Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 11:43

joyce2 schreef:
@MissRosanne: Misschien een hele kritische vraag, maar ik weet uit ervaring dat het beeld in de mode heel snel kan veranderen. Heb jij je oude coaches al gesproken? Hebben ze je een 2e kans beloofd als je de "ideale maten" zou halen? Met andere woorden, hou je rekening met een eventuele teleurstelling? Ondanks dat ik echt voor je hoop dat het je lukt om binnen een jaar door heel Europa te reizen als succesvol model, zit er natuurlijk ook een reële kans in dat het niet gaat lukken.

Ik vind het overigens knap dat jij alles op alles zet om de ideale maten te behalen, wat een discipline heb je dan nodig! Ik had een te smalle borstomvang en ik zou op dieet moeten omdat mijn heupomvang te groot was, helemaal in vergelijking tot mijn borstomvang (ik ben plat van boven, maar heb ronde billen). Taille en lengte waren overigens perfect, maar dat was niet voldoende. Soms denk ik nog wel eens "maar wat als...", dus dat herken ik wel. Bij mij is die gedachte gelukkig altijd van korte duur omdat ik gewoon tevreden ben over mijn lijf en dat niet wil veranderen, en ik heb andere dingen gevonden waar ik super veel voldoening uithaal. Soms doe ik nog wel eens een shoot, vaak experimenteel werk en dat is voor mij voldoende. Zou jij ook vrede kunnen hebben met zo'n invulling, of is het echt alles of niets?

Ze hebben mij inderdaad gezegd dat ik weer welkom ben met de juiste maten, maar dit is wel 4 jaar terug. Dus ja, je hebt kans dat ik daar aan bel met mijn perfecte maatjes en een dikke nee te horen krijgen. Maar, dan is het zo. Dan ben ik fitter dan ooit en weet ik van mezelf dat ik het kan. Want ook als ik wel aangenomen word zijn er natuurlijk maar heel weinig meiden die er echt van kunnen leven. Maar de vraag ''wat als?'' zie ik niet als een optie. Ik wil het meemaken, er voor gaan en desnoods keihard onderuit gaan, maar dan weet ik het. En hoef ik mezelf nooit ''wat als?'' te vragen. Ik ben wel realistisch. Ik wil voor de zomer de cm's eraf hebben en dan geef ik mezelf een jaar de tijd om er echt mijn beroep van te maken, lukt dit niet, dan weet ik dat, en ga ik weer braaf studeren. Ik wil inderdaad alles of niks. Gewoon het gevoel hebben dat ik leef zeg maar.

Maar ik snap jouw visie ook. :j

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:01

Dapper hoor, want zo te horen neem je een flink risico! Weet je dan überhaupt wel zeker of ze nog een soortgelijk programma hebben? Naja, mocht je er via hen niet komen, dan kom je er misschien op een andere manier wel! Ik ga je blog in elk geval volgen, ben heel benieuw naar alles wat je op je pad tegen gaat komen en ik ben altijd in voor gezonde recepten :D

Anoniem

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:12

Is het niet verstandiger om nu al contact op te nemen en te vragen of ze uberhaupt nog wel interesse hebben?
De perfecte maten hoeven voor jou namelijk helemaal niet perfect te zijn en als ze je nu al kunnen vertellen dat het hem niet gaat worden, scheelt het jou een hele hoop stress ;)

Gezond leven en sporten is natuurlijk altijd een goed idee, maar de stress om juist die afmetingen te hebben kun je net zo goed zonder lijkt me.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:28

@ This_is_me: wat schrijf jij leuk zeg! Indrukwekkende verhalen ook..

Polivy schreef:
Morrow_Less schreef:
review, boek 1 : erotische trilogie ;)

Na overtuiging van mijn mede blogger toch maar besloten om hem te plaatsen :)

Leuk om te lezen! Zou alleen minder witruimte tussen je alinea's gebruiken.
Maar als in: de minste van de serie nog wel steeds een 'must reed' voor de gehele serie of zo minder dat je 'm niet per sé hoeft te lezen...

Gisteren helemaal vergeten mijn laatste blog hier te plaatsen. Zo trots op mijn lief:
Hoe je als thuisfront kunt delen in geluk
Helemaal eens met de tips die Polivy op je post gaf Morrow_Less. Verder echt top om te lezen :j Ik zou willen dat ik zo van boeken hield..

@ Polivy: zoals jij jouw posts schrijft, kan ik me altijd helemaal inleven. Mooie verhalen!

joyce2 schreef:
Speciaal voor mensen met katten! DIY: Maak je eigen krabmeubel
Wow :wow: Supertof!

Hier een beetje druk met andere dingen en niet zo vaak kunnen schrijven als ik zou willen..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:43

This_is_me schreef:
xSammyJo schreef:
ook de blog gelezen van This_is_me. Bijzonder beroep en heel mooi geschreven. Zat met kippevel en een brok in mijn keel.

[ Afbeelding ]

http://www.zusjesvandemode.nl/2014/03/fashion-spring-outfit-quickie.html#more
Snelle outfitpost, nu weer aan de studie!

