Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:12

Kat kwijt..
Ze lopen met een tracker dus als ik niet exact weer waar ze uithangen wordt ik al nerveus. Vanochtend bandje zonder kat gevonden.. Normaal komt die kat wel 2, 3x kijken of z'n lunch al klaar ligt maar heb hem nu helemaal niet meer gezien.

Hij blijft redelijk in de buurt maar als hij te ver gaat, haal ik hem terug en dat kan nu niet zonder tracker dus kan ook dat ie nu denkt lang leve de lol ik ga op ontdekkingstocht, omdat hij nu niet terug gefloten wordt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:14

Wat balen dat de kat weg is, hopelijk komt hij toch nog snel terug! :(:)

Ergernis is dat ik nog op het werk zit en eigenlijk spulletjes wil shoppen bij de Action. :=

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:53

DPD die zegt dat het pakket bezorgt is. Maar niet waar. Er staat niks voor mijn deur maar ook niet bij welke buren ik het evt kan ophalen.

Edit: 15 min in de wacht, krijg ik daarna een bandje wat ik van de dienstverlening vond.

Kon ik nog een keer bellen, weer 15 min in de wacht maar ze weet het ook niet dus moet nu wachten tot er navraag is gedaan. Als ik na 2 dagen nog niks hoor, kan ik nog een keer bellen.

En terwijl ik eindelijk iemand aan de telefoon heb, loopt er iemand langs met een hond en die laat de hond gewoon vol voor mijn deur op het pad plassen.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 28-08-25 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 14:14

Als het ene probleem een soort opgelost is na een jaar, begint nu het andere gezeik aan mijn rechter onderarm.

Het begon al met wat zeurend gevoel in de onderarm in rust.
Maar het ging ook weer zo weg,
laatste paar weken/dagen blijft het hangen de pijn.
Ik kan niet iets leunen en ik heb tintelingen in volledige hand waar je U tegen zegt.

En als je denkt ik wil iets voorover leunen op die arm, doet mijn volledige onderarm zeer met uitstraling naar de elleboog.

Ik ben het echt spuugzat, al dat pijn in het lijf en de medicatie dat ik er voor kan slikken.
(Voor nu nog niet gebruikt)

En dat ik nu in bad lig en dat het precies nu gaat onweren..

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 15:23

Wat lijkt me dat eng als je niet weet waar je kat dan zo uithangt - een van m'n beste vriendinnen is haar kat ook eens 2 weken kwijt geweest, echt verschrikkelijk. Ook ontzettend naar dat de tracker en halsband dan niet meer om zitten. Waar je het ding net voor hebt... Hopelijk is je kat snel terug Nyaleti!

Hier is het vandaag een beetje zo'n dag waarin het ene na het andere elkaar opvolgt en mijn emmer echt giga overloopt omdat de afgelopen weken al heel erg intensief zijn geweest en deze dingen nu echt even teveel aan't worden zijn erbij. Dus ik irriteer me aan heel veel dingen - en met name aan mezelf omdat ik me dan weer gek maak/zorgen maak over dingen waar ik dan ook niet perse veel aan kan veranderen maar ja... story of my life :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 15:52

De hele dag is het droog en nu regent het. Over 20 min mag ik naar huis en moet ik dus naar de auto lopen. Ik hoop dat het dan even droog is want de plu ligt in de auto. :+

Ok, het is een mini stukje naar de auto...maar toch. :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 15:59

Ik heb net mn moeder gewaarschuwd dat het gaat regenen en hoor haar nu de was ophangen in de tuin ipv onder het afdak want "ach de lucht is nog licht, valt wel mee."

Weet je wat, mijn kleren zitten er niet tussen :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:23

Begonnen met schuren van de gestucte muur zonder dat ik de stofzuiger aan de schuurmachine had. Het leek alsof t binnen gesneeuwd had.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:28

Dan ben je net de verschrikkelijke sneeuwman :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:33

Witte Grinch >;)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:35

Dat ik niet naar boven kan om bij de garnalen te kijken en wat te doen. De voordeur staat open omdat die geschilderd is en kan pas vanavond tussen 19 en 20u weer dicht. Dus ik moet beneden blijven

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:52

Bellatrix schreef:
De hele dag is het droog en nu regent het. Over 20 min mag ik naar huis en moet ik dus naar de auto lopen. Ik hoop dat het dan even droog is want de plu ligt in de auto. :+

Ok, het is een mini stukje naar de auto...maar toch. :')

en ik wil regen.... het is zo droog.
Code weet ik veel gekregen, maar geen druppel

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 17:33

Hier drie spetters. Ik wil ook regen. De bak stuift, er groeit weinig tot geen gras momenteel en alles kan wel een opfrisbeurt gebruiken.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 17:34

Ik wil ook regen!

