Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lienek schreef:Ik ben het met will eens, foto was mij even ontschoten. Vind deze 3x niks. De voorgaande waren een stuk sterker en ook mooier. Krijg een beetje het gevoel alsof ik naar een knaagdier kijk op de foto.
Ik zou deze niet in je portfolio stoppen. Hij maakt je een stuk minder knap terwijl je dat wel bent
@courses tuurlijk. Meeste wat ik binnen heb gekregen was ook niet echt het beloofde portfolio materiaal maar meer het commerciele werk... Beetje jammer dus
Kende jij de fotograaf in kwestie trouwens?
Gianti schreef:het is idd een erg kleine wereldhelaas hebben sommige modellen ook idee dat een week al lang is...
Gianti schreef:haha snap ik, ik probeer altijd binnen korte tijd iets te laten zien.. maar met een studie en zoals laatst 3 weken ziek, dan ga je echt fiks achterlopenprobeer het altijd wel aan te geven, maar sommige hebben geen begrip
jasmijnz schreef:Nee helaas niet.. Voor de testhoot leek het mij logisch dat ik daar niks voor kreeg. Achteraf heb ik er een beetje spijt van want ik heb er toch tijd en moeite ingestoken. Als ik hun vaste model word wil ik er wel graag betaald voor krijgen maar tot nu toe heb ik er niks van gehoord.