Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Op zich niks nieuws natuurlijk, kan me herinneren dat in de tweede van vwo er twee blonde zeer volgroeide dames zaten die de jonge leraar Nederlands zaten te testen. Vooraan zitten met minirok en benen steeds iets verder uit elkaar , arme man.
En dat is 50 jaar geleden.
8nnemiek schreef:Nooit gehoord zeg, zo’n strenge regels. Woon je in een gereformeerde regio, KB12?
Bij ons op school mocht volgens mij alles wel, maar ik kan me niet herinneren dat er echt meiden met minirokjes en diep decolleté liepen.
Buiktruitjes wel, dat was toen hip al vond ik het zelf maar niks. En spaghetti bandjes droeg ik zelf wel regelmatig met heel warm weer.
Ze waren wel heel streng op petten in de klas
tengeltje11 schreef:Op zich vind ik dat niet slecht… zo leer je jongeren toch gewoon dat er nu en dan ook gewoon regels te volgen zijn. Is precies het echte leven zo…
Amber_anne schreef:Ach ieder zijn ding, ik hou van zelf expressie. Je moet je hele leven nog in een bepaalde rol vallen, laat tieners lekker zelf uit zoeken wat ze leuk vinden en grenzen verkennen, daar zijn ze tieners voor.
Als puber droeg ik lekker korte rokjes en veel decollete. Ondertussen draag ik het liefst kleding die ik hier al een paar keer voorbij heb horen komen als saai
PSvanLot schreef:Marlou91 schreef:Je’mapelle heeft ook heel veel travelstof. Ook een leuk merk voor wat meer basic kleding.
Kwaliteit van dat merk is wel echt een stuk minder, maar daar is de prijs ook naar.
Ellen_ov schreef:PSvanLot schreef:
Helaas niet mijn maatik zocht op vinted trouwens nog op TQ Amsterdam maar kon niks vinden? Blijkt ook een merk met trravelstof te zijn? Dat merk werd een paar pagina’s terug genoemd.
tita schreef:Amber_anne schreef:Ach ieder zijn ding, ik hou van zelf expressie. Je moet je hele leven nog in een bepaalde rol vallen, laat tieners lekker zelf uit zoeken wat ze leuk vinden en grenzen verkennen, daar zijn ze tieners voor.
Als puber droeg ik lekker korte rokjes en veel decollete. Ondertussen draag ik het liefst kleding die ik hier al een paar keer voorbij heb horen komen als saai
Gelukkig heb jij geen tieners, dat noemen we hangjeugd… daar moeten we vanaf.