Ben moe, kreeg om 7:10 appje van collega dat hij zich verslapen had dus me gehaast en om 7:30 begonnen ipv om 8. Mijn voeten doen zeer, de paarden doen alsof het hooi oneetbaar is.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 17:50

De hoofdpijn die ik al sinds 16u heb, dus ook wat moe..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 17:51

Wil ik weer eens Netflix kijken hapert het internet elke 5 minuten. En dan stopt hij met streamen.

Ik heb zo weinig mentale ruimte om m’n internet te fixen. :o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 18:39

Ik liep vanmorgen precies met een flinke regenbui buiten met Ravi. ^)
Ravi maakte het niks uit… Ik dacht dat ik vies werd bij de paarden. Neem een puppy dat is zo leuk zeggen ze >;) _O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 18:56

Ik heb een heerlijke zwaartedeken van 9 kilo.
Top. Totdat je de hoes hebt uitgewassen en dat ding er weer in terug moet stoppen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 19:08

Als je dingen aan de deur verkoopt moet je geen opmerkingen gaan maken over wat er binnen gebeurt. En al helemaal niet zo luid dat wij het binnen horen. Ze noemden onze hond een lelijk rotbeest en hadden daarna ook nog eens de verwachting dat wij aardig zouden zijn.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 19:35

Mijn moeder heeft het in haar hoofd dat de wei nu, net voor die vijf spetters regen, met man en macht moet worden ingezaaid. Dus moet ook nu per direct de wei mestvrij worden gemaakt. Normaal doe ik dat in het weekend, omdat je er een dagtaak aan hebt jezelf van het ene punt naar het andere te slepen. Eind stand 1/3de is leeg. Ik heb blaren op mijn handen, en ben nu maar mijn voet aan het koelen. Voordeel is dat ze nu zelf ook weer heeft gevoeld wat een afstand de wei heeft.

Edit: blegh het klapt even nu. Echt teveel prikkels gehad. Voor het eerst auto gereden, naar de fysio geweest, en dan het fysieke werk van vanavond en de krijsende kinderen van mijn zus net. Zit hier nog net niet te janken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 20:07

Mijn tv werkt op geen enkele manier mee. Heb ik eindelijk een leuke serie gevonden weer. Doet die klote Chromecast het niet.

Ik ga wel een boek lezen. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 21:31

denisesilver schreef:
Mijn moeder heeft het in haar hoofd dat de wei nu, net voor die vijf spetters regen, met man en macht moet worden ingezaaid. Dus moet ook nu per direct de wei mestvrij worden gemaakt. Normaal doe ik dat in het weekend, omdat je er een dagtaak aan hebt jezelf van het ene punt naar het andere te slepen. Eind stand 1/3de is leeg. Ik heb blaren op mijn handen, en ben nu maar mijn voet aan het koelen. Voordeel is dat ze nu zelf ook weer heeft gevoeld wat een afstand de wei heeft.

Edit: blegh het klapt even nu. Echt teveel prikkels gehad. Voor het eerst auto gereden, naar de fysio geweest, en dan het fysieke werk van vanavond en de krijsende kinderen van mijn zus net. Zit hier nog net niet te janken.

:knuffel: sterkte vanavond!

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 21:48

Hele dag al kramp in m'n buik, denk door de eisprong. Wie verzint dat, 2 x per maand feest 8)7

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 00:22

Gelukkig nog maar 30 jaar te gaan tot de overgang (sorry).2 keer per maand is wel veel, sterkte.Een doos bonbons wil nog weleens helpen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 03:03

Britta31 schreef:
Gelukkig nog maar 30 jaar te gaan tot de overgang (sorry).2 keer per maand is wel veel, sterkte.Een doos bonbons wil nog weleens helpen.

Ik denk dat ze menstruatie (1) bedoeld en eisprong (2). Sommige mensen hebben van beiden last...dan ben je elke 14 dagen de sjaak..