Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Optiwolk schreef:Goed dat je vriend veilig is Urbanus, wel beetje l*lig dat je niet wist dat hij dus weekje off the grid ging zijn.
hagelslag schreef:Mijzelf.
Het was erg dom van mijzelf om te denken dat op een zaterdag het handig is boodschappen te doen in het grensgebied.
Mijn hemel.... Drama....
De mensen voor ons in de rij. Ik denk dat ze totaal 10 minuten nodig waren. Zo ongeorganiseerd
...
Echt, het is toch niet de eerste x dat je boodschappen doet.
Dan weet je toch wat je als eerste op de band legt etc etc...
Zodat het snel gescand kan worden en je het snel op de juiste manier weer in je wagentje kunt stoppen?
Man man man... Echt, waarom was ik zo dom en wou op zaterdag naar de winkel.
Ik weet dat het drama is
Alja schreef:hagelslag schreef:Mijzelf.
Het was erg dom van mijzelf om te denken dat op een zaterdag het handig is boodschappen te doen in het grensgebied.
Mijn hemel.... Drama....
De mensen voor ons in de rij. Ik denk dat ze totaal 10 minuten nodig waren. Zo ongeorganiseerd
...
Zodat het snel gescand kan worden en je het snel op de juiste manier weer in je wagentje kunt stoppen?
Ik weet dat het drama is
Wij waren in dezelfde winkel
Alja schreef:hagelslag schreef:Mijzelf.
Mijn hemel.... Drama....
...
Ik weet dat het drama is
Tigress schreef:Dat Jarvis na onze wandeling toch wel wat schade bleek te hebben na zijn aanvaring met een andere hond. Ik vind het erger dan hem volgens mij, hij lijkt er geen last van te hebben. Maar toch
Spoiler:
[ [url=m/iPMvXC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uA7sYF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QRbacK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Femke_Tweety schreef:Alja schreef:
En ik ben jullie ergernis![]()
Ik was ook in het grensgebied boodschappen doen.
En inpakken gaat bij mij vaak traag, omdat ik beperkingen heb in mijn armen, met name rechterarm en schouder.
De keren dat ik een kassamedewerker moet vragen om de boodschappen even door te schuiven omdat ik er niet fatsoenlijk bij kan zijn haast ontelbaar.
Inpakken gaat ook niet zo snel, omdat dat eigenlijk gewoon pijn doet
En dus doosje voor doosje en komkommer voor komkommer gaat.
Maar die beperking zie je niet.
Je ziet dan een korte middelbare vrouw met overgewicht klungelen met boodschappen....
[***] schreef:Paardrijles ging best wel goed, de zenuwen waren niet echt nodig. Ik ben gewoon blijven zitten, geen zand gehapt.
Wel veel stil gestaan want paardje doet het niet meer als ik afgeleid ben en ik heb de concentratie van een fruitvliegje![]()
"Hou hem actief, ja goed zo! Denk ook aan je tenen" oh ja ik heb tenen, heee we staan stil.
Braaf paardje, lekker lomp. Voelde me best wel zeker op zijn rug. Zelfs nog een rondje richting bos geweest en een stukje draf gedaan daar, heerlijk!
Maar... nu de ergernis: ik weet niet wanneer ik weer kanliefst zou ik iedere week gaan, maar dat gaat dan wel ten koste van mijn spaarrekening. 1x per maand kan ik in ieder geval betalen, 2-3x per maand op zich ook als ik het voorschot voor energie omlaag zet (ik betaal momenteel zo'n €70 meer dan ik verwacht te gebruiken)
Alja schreef:Femke_Tweety schreef:
En ik ben jullie ergernis![]()
Ik was ook in het grensgebied boodschappen doen.
En inpakken gaat bij mij vaak traag, omdat ik beperkingen heb in mijn armen, met name rechterarm en schouder.
De keren dat ik een kassamedewerker moet vragen om de boodschappen even door te schuiven omdat ik er niet fatsoenlijk bij kan zijn haast ontelbaar.
Inpakken gaat ook niet zo snel, omdat dat eigenlijk gewoon pijn doet
En dus doosje voor doosje en komkommer voor komkommer gaat.
Maar die beperking zie je niet.
Je ziet dan een korte middelbare vrouw met overgewicht klungelen met boodschappen....
fiets!!
Zie jij jezelf als een vrouw van middelbare leeftijd?
Menino schreef:[***] schreef:Paardrijles ging best wel goed, de zenuwen waren niet echt nodig. Ik ben gewoon blijven zitten, geen zand gehapt.
Wel veel stil gestaan want paardje doet het niet meer als ik afgeleid ben en ik heb de concentratie van een fruitvliegje![]()
"Hou hem actief, ja goed zo! Denk ook aan je tenen" oh ja ik heb tenen, heee we staan stil.
Braaf paardje, lekker lomp. Voelde me best wel zeker op zijn rug. Zelfs nog een rondje richting bos geweest en een stukje draf gedaan daar, heerlijk!
Maar... nu de ergernis: ik weet niet wanneer ik weer kanliefst zou ik iedere week gaan, maar dat gaat dan wel ten koste van mijn spaarrekening. 1x per maand kan ik in ieder geval betalen, 2-3x per maand op zich ook als ik het voorschot voor energie omlaag zet (ik betaal momenteel zo'n €70 meer dan ik verwacht te gebruiken)
Wat fijn dat het goed ging![]()
Leuk om te lezen.
Lastig van de financiën, paardrijles is ook echt extreem duur. Vind zelf momenteel sowieso alle hobbyclubjes pittig duur. Terechte ergernis, haha.
Zebrastreep schreef:Tigress schreef:Dat Jarvis na onze wandeling toch wel wat schade bleek te hebben na zijn aanvaring met een andere hond. Ik vind het erger dan hem volgens mij, hij lijkt er geen last van te hebben. Maar toch
Spoiler:
[ [url=m/iPMvXC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uA7sYF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QRbacK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ach arm ding!Verder geen schade?