Secret Santa Surprise

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Re: Secret Santa Surprise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 21:09

+ hier in het topic kan je ook best inspiratie op doen! :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 21:10

Ik vind het vooral zonde dat je 6 euro verzendkosten er bij betaald.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 21:15

Beloven schreef:
Ik heb mijn best gedaan hoor.. Ik wist gewoon me god niet wat ik moest kopen voor der dus heb ik iets algemeens gekocht. Blijkbaar stank voor dank en me geld weggegooid. Ga gezellig me kerst in zo, bedankt.

Jammer dat je er zo op reageert, nergens voor nodig om met rotgevoel de kerst in te gaan hoor. Het is mijn eigen keuze en 'risico' om mee te doen aan SS. Krijg je dan iets wat niet echt in de smaak valt dan kan dat gebeuren.

Maar wat ik erg jammer vind is dat er niet erg veel tijd/moeite in lijkt gestoken om iets leuks te maken. Wil er ook niet een te grote toestand van maken verder, het is jammer maar volgend jaar nieuwe kansen :)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:05

Hè, wat jammer dat het nu zo eindigt. Voor beiden vervelend :(:)

Detroit schreef:
Is er echt niks te vinden over je "lootje" kan je nog verschillende dingen doen als bodylotion oid, lekkere warme sokken, kaarsje(s), onderzetters of iets anders algemeens. :o

Maar blijkbaar was voor Beloven die paar opbergkisten iets algemeens. Iets praktisch en geen hebbedingetjes; er zijn toch ook genoeg mensen die daar niet van houden.
Overigens vind ik het ook wel de minst geslaagde doos. Maar ik vind niet dat ze helemaal niet haar best heeft gedaan.
Jammer voor Beloven dat het niet bevalt en jammer voor Mars die meer verwacht had :j

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:20

Detroit schreef:
Mars schreef:
Moet eerlijk zeggen dat ik er wat meer van verwacht had idd. Maargoed dat is een beetje het 'risico' bij iets als SS.

Zonde inderdaad. Je hoopt dat mensen iets meer moeite doen. Sorry als dat banketstaaf overkomt, maar drie boxjes en twee kaarsjes vind ik een beetje te makkelijk. Is er echt niks te vinden over je "lootje" kan je nog verschillende dingen doen als bodylotion oid, lekkere warme sokken, kaarsje(s), onderzetters of iets anders algemeens. :o

Jammer Mars, hoop niet dat dit je tegenhoudt volgend jaar mee te doen.

Ik hoop dat je niet op de zelfde manier tegen mijn pakket aan kijkt -O- zeker ook omdat ook ik niet echt veel cadeau's in mijn pakket gedaan heb -O-

Net als dat ik hoop dat de twee fleecedekentjes bij xZiva in de smaak vallen ondanks dat het niet en heel uitgebreid pakket was heeft Christel wel heel erg dr best gedaan er voor. Zeker om die roze deken in zo'n klein maatje te vinden.

SpeechLess schreef:
Hè, wat jammer dat het nu zo eindigt. Voor beiden vervelend :(:)

Detroit schreef:
Is er echt niks te vinden over je "lootje" kan je nog verschillende dingen doen als bodylotion oid, lekkere warme sokken, kaarsje(s), onderzetters of iets anders algemeens. :o

Maar blijkbaar was voor Beloven die paar opbergkisten iets algemeens. Iets praktisch en geen hebbedingetjes; er zijn toch ook genoeg mensen die daar niet van houden.
Overigens vind ik het ook wel de minst geslaagde doos. Maar ik vind niet dat ze helemaal niet haar best heeft gedaan.
Jammer voor Beloven dat het niet bevalt en jammer voor Mars die meer verwacht had :j

Hier ben ik het geheel mee eens. Zelf vind ik overigend de boxen wel leuk. En zouden de uiltjes als kaarsen zeker niet misstaan.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:26

ynskek schreef:
Ik hoop dat je niet op de zelfde manier tegen mijn pakket aan kijkt -O- zeker ook omdat ook ik niet echt veel cadeau's in mijn pakket gedaan heb -O-

Net als dat ik hoop dat de twee fleecedekentjes bij xZiva in de smaak vallen ondanks dat het niet en heel uitgebreid pakket was heeft Christel wel heel erg dr best gedaan er voor. Zeker om die roze deken in zo'n klein maatje te vinden.

