Ik heb een Eepril ontmoet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Konstantine schreef:Ik heet Melanie, gewoon zoals de Engelsen het uitspreken. Alle andere uitspraken negeer ik, ik vind iemands naam na meermaals verbeterd te zijn alsnog verkeerd uitspreken echt een teken van desinteresse.
renskep schreef:Jeetje wat een variaties komen er toch weer voorbij
Mijn coklega is van de week bevallen van een meisje, Imme heet ze![]()
Storm gefeliciteerd met Veerle! Ik vind dat echt een prachtige naam!
Storm schreef:renskep schreef:Jeetje wat een variaties komen er toch weer voorbij
Mijn coklega is van de week bevallen van een meisje, Imme heet ze![]()
Storm gefeliciteerd met Veerle! Ik vind dat echt een prachtige naam!
Dank je wel![]()
En heel toevallig hebben vrienden van ons een week of 7 geleden ook een dochter gekregen die Imme heet. Had er zelf bijna nog nooit van gehoord maar erg leuke naam ook.
En inderdaad, iedereen fijne Moederdag!
haffiefreak schreef:Ik heb niet alles gelezen dus ik weet niet of de naam S.enna er al tussen staat.
Wat vinden jullie hiervan? En is het meer voor jongens of voormeisjes?
xColorCross schreef:Jindai schreef:Ik ken een stel dat hun zoontje Kie genoemd heeft. Ik vind het niks, of ben ik nou zo kie keurig?
Ik ken iemand die Guy heet, spreek je uit als Gie, met een Engelse G. Toen ik het las, dacht ik dat je het uitspreekt als het Engelse woord voor jongen. Ik blijf het een rare uitspraak vinden
verootjoo schreef:Haha mijn zusje heet Stefanie, en toen ik vroeger een keer een Stephanie zag wist ik niet wie z'n kind nou weer zo noemt: step-haaniemaar ja, toen was ik een jaar of 8