Fly_high schreef:Ik heb net f*cking 20 euro bij f*cking burger king moeten afrekenenwat blijft het duur hier
...nee ik vreet niet te veel, allemaal schuld van de roverheid
Menu bij de mac is ook opeens €11 ipv €9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElfBeau_067 schreef:Gister WhatsApp ingestalleerd omdat dat moest van mijn mentor (dan hebben we een klassen app). Nou helemaal goed, leuk, whatever.
Dus ik kom ook in de huidige groep acht groep (van mijn basisschool). En dan is daar een kind, wat denkt dat ze alles is. Ze gedraagt zich ook veel “stoerder” dan normaal. Constant ruzie zoeken, op alles reageren wat ik te zeggen heb. Dan denk ik: “wat doe je hier nog?”. Nu ben ik er ook uit gegaan. Het idee van zo’n app groep klonk nog zo leuk..
Appeltje_1 schreef:ElfBeau_067 schreef:Gister WhatsApp ingestalleerd omdat dat moest van mijn mentor (dan hebben we een klassen app). Nou helemaal goed, leuk, whatever.
Dus ik kom ook in de huidige groep acht groep (van mijn basisschool). En dan is daar een kind, wat denkt dat ze alles is. Ze gedraagt zich ook veel “stoerder” dan normaal. Constant ruzie zoeken, op alles reageren wat ik te zeggen heb. Dan denk ik: “wat doe je hier nog?”. Nu ben ik er ook uit gegaan. Het idee van zo’n app groep klonk nog zo leuk..
WhatsApp is toch sowieso handig om te kunnen afspreken met vrienden etc?..
Maar kan je dit dan niet aankaarten bij je mentor? Waarvoor moeten jullie die groepsapp hebben?
ElfBeau_067 schreef:Ik heb whatsapp voor mijn mentor. Maar dit is een andere groep waar ik aan toegevoegd ben, en dat is niet met mijn nieuwe klas (en dus ook niet met een mentor). Whatsapp is inderdaad handig, maar ik heb dus ook al heel veel andere chat apps. Maar om even bij het verhaal te blijven, ik ga morgen een hartig woordje met dat kind spreken.