ben blij als hij het huis uit is
hier vandaag al kerstfilms gekeken kan niet wachten tot ze de online kerst radio hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xXutopiaXx schreef:Ahhh nog een student!! Jaa, lekker genieten van het veilige gevoel van studeren. Vind 't helemaal niks dat ik bijna klaar benIk heb psychologie gedaan en ben nu met mijn master clinical neuropsychology bezig
Suuuperinteressant! En jij?! En waar?! Ik nu aan Leiden Universiteit.
Gisteren hier ook al lekker met dekentje op de bank film gekeken
En net lekker ff wezen zwemmen, 40 baantjes gedaan, doet een mens ook goedVanaf vorige week maar weer 2 keer per week doen. Van de zomer mijn schouder gebroken en zo kan ik hem weer goed soepel maken
Rebecca schreef:[ [url=m/p3sm65.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is Boris, afzeggen is zo moeilijk het beestje heeft al een naam etc
maatje987 schreef:zo schattig en super leuke naamhier moet ik helaas nog even wachten tot er een kitten mag komen eerst moet mijn broer het huis uit is die kost echt veel en dat meen ik is afentoe niet leuk meer om me ouders zo te zien rekenen om goed uit te komen en heel misschien nog een beetje over te houden hij heeft speciaal eten ofzo en mag niks van wat wij eten dus niet het normale eten zo gezegd
ben blij als hij het huis uit is
hier vandaag al kerstfilms gekeken kan niet wachten tot ze de online kerst radio hebben![]()
purny schreef:Nog 100 dagen tot kerst