Verslaafde eBay bokkers shoppen verder in deel 11

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Verslaafde eBay bokkers shoppen verder in deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:11

Ik bied altijd in de laatste 10 sec. Als je al uren van te voren gaat bieden dan is er natuurlijk een grote kans dat iemand er overheen bied :+

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:25

Normaal is dan ook al wel het bedrag een flink stuk hoger zodat je op een normale prijs uitkomt :P

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:40

Zonde... maar bedankt :)

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:47

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:52

Oei persoonlijk zal ik nooit via internet zoiets halen! Houd je ons op de hoogte?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:54

Zoveel geld :oo Je weet dat je mogelijk bij de douane extra kosten moet gaan betalen dan? Jeetje...

Ik ontving zojuist m'n handcreme trouwens van Etude House, heel erg leuk! Ik heb de geur each peach. Hij ruikt wel wat zoetsappiger/softer dan ik gedacht had maar ach. Het vogeltje maakt alles goed! Heb nu de neiging om ze meteen allemaal aan te schaffen :')

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 17:45

ik heb net twee baretten gekocht, een blauwe, en een rode leopard :P, hoop dat ze leuk staan, want heb behoefte aan een leuke muts voor de winter. en ik zag zondag een meisje met een rode lopen en dat stond zo mooi. ik heb een zwarte die wel staat, maar dat vind ik saai.

ohgod, kom ik dit tegen tussen de mutsen, haha nee die foto is echt niet gefotoshopped :P
http://www.ebay.com/itm/Women-Cute-Unis ... 232d986271

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:04

Vanwege die ogen?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 18:34

ja haha, dat ene oog zit helemaal in een golfje

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:19

Ik houd jullie wel op de hoogte :)
Zelf vind ik het ook wel een beetje eng, zeker nu ik gehoord heb dat sommige postNL mensen die pakketjes legen en het leeg opsturen :')
Op de doos heeft de seller 30 dollar gezet, en zo zou ik evengoed goedkoper uitzijn als hier in NL.
Ook heb ik mij eerst ingelezen over chinese mobiels, en deze schijnt erg goed te zijn.

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:22

xxdacexx , ik heb al jaren een chinese clone
phone en mijn kinderen ook , werken perfect en altijd goed geleverd hoor .

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:51

Haha, had ook nergens gelezen dat het fout gaat, maar mijn vader had het over pakketjes van bol.com enz. die leeg bezorgd warden omdat medewerkers van postnl die leeg haalde.
Toen begon mijn broer over iemand die dat ook deed, en heel veel van die nieuwe telefoons enz. zo had verzameld.
De bezorger van hier is gelukkig erg netjes, maar het wordt eerst allemaal gesorteerd enz.
Maar ik wacht af.

Wat voor telefoons hebben jullie daarvandaan als ik vragen mag?
En welke is een echte aanrader?

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 10:16

Als het goed is krijg ik in deze dagen 2 telefoonhoesjes binnen :D

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 11:00

Ik heb nog contact gehad met de seller van de vesten, maar de verzendkosten kunnen niet minder als je er twee koopt. Als ze ze samen in een pakket doen dan is die te groot voor zending.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:39

Ik heb het hoesje voor mijn zusje haar LG binnen, ziet er goed uit en onwijs snelle levering :D

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:47

Help :') ik heb een brief van de douane (postnl). Ik moet aangeven waarom ik het pakket besteld heb, de waarde en of het een gift was of een koop. Kennen jullie dit? Was een paar schoenen ter waarde van 130 euro dus ik ben zoooo bang dat ze ze vernietigen. Tips voor het invullen van dit formulier?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:50

Vernietigen zal niet gebeuren, maar ze checken het verhaal en je zal importkosten (21%) en BTW over 130 euro moeten betalen.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:51

Zolang het geen namaak is worden de schoenen niet vernietigd. Wat Douraque ook zegt, je moet dan wel invoerkosten & belasting gaan betalen over de waarde. En je kunt niet een (veel) lagere waarde invullen, want dat wordt toch wel gecontroleerd ;)

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:58

Naar mijn weten zijn het gewoon leren zwarte lak pumps waar ik 130 euro goed voor vond.
Ze zeggen dat ze de inhoud en waarde niet kunnen beoordelen dus dan maken ze het pakket niet open toch?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 14:07

Als er aan de waarde wordt getwijfeld, wordt het eerst door X-Ray apparaat gehaald (of is al gehaald) om te bepalen wat er in het pakket zit. Daarna, indien de waarde niet vastgesteld kan worden, wordt degene die heeft besteld gevraagd wat de waarde/inhoud is. Indien er getwijfeld wordt aan de inhoud/waarde zal en mag het pakket geopend worden.

Dus als jij netjes aangeeft dat het die schoenen betreft, wat de waarde is en dat je het hebt gekocht dan is alles goed ingevuld. Dan zal je de rekening krijgen van de invoerrechten (21% van de waarde incl. verzendkosten) en BTW (21% over 130 euro), dus je zult minimaal 54 euro extra moeten betalen

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 14:15

Dankjewel voor je uitgebreide antwoord! Was sowieso van plan om het allemaal eerlijk in te vullen en stuur de factuur die ik heb gekregen mee. Dus nu maar duimen dat ik ze snel kan gaan dragen :D

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 15:36

Hallo,
Ik ga binnenkort voor het eerst een dekje bij Ebay bestellen.
Nou vroeg ik me af waar bepaalde benamingen voor stonden.
Dressuur - DL,
VSS?
Iemand die mij daar bij kan helpen?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 16:56

Blingh schreef:
_Tara_ schreef:
Dankjewel Blingh! Heb daar best lang naar lopen zoeken. Veel van dat soort horloges zijn toch voor mannen bedoelt of heel duur. Ik vond deze, voor een ebay aankoop, ook wel redelijk duur eigenlijk. Dus ik hoop echt dat 'ie gewoon werkt en er netjes uit ziet :=

Marjo, ik hield vroeger ook nooit zo van roze. Maar tegenwoordig wordt 't allemaal steeds meer roze wat ik heb :')

Ik heb altijd al van roze gehouden <3

Ik dacht eerlijk gezegd dat dit ook wel een mannenhorloge was vind alleen het bandje niet zo mooi.. Maar daar heb je zo andere aan..

Erg leuk :j Laat maar weten als ie binnen is, anders vind ik hem wel leuk voor vriendlief :o

Ik heb 'm binnen! Hij was wel echt verpakt dat je denkt, dat kon beter... Bubbeltjesfolie envelop en nog een stukje piepschuim voor 't uurwerk maar meer niet. Ik had 'm liever in een doosje ofzo gezien :P Maar hij is helemaal heel, geen krassen of wat dan ook.
Verder ziet 'ie er precies uit als op 't plaatje! Wel ietsie kleiner dan ik verwacht had maar de maten kloppen wel, hij is iets kleiner dan m'n icewatch.
Het is supergrappig want je ziet dus het uurwerk echt bewegen. Dat vind ik zelf wel echt heel leuk.
Het bandje zou volgens de advertentie van echt leer zijn, geen idee :') Het stinkt iig niet. Dat hoor ik nog wel eens van mensen die dan een tas ofzo kopen van ebay, dat 't stinkt. Als je nog meer wilt weten, vraag maar.

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 17:52

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 18:00

Ik heb dat soms ook wel eens maar uiteindelijk komt het gewoon goed hoor. Misschien dat de seller paar dagen niet op internet kan oid..

Ik heb de wenkbrauwmesjes, werkt goed! :D