Snoraly schreef:Omg zie dat Kobo nu hun eigen draadloze page turner heeft
Nice! Gewoon via blauwtand zie ik dus geen extra clipje nodig op je e-reader.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marije_jiplover schreef:Hoe lezen jullie, dat je een pageturner handig vind?
Ik heb mijn Kobo gewoon in 1 hand en ik zit of lig daar lekker mee te lezen en die ene hand kan ook altijd het scherm of 1 vd knoppen wel indrukken om een pagina om te slaan.
Een extra dingetje in mijn andere hand zou ik onhandig vinden.
Dus nu ben ik benieuwd wat het voordeel van een page turner is, want in mijn eigen situatie zie ik die niet.
Ik heb mijn Kobo gewoon in 1 hand en ik zit of lig daar lekker mee te lezen en die ene hand kan ook altijd het scherm of 1 vd knoppen wel indrukken om een pagina om te slaan.
Dus nu ben ik benieuwd wat het voordeel van een page turner is, want in mijn eigen situatie zie ik die niet.
) EN vergeet dat ding altijd op te laden. 
) wendy1987 schreef:ik heb een vraag, want ik wil een Kindle aan gaan schaffen (of eigenlijk, vragen voor kerst)
maar, is er echt een wezenlijk verschil tussen de compact en de gewone versie?
Ik heb bij een collega de compact even vastgehouden, en die lijkt prima, maar vraag me af of er hier iemand is die ervaring heeft met beide en mssn kan aangeven wat er fijner is aan de 1, of de ander ..
wendy1987 schreef:ik heb een vraag, want ik wil een Kindle aan gaan schaffen (of eigenlijk, vragen voor kerst)
maar, is er echt een wezenlijk verschil tussen de compact en de gewone versie?
Ik heb bij een collega de compact even vastgehouden, en die lijkt prima, maar vraag me af of er hier iemand is die ervaring heeft met beide en mssn kan aangeven wat er fijner is aan de 1, of de ander ..
Bagheera_206 schreef:Snoraly schreef:Omg zie dat Kobo nu hun eigen draadloze page turner heeft
Nice! Gewoon via blauwtand zie ik dus geen extra clipje nodig op je e-reader.