Dank je wel.
Het is niet altijd even makkelijk. Erg confronterend ook. Maar ik doe het graag omdat ik uit eigen ervaring weet hoe belangrijk foto's kunnen zijn. Het combineren van dit werk met schrijven geeft soms mooie blogverhalen. In mijn onderschrift vind je de link naar een eerder geschreven blog (waarmee ik eerder dit jaar een plaatsje tussen de beste 10 heb verworven bij the mighty blog award 2013 :) )

Hele mooie blog, plaatsje is terecht verdiend!

Willen jullie trouwens met een kritisch oog naar mijn blog kijken? Ik weet niet wat ik van de layout vind.

http://www.notadomestichousewife.nl/

En wordt hier commentaar op spelling gewaardeerd? Want ik zie veel spelfouten in sommige verhalen maar ik wil niet de taalnerd uithangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:45

Ik vind je layout in principe leuk zo Lieveli. Bij mij lijken de vogels (zijn vogels toch?) bovenaan de pagina een beetje uitgerekt en pixelig, alsof ze niet helemaal horen zeg maar. Ook vind ik persoonlijk de blokken wat aan de grote kant, vooral aan de zijkant. Zou daar zelf een iets kleiner lettertype ietsjes prettiger vinden lezen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:50

Ik was al bang dat die vogels alleen bij mij mooi zouden zijn :')

Ik weet niet hoe ik het lettertype aan de zijkant verander :=

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:50

@ Joyc2, Dankjewel ! :D Leuk dat je gaat volgen. Ja ze nemen nog meiden aan (ook van mijn leeftijd), maar het blijft spannend natuurlijk.
@ Anc, Ja, je hebt gelijk. Dit zou slimmer zijn. Maar, ik heb 2 jaar van dat bureau's tijd verspild door me niet voldoende in te zetten. Dus ik heb wat goed te maken. Ik wil niet meer van hun tijd verspillen en het is natuurlijk ook een stukje trots van mezelf.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:53

missRosanne schreef:
@ Joyc2, Dankjewel ! :D Leuk dat je gaat volgen. Ja ze nemen nog meiden aan (ook van mijn leeftijd), maar het blijft spannend natuurlijk.
@ Anc, Ja, je hebt gelijk. Dit zou slimmer zijn. Maar, ik heb 2 jaar van dat bureau's tijd verspild door me niet voldoende in te zetten. Dus ik heb wat goed te maken. Ik wil niet meer van hun tijd verspillen en het is natuurlijk ook een stukje trots van mezelf.

Kom je niet weer gigantisch aan zodra je stopt met sporten? Want je sport nu elke dag toch? Waar haal je de tijd vandaan :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:55

MissRosanne: Denk je niet dat doordat je hun tijd al eens verspild hebt, ze liever met andere meiden gaan werken dan jou nog een kans te geven? Dat bedoel ik overigens niet rot, maar ik zou niet tweemaal mijn aandacht aan iemand gaan besteden die de eerste keer als niets met het advies deed..

Lieveli, over het algemeen wordt het juist gewaardeerd :j. Sluipt er meestal sneller in dan je denkt.

Ik weet niet zo goed wat ik van je layout vind. Vogels zijn inderdaad nit scherp, maar het kan natuurlijk zijn dat dat je bedoeling was. Verder vind ik 'm erg kaal en niet omdat er geen tekst staat, maar om iets... Kan er mn vinger niet echt opleggen, weet het niet.. Misschien toont het al heel anders als er wat posts staan. Waarover ga je bloggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:56

Ik vind het erg prettig om een tip te krijgen als ik een taalfout maak op mijn blog! Nederlands is niet mijn allersterkste taal := :D

Ik vind je blog nu nog te 'leeg' om echt mijn meningover het ontwerp te vormen. Misschien dat je met wat lipsum.com teksten wat dummieposts kan maken?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:03

Ik vind je layout fijn, Lee! Rustig en kalm, daar hou ik van. :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:06

Dat lege, dat vind ik dus ook. Ik ga denk ik toch op zoek naar een andere layout... Het is zo wit...

Ik ga bloggen over... mezelf, mijn studie, dingen waar ik graag mijn mening over ventileer en eten, mijn vriend is echt een foodie, maar ik vind het onderwerp ook echt interessant. Wij eten nu vegetarisch (wel af en toe vis), KHD arm als dat kan, GMOvrij, op kaas na zuivelvrij, glutenvrij, niets uit pakjes en potjes én we eten met de seizoenen mee hoewel ik vals speel met fruit.

