild, geschreeuwd, gezwegen maar vooral heel veel gesproken. Over echt alles. Over ons verleden, het nu en de angst voor een eventuele toekomst samen en wat ons daarin tegenhoudt. Gepraat, gepraat en gepraat. En ik durf te zeggen dat we nu ongeveer een maand echt op een punt zitten waar we beide niet alleen blij mee zijn, maar ook volledig achter staan. Alsof het heeft moeten gebeuren, want de afgelopen maanden hebben we samen gewoon even alles eruit gegooid wat ons dwars zat, of dat nou terecht/eerlijk naar de ander was of niet. En er zijn daarin echt wel dingen gezegd die enorm pijn deden, absoluut niet verdient waren en het zelfs momenten alleen maar erger gemaakt heeft. Maar het is er wel uit, en wat lucht dat op als ik daaraan terug denk...
Gister wederom een heel heel goed gesprek gehad, waar uit gekomen is dat wij nu toch wel een heel klein stapje verder zetten, en weer officieel aan het daten zijn

En zeker met het uitzicht op meer, maar rustig aan. Het gaat nu zo goed dat we niet te snel weer overal in willen vallen. Er zijn zeker nog werkpuntjes op persoonlijk vlak, maar we kunnen zoveel beter praten samen, echt beter dan we ooit gekund hebben...

Dus lieve lieve bokkers, ik wil jullie echt bedanken voor jullie luisterende oren en advies, want dat heeft mij echt wel geholpen het even van buitenaf te bekijken af en toe.

Ik hoop hier weer 'mee te kletsen' nu, en ook een luisterend oor en misschien wel advies te bieden