Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beloven schreef:Ik heb mijn best gedaan hoor.. Ik wist gewoon me god niet wat ik moest kopen voor der dus heb ik iets algemeens gekocht. Blijkbaar stank voor dank en me geld weggegooid. Ga gezellig me kerst in zo, bedankt.
Detroit schreef:Is er echt niks te vinden over je "lootje" kan je nog verschillende dingen doen als bodylotion oid, lekkere warme sokken, kaarsje(s), onderzetters of iets anders algemeens.
Detroit schreef:Mars schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik er wat meer van verwacht had idd. Maargoed dat is een beetje het 'risico' bij iets als SS.
Zonde inderdaad. Je hoopt dat mensen iets meer moeite doen. Sorry als dat banketstaaf overkomt, maar drie boxjes en twee kaarsjes vind ik een beetje te makkelijk. Is er echt niks te vinden over je "lootje" kan je nog verschillende dingen doen als bodylotion oid, lekkere warme sokken, kaarsje(s), onderzetters of iets anders algemeens.![]()
Jammer Mars, hoop niet dat dit je tegenhoudt volgend jaar mee te doen.
SpeechLess schreef:Hè, wat jammer dat het nu zo eindigt. Voor beiden vervelendDetroit schreef:Is er echt niks te vinden over je "lootje" kan je nog verschillende dingen doen als bodylotion oid, lekkere warme sokken, kaarsje(s), onderzetters of iets anders algemeens.
Maar blijkbaar was voor Beloven die paar opbergkisten iets algemeens. Iets praktisch en geen hebbedingetjes; er zijn toch ook genoeg mensen die daar niet van houden.
Overigens vind ik het ook wel de minst geslaagde doos. Maar ik vind niet dat ze helemaal niet haar best heeft gedaan.
Jammer voor Beloven dat het niet bevalt en jammer voor Mars die meer verwacht had
ynskek schreef:Ik hoop dat je niet op de zelfde manier tegen mijn pakket aan kijktzeker ook omdat ook ik niet echt veel cadeau's in mijn pakket gedaan heb
Net als dat ik hoop dat de twee fleecedekentjes bij xZiva in de smaak vallen ondanks dat het niet en heel uitgebreid pakket was heeft Christel wel heel erg dr best gedaan er voor. Zeker om die roze deken in zo'n klein maatje te vinden.
Rebecca schreef:Ik baal van het weer , geen mutsen weer.
ynskek schreef:[knip]
Net als dat ik hoop dat de twee fleecedekentjes bij xZiva in de smaak vallen ondanks dat het niet en heel uitgebreid pakket was heeft Christel wel heel erg dr best gedaan er voor. Zeker om die roze deken in zo'n klein maatje te vinden.
[Knip]