Imre schreef:
Ik vind je layout fijn, Lee! Rustig en kalm, daar hou ik van. :j

Ja ik wil sowieso iets neutraals... Ik weet het niet, ik heb nu een cupcake thema :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:10

Oeh, ik vind deze ook leuk! Alleen het lettertje een beetje too much :D :+

Ik heb zelf ook een vrij rustige, http://ikover.nl

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:14

Deze vind ik wat te zoet. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:16

Ik ook :')

Ik heb nu chalkboard, maar dat is het ook niet. Ik denk dat ik mijn vriend ga vragen om iets te bouwen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:19

Je zou ook eens op themeforest.com kunnen kijken :j

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:51

@ Lieveli, Ja natuurlijk kom ik dan weer aan. Net als dat als ik weer ongezond zou gaan eten ik aan zou komen. Het is echt een levensstijl. Ik sport gemiddeld 2 tot 4 uur op een dag. Verder werk ik 4 dagen om mijn kosten te kunnen dekken. Op de dagen dat ik moet werken sta ik om 7 uur in de sportschool, rij ik vandaar uit om 8 uur naar werk, ben ik daar om 9 uur tot half 6, ben ik om 17:45 uur op stal, rij ik daar om 18:45 weg, en ben ik 19:15 thuis, eet ik snel wat en heb ik om 19:30 of 20:30 een training en daarna pak ik vaak nog een uurtje cardio. De dagen dat ik niet werk heb ik een personal training sessie + paard + training s'avonds + cardio. Het is echt even sociaal leven op 0 en hiervoor gaan. Maar ik moet zeggen ik geniet enorm van het sporten dus dat is geen straf. Ik heb verder de luxe dat ik nog lekker bij papa en mama woon.

@Yv_ Ja, daar heb je een punt. En ik zou ze groot gelijk geven. Daarom dat ik ook eerst mijn maten wil halen, zodat ik ze in ieder geval kan laten zien dat ik veranderd ben en dat we gelijk aan de slag kunnen. Zij hebben mij toen gescout omdat ze veel potentie in mij zagen en ik hoop dat dat i.c.m. de maatjes ervoor zorgt dat ze me nog een kans willen geven. Ze hebben destijds gezegd dat ik mocht terug komen als ik mijn maatjes had maar, het blijft gokken natuurlijk.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:54

Bedankt Sabini & lieveli, dat vind ik erg leuk om te lezen :D

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:58

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:21

Citaat:
Hele mooie blog, plaatsje is terecht verdiend!

Willen jullie trouwens met een kritisch oog naar mijn blog kijken? Ik weet niet wat ik van de layout vind.

http://www.notadomestichousewife.nl/

En wordt hier commentaar op spelling gewaardeerd? Want ik zie veel spelfouten in sommige verhalen maar ik wil niet de taalnerd uithangen.

Ik heb net gekeken naar je blog en het ziet er netjes en overzichtelijk uit. Dat leest heel prettig. Ik zie de vogels alleen aan de linkerkant van het scherm. Dat is ook de bedoeling?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 16:44

Ja ik was er een beetje mee aan het spelen :') Maar ik ga mij nu even concentreren op mijn tentamens..

missRosanne schreef:
@ Lieveli, Ja natuurlijk kom ik dan weer aan. Net als dat als ik weer ongezond zou gaan eten ik aan zou komen. Het is echt een levensstijl. Ik sport gemiddeld 2 tot 4 uur op een dag. Verder werk ik 4 dagen om mijn kosten te kunnen dekken. Op de dagen dat ik moet werken sta ik om 7 uur in de sportschool, rij ik vandaar uit om 8 uur naar werk, ben ik daar om 9 uur tot half 6, ben ik om 17:45 uur op stal, rij ik daar om 18:45 weg, en ben ik 19:15 thuis, eet ik snel wat en heb ik om 19:30 of 20:30 een training en daarna pak ik vaak nog een uurtje cardio. De dagen dat ik niet werk heb ik een personal training sessie + paard + training s'avonds + cardio. Het is echt even sociaal leven op 0 en hiervoor gaan. Maar ik moet zeggen ik geniet enorm van het sporten dus dat is geen straf. Ik heb verder de luxe dat ik nog lekker bij papa en mama woon.

@Yv_ Ja, daar heb je een punt. En ik zou ze groot gelijk geven. Daarom dat ik ook eerst mijn maten wil halen, zodat ik ze in ieder geval kan laten zien dat ik veranderd ben en dat we gelijk aan de slag kunnen. Zij hebben mij toen gescout omdat ze veel potentie in mij zagen en ik hoop dat dat i.c.m. de maatjes ervoor zorgt dat ze me nog een kans willen geven. Ze hebben destijds gezegd dat ik mocht terug komen als ik mijn maatjes had maar, het blijft gokken natuurlijk.

Een levensstijl is 1 ding, maar ik betwijfel of je zo zou moeten leven. Ik eet op een bepaalde manier en ik ga om de dag naar de sportschool, ik vind het heel tof maar er is meer in het leven dan die bepaalde maten hebben en daar alles voor opzij zetten.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:07

Gisteren blog geschreven, maar wat een chaos toen. Toen ik het vandaag teruglas viel het gelukkig wel mee en hoefde ik niet veel aan te passen. Hij staat dus weer online, mijn wekelijkse 'rubriek'. Military Moment Monday #2

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:19

@ Lieveli, Dat is toch ook goed? Iedereen zijn ding. :D
@ Polivy, Ik heb bij jou blog het idee dat ik een spannend boek lees, ik word zo in je verhaal getrokken. Kan niet wachten op je volgende post.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 08:56