Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vikawiek schreef:_San87_ schreef:Dat gebedel om geld van de folderbezorgers. Rot op.
Ik wist dus niet dat dit een ding wasdus toen ze gister voor de deur stonden met een kaartje en me fijne feestdagen wenste heb ik fijne feestdagen terug gewenst en de deur dicht gedaan. Vond het al raar dat ze aanbelden
Suzanne F. schreef:vikawiek schreef:Ik wist dus niet dat dit een ding wasdus toen ze gister voor de deur stonden met een kaartje en me fijne feestdagen wenste heb ik fijne feestdagen terug gewenst en de deur dicht gedaan. Vond het al raar dat ze aanbelden
![]()
Dat deed mijn dochter ook. Ik geef ze altijd wat. Mijn dochter neemt gewoon de kaart aan en doet de deur weer dicht.
xPabloBokt schreef:Coco4life schreef:Tancreda wat is de hap.en?
HAP = HuisArtsenPost
DuoPenotti schreef:vikawiek schreef:Ik wist dus niet dat dit een ding wasdus toen ze gister voor de deur stonden met een kaartje en me fijne feestdagen wenste heb ik fijne feestdagen terug gewenst en de deur dicht gedaan. Vond het al raar dat ze aanbelden
Hoe groot was die steen waar jij onder zat![]()
Wij krijgen weekblad meer geen folders meer. Want de jeugd fietst niet meer zo ver.
Voordeel ook geen geschooi meer.
xPabloBokt schreef:Tancreda4 schreef:Zojuist door m'n kat in m'n hand gebeten, super diep. Direct dik en opgezet en bloedde als een rund maar stopte daarna snel. Nu ga ik zo naar de hap.en nu voel ik me een mietje en vind ik t overdreven maar eerste paniek reactie was bellen..
Heel goed!! Kattenbeten zijn mega vies, is je tetanus nog geldig? Zo niet die meteen even laten zetten! En antibiotica is ook niet misplaatst denk ik als ik het zo lees. Sterkte!!
vikawiek schreef:Dennenboom schreef:Wauw, dit heb ik nooit geweten. In 5 jaar tijd kwam ze gisteren ook aan de deur met een kerstgroet en de krant. Wij vonden het al zo vriendelijk dat ze dit deed.
Zie, ik ben niet alleen![]()
_San87_ schreef:Alja schreef:
Alja schreef:_San87_ schreef:
?
Een paar dagen geleden gooide ze toch een lelijk bericht hier in het topic, iemand die een weekend weg was moest niet zeuren bij vertraging want ze had ook thuis kunnen blijven en een alleenstaande moeder was ook altijd aan het zeuren zonder op anderen te reageren….