Nee zo kijk ik niet tegen jouw cadeautjes aan. Als ik het wel had gevonden had ik net als nu gewoon mijn mening gegeven. Vind juist het tegenovergestelde. Mijn paard heeft al regelmatig de deken opgehad en de kaars staat elke avond te branden hier. :D

Het gaat mij helemaal niet om het aantal cadeautjes, dat hoor je me nergens zeggen.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:50

Moeten we echt zo eindigen? Iets met een gegeven paard en in de bek kijken. Volgens mij heeft iedereen moeite gedaan en persoonlijk vond ikalle pakjes erg leuk geworden. Zelfs het pakje met de dozen, juist erg leuk en handig. Daarbij moet je zoiets uitspreken als je niet tevreden bent? Ik vind van niet. Vind je iets niet leuk dan kun je het altijd weer inpakken voor de verjaardag van x. Daarbij weet je van te voren dat het ook tegen kan vallen omdat je de persoon in kwestie niet kent.

Kortom bedankt voor de leuke gezellige en spannende secret santa tijd! Ik wens jullie Fijne Feestdagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:53

Vind het wel rot overkomen , beetje oneerbiedig :o . Tuurlijk mag je teleurgesteld zijn maar gewoon het beste van maken en niet met zijn allen die meid de grond in trappen

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:56

Jammer dat het topic met de laatste(?) doos zo moet eindigen.
Natuurlijk zijn er elk jaar creatievere dozen dan anderen. De ene is net wat creatiever en heeft meer tijd om er in te stoppen dan een ander. Ik neem aan dat iedereen zijn best doet wat moois voor een ander te maken.
En anders volgens jaar maar naast de 10 euro minimum aan cadeautjes, ook maar een 3 uur minimum moeite inlassen? :Y)

Rebecca schreef:
Ik baal van het weer , geen mutsen weer ^) .

Je gaat maar in de koelkast zitten :D Ik vind het wel best zo!! {:}
Laatst bijgewerkt door Elise_K op 23-12-15 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:00

Wat jammer dat je teleurgesteld bent Mas. Ik kan het me wel voorstellen hoor. Ik had er zelf wellicht hoge verwachtingen van maar ik ben echt heel blij met mijn pakketje.

Ik denk dat Beloven echt haar best heeft gedaan. 2 doosjes en 2 kaarsjes zijn in tegenstelling tot wat sommige mensen hebben gekregen misschien wat minder, zeker als je er lang op hebt moeten wachten. Maar misschien voor de volgende keer een goed verlanglijstje verzinnen? Dan is het al een stuk makkelijker voor je SS om iets te verzinnen :)
Degene die ik had, heb ik vrij makkelijk iets voor kunnen halen aangezien ik vrij snel doorhad wat ik kon kopen.

Beloven, trek het je niet al te erg aan, en volgend jaar gewoon weer meedoen!

Ik vind het een leuk concept, en ik doe volgend jaar zeker weer mee!!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:05

er waren hints geplaatst door Mars in t topic

Maargoed. Laten we verder allemaal lekker genieten van de cadeautjes en uitkijken naar volgend jaar ;) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:07

Elise_K schreef:
[naam] schreef:
Ik baal van het weer , geen mutsen weer ^) .

Je gaat maar in de koelkast zitten :D Ik vind het wel best zo!! {:}

:') die zit al vol :')

Probeerde het vandaag , maar zweet liep nog net niet naar beneden

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:11

Grote vrieskist? :P

Laten we 'm wel op tijd ontdooien hoor!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:13

:n geen lijkvriezer hier haha

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:29

ynskek schreef:
[knip]

[Knip]

Zeker weten! Ben super blij mee! :D
heb me ook rot gezocht naar leuke dekentjes in die maat! Super leuk dat ze ze heeft gevonden en ook nog in het roze!
en die andere is een 'show' deken op de groei, ook super fijn aangezien we volgend jaar naar de keuring gaan(en 2 jaar daarna hengstenkeuring hoop ik)

Balen dat het tegenviel mars..
Ondanks dat ik ook geen lijstje had met do's en don'ts heb ik toch veel moeite gedaan. 'Zou ze dit leuk vinden?' Dacht ik bij ongeveer alles :+ hoop daarom oprecht dat spekkie mijn pakket echt leuk vind :o

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:31

Idd gewoon weer uitkijken naar volgend jaar en ik heb veel plezier gehad met het volgen van dit topic, kijken van de foto's en het maken van mijn pakje :j Fijne dagen allemaal en op naar SS 2016 wat mij betreft {:)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:35

Ik heb voor mijn lootje misschien ook minder cadeautjes gekocht, maar wat ik had gekocht was wel zelfs nog iets over het budget heen... Vind ik niet erg... Ik heb vooral gezocht naar cadeautjes die ik zelf ook leuk zou vinden om te krijgen... (Heb ze ook voor mezelf gekocht :') ) tel daarbij op dat mn plakband het niet deed (plakte niet :P ) en mn gewone tape voor de doos op was, dus kan me wel voorstellen als mijn lootje qua uiterlijk niet enthousiast was...

