Als ik zeker wist dat ik een zwangerschap kon uitdragen, hing de vlag er anders bij. We willen heel graag maar durven is een ding.
Heel leuk die santa post!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

marleen_88 schreef:Wat een leuke huisdieren allemaal.
Onze huiskat is boven ieders verwachting nog bij ons. Hij heeft HCM. Eind juni kreeg hij nog enkele weken, inmiddels zijn we vier maanden verder. We verwennen hem extra extra, zeker nu het nog kan.
[ [url=m/e02mgo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helemaal gek op dozen.

Idd volop verwennen en vooral samen genieten! Tancreda4 schreef:marleen_88 schreef:Wat een leuke huisdieren allemaal.
Onze huiskat is boven ieders verwachting nog bij ons. Hij heeft HCM. Eind juni kreeg hij nog enkele weken, inmiddels zijn we vier maanden verder. We verwennen hem extra extra, zeker nu het nog kan.
[ [url=m/e02mgo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helemaal gek op dozen.
Wat een lieverd
Mijn kat heeft ook HCM... Elke dag dat ze er zijn is er weer een kadootje![]()
Idd volop verwennen en vooral samen genieten!
ik heb zo gelachen om die opmerking. Geniaal.

weet niet wat ongemakkelijker is, je moeder die dat gevonden heeft of je moeder die zegt ik heb ook een seksleven

geweldig!
of misschien ben ik wel je santa

Vaak ervaar ik het zelf helemaal niet zo, maar als ik dan terugkijk naar afgelopen jaren en wat er allemaal gebeurt is en hoe ik mijn best heb gedaan me daardoor heen te slaan. Had beter gekund, maar ook veel slechter

En warme sokken zijn ook prima, mijn vorig jaar bij SS gekregen unicorn warme sokken worden vooral ook door mijn jongens hier afgepakt. Sloffen vinden ze niks, maar het wordt nu wel steeds kouder aan de voeten en het dragen van 'mijn sokken' is ineens wel weer een top voor ze. Hoe rozer/ paarser/ glitter hoe beter lijkt het wel