Kan me voorstellen dat Beloven ook zo heeft gedacht :)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:45

Jammer dat er zo gereageerd wordt, ik hoop dat degene die ik had er wel blij mee is ookal was ik onwijs inspiratieloos.
Ik heb ook niet 'veel' gekregen van mijn ss, maar wel iets wat meer waarde heeft en ik persoonlijk juist heeeel leuk vind en kan gebruiken.
Ik had er juist niks van verwacht omdat diegene mij niet kent,en toch is het goed gelukt!
Maar had dus zomaar anders kunnen zijn, jammer dan.
Er zijn mensen die me wel goed kennen en me meer teleur kunnen stellen dan mijn ss gedaan heeft (in tegendeel zelfs!)

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:54

Dat is een lief compliment Gowlan, dank je wel!

Dan ook even een dikke knuf aan Dott, zij heeft mij via pb overtuigd om voor het idee te gaan! :D :j (ik was stiekem bang dat je het vervelend zou vinden om niet "veel" te krijgen)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 23:55

De doosjes van Beloven zien er behoorlijk netjes uit, een mooi setje :-) Net als de uiltjes, mooie kaarsjes :-) Ietwat meer stijlvol :-)

Jammer dat er dan zo op wordt gereageerd :\

Ik vond het in elk geval erg leuk om mijn pakket samen te stellen en het pakket dat ik heb ontvangen was ook echt helemaal leuk :-) Volgend jaar weer :D :D

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 00:26

Nouja, ik eergister hier gepost dat ik super blij ben met mijn doos, zie ik het nergens meer staan. Komt ook ondankbaar over :o !!! Zal morgen even uitgebreid reageren maar ben echt blij :D

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 00:29

Ik persoonlijk vind het ook een beetje jamemr dat het zo moet gaan. Dat is het risico van secret santa, je kan zo maar iets krijgen wat je niet zo leuk vind.

En daarom kom ik ook weer terug op wat ik eerder heb gezegd. Volgend jaar gewoon een lijstje erbij wat je absoluut wel en absoluut niet leuk vind. Bv er dus bij zetten dat je blijer wordt van een doos met kleine kadootjes dan een groot ding.

Ik persoonlijk had erg blij geworden van de doos van Beloven, vind het mooie opbergkistjes en die uilenkaarsjes zijn heel gaaf! Dus als je het kwijt wil Mars, ik houd me aanbevolen ;)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 00:49

Mag ik zeggen dat ik het in en in triest vind dat er zo gereageerd wordt op het pakket van Beloven aan Mars?
Ik vond mijn pakket van dit jaar ook veel beter dan mijn pakket van vorig jaar, maar ik heb in ieder geval niet zo kinderachtig gereageerd vorig jaar, want ik zou mezelf een klap voor mijn harses gegeven hebben als ik dat had gedaan..

Sorry, maar je kunt alleen maar teleurgesteld zijn als je te hoge verwachtingen had..
bij zoiets als SS weet je gewoon niet wat je van te voren gaat krijgen, dat weet je en dan kies je ervoor om mee te doen..
Ik vind de doosjes erg mooi en de uilenkaarsjes ook erg stijlvol!
Misschien een ander soort doos, maar waarschijnlijk ook gewoon heel veel tijd en aandacht aan besteed...

Ik merk dat mensen tegenwoordig zo snel teleurgesteld zijn en zo snel ontevreden...
Dat is jammer...

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 00:50

En ik ben het dan ook met Suuskipje eens, volgend jaar toch verplicht een lijstje waar op z'n minst op staat wat je absoluut niet wil..
En als je dat niet invult, dan mag je wat mij betreft al helemaal niet meer 'klagen'.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-15 01:02

Ik vind dat Mars zelf er sportief mee omgaat. Ze geeft aan wat teleurgesteld te zijn, maar het geen groot probleem te vinden. Nou prima toch? Risico van de SS. Kan goed uitpakken, maar ook niet. Vorig jaar had ik niet zo'n geweldig pakket.. tja..

Enkele reacries hier vind ik wel jammer. Beloven heeft wel moeite gedaan een pakket samen te stellen. Dat is de gedachte van de SS en daar gaat het toch om? Dus zullen we t nu niet meer over dit pakket hebben en verder gaan?

Ruitje.. FOTO'S!!